Hop til indhold
Guest MM40

Gangbang d. 17 dec med LÆKKER debutant/Vejle

Recommended Posts

Guest MM40

I får sgu lige en "live" opdatering fra bilen. Arbejdet tillod desværre kun en enkelt time - og hvilken skam. Total lækker pige .. virkelig HOT. og så det jo ikke så ringe at hun er en liderlig vildkat oven i købet ... hvis hun kommer igen. Så er jeg igen igen stensikker deltager ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så fik jeg lige tid til en lille beretning fra dette GB.

Lad mig sige med det samme, at jeg er der også næste gang, hold op hvor er hun bare en fuldstændig suveræn lækker kvinde, perfekt skabt med dejlige faste og helt igennem naturlige bryster, er røv der var en sand fornøjelse at se på mens man tog hende bagfra og samtidig måske en af de smukkeste som jeg er stødt på endnu.

Man var ikke et sekund i tvivl om, at hun nød det fuldt ud, og var meget opmærksom på, om alle kunne komme til det som de gerne ville - der var ikke vildt mange deltagere, men jeg har alligevel sjældent oplevet at deltagerene var så meget på som det var tilfældet denne gang, og jeg er ret overbevist om, at det skyldes at hun nærmest var umulig at gå væk fra, når først man var kommet igang - jeg overværede med begejstring at hun også fik en god sandwich, det var superfræk at se hvordan hun blev helt fjern i blikket af nydelse.

Jeg var ikke med fra starten, men kunne forstå på et par af de deltagere som var det, at hun måske var startet en lille smule genert ud, men den generthed var der intet tilbage af da jeg ankom hun nød bare opmærksomheden og alt sexen og hun var komplet usnerpet - og hendes formaning i annoncen om forsigtighed ved analsex, betød ikke at hun ikke var særlig vild med det, jeg er sikker på at hun nød hver eneste pik som hun fik i røven, hvis bare vi var forsigtige når vi trængte ind, iøvrigt var hun dejlig stram i begge huller. Absolut en af de bedste GB oplevelser som jeg har haft nogensinde, og jeg krydser virkelig fingre for at hun laver et gangbang senere.

Redigeret af Trofast

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...