Hop til indhold
Mon-Cherie

Som noget helt nyt vil Mon-cherie byde dig velkommen til mens night out mandag d.14 dec.fra 16-23

Recommended Posts

Lyder som en spændende ide. De 200 kr kan være givet godt ud. Hvis man altså vel og mærke kan få lov til en lidt længere snak med hver enkelt pige så man har langt bedre mulighed at se kemien an. Det er rigtigt at det ikke koster DKK 200 ekstra for et "almindeligt besøg". Men der er så kun typisk en - måske 2 piger - og meget meget lidt tid til at træffe det rigtige valg. Det tyske koncept hvor man har meget bedre tid og et meget større udvalg af piger har altid tiltalt mig.

Men det står mig lidt uklart hvor man egentligt skal "mødes" på MC. De 2 hyggerum er vel optaget og så er der mest pigernes rum tilbage. Jeg ved ikke hvor meget plads der er? Venterummene er meget små og som jeg husker det uden vinduer.

Men kom endeligt med en anmeldelse af arrangementet. Venter spændt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 2 timer siden:

De 8.500 er dit dækningsbidrag.
Af de 10.000 skal du betale moms og skat, og det der er tilbage, kan du så beholde.

Jeg ka ik helt regne ud om det er økonomi eller klinikbranchen du ik har forstand på men måske skal du la vær med og kommenter på begge dele? De 8500 er ik mit DB det mit overskud. Både faste og variable omkostninger er dækket af de 1500. DB er jo præcis det man har til at betale feks husleje.

Og det sefølgeli noget sludder at jeg skal betale skat og moms af hele min omsætning (10000) når feks lokaler og kondomer er fradragsberettigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Emanuelle24 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ka ik helt regne ud om det er økonomi eller klinikbranchen du ik har forstand på

 

Emanuelle24 skrev, for 5 minutter siden:

De 8500 er ik mit DB det mit overskud.

Så du betaler altså ikke moms eller skat?
Det du skriver, er, at du stikker hele beløbet i lommen?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 4 minutter siden:

 

Så du betaler altså ikke moms eller skat?
Det du skriver, er, at du stikker hele beløbet i lommen?
 

Kan du ik læse? Både skat og moms betaler man altid af virksomhedns overskud. Ikke af DB. Ikke af omsætnign. Hvad er det du ike forstår? udover hvad DB er, åbenbart?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk nu lige, at DB - dækningsbidrag - ikke er en entydig størrelse. Dupont-pyramiden, fx, opererer med hele tre DB'er :-)

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til alle Jer der tænker på om der er plads på Mon-Cherie, kan vi oplyse at pigerne har et opholdsrum med plads til ca 10 pers.

Der er 2 venterum med plads til 2 i hver, så vil man tale med en pige kan man trække sig ind der.

Og så er der 2 værelser til at hygge sig i:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...