Liv 14215 Skrevet 8. December, 2015 Jeg efterlyser den søde gæst jeg havde lørdag aften et sted mellem 21 og 22, da jeg som lyn fra en klar himmel fik et ildebefindende og måtte afbryde vores ellers dejlige leg. Du tilbød at ringe efter en ambulance og var meget bekymret. Jeg er virkelig ked af, at jeg skræmte livet af dig på den måde og vil gerne kompensere yderligere for den uheldige og kedelige oplevelse du fik. Du skal være velkommen til at kigge forbi lørdag d. 19/12, eller ringe til mig på 5022 3697, så vi kan lave en aftale. Jeg håber at høre fra dig og lover at være helt på toppen Hvis nogen mener, at denne tråd ligger forkert, må den gerne flyttes. 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 8. December, 2015 Håber du er helt på toppen igen Liv og ualmindelig go stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 8. December, 2015 Tak, jeg var helt på toppen allerede dagen efter, og behøvede ingen ambulance. Den stakkels mand fik selvfølgelig sine penge tilbage, men jeg har det temmelig skidt med at ha skræmt ham sådan og snydt ham for en god oplevelse 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 8. December, 2015 Hehe... nu var gæsten vel ikke din drøm om "prinsen på den hvide hest" ?? ...for alle kvinder dåner jo, når de møder deres "prins"... PS. God bedring, og super god stil... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. December, 2015 (edited) Thumps up... Og god bedring til dig.. Redigeret 8. December, 2015 af eibm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. December, 2015 Sikken en empati Godt du er frisk igen, og ja det er f..... god stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. December, 2015 Tak for jeres søde beskeder. Jeg bringer lige en rettelse, jeg er først på Mosegårdsvej d. 2/1 og min uheldige gæst skal være mere end velkommen til nytårsknald med mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg