Hop til indhold

Recommended Posts

Puha, Lia er godt nok et voldsomt dårligt bekendstab...for min økonomi!

Jeg besøgte Lia her til aften - og mine forventninger var meget høje, efter alle de positive anmeldelser her på EG.

Til at starte med kan jeg sige at de blev indfriet fuldt ud. Hold op hun er en køn pige...og med den mest lækre krop! De bryster kan kirurgen være vældig stolt af, det er virkelig et lækkert stykke håndværk ;) 

 

Havde skrevet lidt sammen med Lia optil mødet i dag, og jeg havde fortalt hende at jeg ønskede 1 time m/kys og superfransk.

Blev modtaget af hende i døren, og efter et hurtigt bad (havde ellers lige været under bruseren 15 min før jeg kørte), gik vi ind på værelset, og så fik jeg mig ellers en ordentlig omgang. Hun er en af de kønneste og mest smilende piger jeg nogen sinde har haft sex med. Nu har jeg ikke specielt meget erfaring med GP'er, men jeg har INTET at klage over.

Blow var super dejligt og afvekslende, og blev spurgt om jeg kunne lide det hurtigt eller langsomt....jeg tænkte jeg ville have lidt af hver ;)

Om i en 69'er, og så blev der ellers skiftet i mellem forskellige stillinger, og der blev også lige tid til blow ind imellem stillingerne. Afsluttede på hendes super dejlige bryster.

Mens jeg blev redet, fik jeg lige taget et "mentalt screenshot", så der er lidt til hukommelsesbanken, indtil hun kommer til DK igen - hvilket er omkring1. april.

Sluttede med lidt massage, og lidt snakken og grinen. Hun har super let til grin og latter, og stemningen var helt i top.

 

Ja, det blev så min første anmeldelse her på EG - lidt kort...men jeg er sku også lidt tømt for energi, og noget andet....

 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse og fedt med så god en oplevelse! Hun er virkelig en ekstremt positiv person og det mærkes helt ud i ydelserne. Hun er et økonomisk farligt bekendtskab :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Phenomenon skrev, for 11 timer siden:

De bryster kan kirurgen være vældig stolt af, det er virkelig et lækkert stykke håndværk ;) 

 

 

 

 

Ja, det er nok de bedste kasser jeg har leget med. Flot arbejde og de passer til hende. Guf! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Phenomenon skrev, for 18 timer siden:

Havde skrevet lidt sammen med Lia optil mødet i dag, og jeg havde fortalt hende at jeg ønskede 1 time m/kys og superfransk.

 

Hvordan kyssede hun så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 23 timer siden:

Hvordan kyssede hun så?

Det var ikke sådan en gang french-kissing - men det var nok mest mig der ikke havde lyst til det, da jeg synes at det er forbeholdt en jeg holder af.

Så jeg skal ikke kunne svare på om hun kan snave kraniet af dig, på en lækker måde... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrmystiic skrev, den 23. januar 2016 at 20:20:

Så det vil sige du betalte 200 for at tante kysse bare lige for at forstå det ret :-)? 

For mig var det lidt mere end tantekys, men stadigvæk ikke på samme måde som jeg ville kysse en jeg havde følelser for.

Så det var lige som jeg gerne ville have det. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay bare iorden var Absolut også bare lige nysgerig :-)

lidt bonus info 

Forresten var jeg også lige sammen ved Vanessa hun er fanme godt nok et stk fantastisk tøs :-D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pilfinger2 skrev, for 24 minutter siden:

Nogen der ved om Emma kommer til Odense igen....??

Hun er lige kommet tilbage til KBH, så du kan da bare spørge hende selv :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest niklas23
Den Lange skrev, den 26/1/2016 at 20:24:

Hun er lige kommet tilbage til KBH, så du kan da bare spørge hende selv :wink:

Hvis hun gør, må du gerne dele det glade budskab... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynbofyr skrev, den 14/2/2016 at 18:34:

Hmm nu synes jeg annoncen er pillet af igen........

Der er vel ingen grund til at betale for en annonce når man ikke har noget at annoncere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har hun været på i 36 minutter :) Hvor mange har booket aftale? Jeg selv vakler mellem Lia og Tiffany i denne uge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 1 time siden:

Så har hun været på i 36 minutter :) Hvor mange har booket aftale? Jeg selv vakler mellem Lia og Tiffany i denne uge...

Tiffany kan du da altid besøge. Lia kommer her da ikke så ofte :sad:

Jeg har ikke booket hende endnu, men det sker nok snart :grin:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige haft besøg af Lia, og kan glad konstatere, at de flotte anmeldelser og billeder taler sandt. Flot krop, sødt og smilende ansigt, super sex, dejligt væsen.

Vi ses igen ....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer kraftigt om jeg skal bestille en tid hos Lia 

Hvor holder hun ca. til syntes ikke det fremgår af annoncen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det samme sted som sidst er det i Andebølle ved Vissenbjerg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Lia igen. Jeg fik en varm velkomst med kindkys og gensynsglæde :smile:

Jeg vil ikke gå i detaljer med hvad vi lavede, men vi afsluttede i missionæren hvor Lia og jeg kom stort set samtidigt.

Der var masser af kindkys og smil til afsked.

Lia er her til den 29. denne gang og kommer igen til april.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...