Hop til indhold
honestman

DaisyClub - Pussycat - hun er en skat

Recommended Posts

Besøgte hende i dag, hun er fantastisk, intet mindre.

Havde SMS'et og lavet en aftalt med Pussycat. Ankommer på adressen, som er en lille smule skummel, især sidst på aftenen, men man bliver lukket hurtigt ind og stedet er pænt og rent. "Telefonpigen" viste mig ind på et lille men pænt værelse og Pussycat ankom med det samme. Hun er med 99% sikkerhed den på billederne og med 100% sikkerhed mindst lige så fantastisk. Hun begyndte at kysse på mig allerede inden jeg havde bestilt. Betalte 900 for en halv time. Hun gik med mig i badet til en start og jeg fik straks stådreng. Hun vaskede mig og jeg tørrede mig selv.

Derefter gik vi retur til værelset. hun redte op og så gik vi ellers i gang. Jeg kan godt bare li' at modtage det som pigen gerne vil give og hun slikkede mig som en drøm, nærmest fra navle til knæ blev jeg slikket og det føltes fantastisk. Der var også lidt body-to-body inde over og jeg blev også kysset på munden undervejs og fik lov til at slikke på hendes bryster og en del af tiden lå vi i 69. På et tidspunkt vender hun så rundt og koncentrer sig 100% om at slikke mig og jeg kommer hurtigt i munden på hende. Jeg er rimeligt sikker på at hun spytter diskret ud i en serviet og hun skynder sig ud og skylle mund, men er hurtigt retur, hvorefter hun så begynder at masserer mig, hvilket hun faktisk også er helt go' til.

Helt sikkert kvalitet til prisen.

Stor sandsynlighed for gentagelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...