selberdo 34 Skrevet 6. December, 2015 jeg er ved at etablere en kontakt til frækkemis på SD og vil bare høre om nogen herinde har erfaringer med hende ? https://sugardaters.dk/show?alias=fr%C3%A6kkemis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 6. December, 2015 Har du fået den frække skrivelse fra hende ;))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
selberdo 34 Skrevet 6. December, 2015 Ja det har jeg nemlig, meget fristende med med mange stavefejl?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 6. December, 2015 Har også fået den, men ikke været der bor i jydeland og skal lige have det til at passe med et besøg i hovedstaden ;)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
selberdo 34 Skrevet 6. December, 2015 ja lad os nu se om det holder vand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 6. December, 2015 Fornemmer lidt at hun er prof. ;)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
selberdo 34 Skrevet 6. December, 2015 hvis hun overhovedet er nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 6. December, 2015 Jeg skriver også med hende derinde og ved heller ikke helt om man skal prøve hende eller ej ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
selberdo 34 Skrevet 6. December, 2015 jeg vil skam gerne, men jeg kunne godt tænke mig at vide om hun er for real Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 6. December, 2015 Tænker om hun siger det sammen til alle ? om hvad hun godt vil ha der skal ske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenNysgerrige86 137 Skrevet 7. December, 2015 Jeg har fået snakket med hende for et par månder siden. Fik dog aldrig aftalt mere end hvad der skulle ske. Det skulle i hendes hoved foregå sådan at hun sad og legede med sig selv og så skulle jeg komme og slukke hende, lege med hende og knalde hende. Hun skulle sutten mig til jeg kom ud over brystet på hende og så lægge penge og gå. Hun foreslog 2500. Jeg sagde 1500. Hun sagde ok. Hun sagde hun adrig havde udlevet DEN fantasi før med én fra SD og har snakket over PM med en anden bruger herinde fra som fik et andet senarie fremlagt. Prøv jer frem. I mine øjne er der intet der tyder på andet end en god og frækkert oplevelse. Stoppede på SD før aftale kom i hus og de sidste beskeder jeg skrev til hende blev ikke besvaret. Desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 7. December, 2015 Har også fået nogle "saftige" beskeder fra hende, ved ikke om hun er real, men hun VIRKEDE ægte da jeg skrev med hende, men vil da gerne høre fra en der har mødt hende?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2015 Min erfaring med SD piger er, hvis du ikke har deres mobil nr, sms'er med dem eller ligefrem taler sammen, så er det bare for usikkert og spild af tiden. Dem som jeg har kunne det med, dem har jeg også mødt og hygget med....de andre der imod, det har været en fuser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 9. December, 2015 DenNysgerrige86 skrev, den 7/12/2015 14.53.19: Jeg har fået snakket med hende for et par månder siden. Fik dog aldrig aftalt mere end hvad der skulle ske. Det skulle i hendes hoved foregå sådan at hun sad og legede med sig selv og så skulle jeg komme og slukke hende, lege med hende og knalde hende. Hun skulle sutten mig til jeg kom ud over brystet på hende og så lægge penge og gå. Hun foreslog 2500. Jeg sagde 1500. Hun sagde ok. Hun sagde hun adrig havde udlevet DEN fantasi før med én fra SD og har snakket over PM med en anden bruger herinde fra som fik et andet senarie fremlagt. Prøv jer frem. I mine øjne er der intet der tyder på andet end en god og frækkert oplevelse. Stoppede på SD før aftale kom i hus og de sidste beskeder jeg skrev til hende blev ikke besvaret. Desværre. Det var lige det hun også sagde til mig hun godt ville og aldrig havde prøvet før, men tror nu hun har prøvet den der fantasi et pr gange, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
selberdo 34 Skrevet 9. December, 2015 Tja, det er nok en nitte. Hun skriver til mig hver dag med de frække fantasier og 2500 og derefter er der dødt,, læser ikke mit svar. dagen efter svarer hun. Da jeg presser hende og spørger hvorfor hun kaster frække tilbud af sig for derefter at være out of reach. Hun fortæller om probs med mobilen og undlader at svare på mit spørgsmål,,,,,, hvordan har du det med at snakke i telefon med mig??,,, Hun svarer"""""" jeg har lidt problemer med halsen for tiden,,,,og her blir frækkemis til freddiemis. Mit råd er stay away. I do 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
selberdo 34 Skrevet 9. December, 2015 Nu presser jeg hende lidt, på en ordentlig måde, så må vi se om jeg får en lort i hovedet !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
selberdo 34 Skrevet 9. December, 2015 Så, steg han af,,, NoGo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnen 45 Skrevet 14. December, 2015 Jeg har mødt hende og hun findes. Jeg forhandlede mig frem til en fin pris og det foregår som hun har beskrevet. Hendes krop er pænere end på billederne. Prisen og hvad vi fandt på at lave udover det hun har beskrevet, bliver mellem hende og mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
selberdo 34 Skrevet 25. December, 2015 Ok dejligt, det kommer alligevel bag på mig, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 22. April, 2016 Hun er for real, og det foregår som beskrevet - sød & venlig - ganske fræk, og kan lide, hvis fyren kan finde ud af at bruge tungen, for derefter at kneppe hende og komme ud over hendes krop... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 5. November, 2016 Hej Nogen der har være der for nyligt ?? Det lyder til at kunne blive en SUPER fræk oplevelse - men jeg vil ikke melde mig til SD, hvis ikke hun er der mere. Og ikke mindst, hvor ca. i DK holder hun til God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 5. November, 2016 Hun er der stadig, og det foregår i roskilde området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 27. November, 2016 (edited) Så er det prøvet af.. Hvis nogen er i tvivl, så kan jeg sige god for at hun er REAL - og hun er en fræk pige. Og det foregår som tidligere beskrevet Redigeret 27. November, 2016 af norbert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Straight38 12 Skrevet 10. Maj, 2017 Jeps. Har også været der for nyligt. Det er beskrevet fint i de tidligere tråde. Hun tænder meget på at blive slikket. Vi havde aftalt det meste, men ikke hvor kanonen skulle fyres af. Jeg valgte at lade den gå i munden på hende, hvilket hun blev overrasket over, da hun helst ikke ønskede dette, men heller ikke noget problem jeg kom til det. Jeg skulle i hvert fald være velkommen en anden gang. Sjovt og anderledes, men behøves ikke at blive gentaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 11. Maj, 2017 Straight38 skrev, for 15 timer siden: Jeps. Har også været der for nyligt. Det er beskrevet fint i de tidligere tråde. Hun tænder meget på at blive slikket. Vi havde aftalt det meste, men ikke hvor kanonen skulle fyres af. Jeg valgte at lade den gå i munden på hende, hvilket hun blev overrasket over, da hun helst ikke ønskede dette, men heller ikke noget problem jeg kom til det. Jeg skulle i hvert fald være velkommen en anden gang. Sjovt og anderledes, men behøves ikke at blive gentaget Hvorfor ik igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg