Hop til indhold

Skal jeg tage på vagt?

Featured Replies

Skrevet
fynbomanden skrev, for 30 minutter siden:

Kære Maii Love ... hvordan kan vi nu være sikre på, at du er ved at være dig selv igen? Burde/skulle/kunne du ikke lave en billeddokumentation på samme måde som da du "ramt" 8-)8-) ... jeg ville glæde mig til at se noget dokumentation, der måske endda ikke var så beskåret :razz::razz:

Glædelig jul og Godt Nytår

Guuuuud ja! Nej, hvor dumt af mig ;) 

Godt nytår herfra - nu uden beskæring :D 

image.jpeg

• Svar 59
  • Visninger 7.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Som andre har skrevet, så prøv om du ikke kan fylde dagen med dine faste. Du bør dog gøre meget ud af at oplyse dine gæster omkring fænomenet inden de kommer på besøg. Det sidste du har brug

• Her kan det være en god ide simpelthen at læse det højt for sig själv - evt. et par gange, så man ligesom kommer ind i sprogtonen. PS. evt. kan du jo, indtil dit udslet er helt væk, tilbyde: Rose

• Det ser da ikke slemt ud  Jeg synes du skal tage på vagt, du har fint forklaret os hvad det er, det kan du gøre til både nye og faste gæster også, så må det være op til dem at sige ja eller nej

Postede billeder

Skrevet

Nice rack Maii :-)

Skrevet
Maii Love skrev, 1 time siden:

Guuuuud ja! Nej, hvor dumt af mig ;) 

Godt nytår herfra - nu uden beskæring :D 

image.jpeg

Lækre, frække kvinde. Gotta get me some of that soon ;)

Skrevet
Maii Love skrev, for 3 timer siden:

image.jpeg

Hænderne op eller bukserne ned...:shock:

Skrevet

Findes der ikke et billede af regionerne lidt mere syd på? Det er jo der Frankrig ligger. :twisted::-D

Skrevet
Oralis voluptatem skrev, for 2 timer siden:

Findes der ikke et billede af regionerne lidt mere syd på? Det er jo der Frankrig ligger. :twisted::-D

Har du lige kaldt min hoohaa for Frankrig? :D 

Skrevet

Alle der kender denne smukke unge kvinde ved godt hvilke goder der findes syd for navlen, så det behøver ikke videre dokumentation. Hun plejer nu heller ikke vise det frem, så mon ikke de fleste kan leve med det hun har lagt frem. Jeg kan. 

Ellers er der førstehjælps metoden se/lytte/føle

Skrevet
Fausing skrev, for 2 timer siden:

Alle der kender denne smukke unge kvinde ved godt hvilke goder der findes syd for navlen, så det behøver ikke videre dokumentation. Hun plejer nu heller ikke vise det frem, så mon ikke de fleste kan leve med det hun har lagt frem. Jeg kan. 

Ellers er der førstehjælps metoden se/lytte/føle

Jamen kære Fausing :)

Det er slet ikke nødvendigt at forsvare mig (eller min hoohaa) - jeg er en stor pige, og kan sagtens sige fra og til selv ;) Men chancen for at min fifi bliver smækket op her er nærmest ikke-eksisterende, men valget er nu engang et jeg tager :) 

Skrevet

Syd for navlen - Frankrig - Hoohaa - Fifi..... Det var da en fantastisk blanding af "kælenavne" for et af dine skønne "områder", Maii ;)

Jeg er helt enig med Fausing (omkring goder mv.) - og jeg er helt enig med Maii (at det er hendes valg). Nuvel, selvfølgelig er det altid rart at lure lidt på slikbutikken, meeeeeeeeeeen det er sg' altid sjovere at besøge den og smage lidt blandet fra alle hylder :D

Og Maii, "stor pige"? Troede det var nogle med lidt ekstra på sidebenene..... din krop er skøn.............. :D   ja ja, I know... ordkløver.... og du refererede nok til din alder - men herre gud, så gammel er du jo heller ikke..... stor pige? Nok nærmere (læs: helt bestemt).... smuk, ung kvinde ;) 

Or as they say over there..... You're a tasty treat! :D 

Skrevet
Maii Love skrev, for 17 timer siden:

Har du lige kaldt min hoohaa for Frankrig? :D 

Nej. :huh:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.