Hop til indhold

Louise 19

Featured Replies

Skrevet

Overvejer kraftigt at lave et "pit-stop" på Fynsland onsdag på vej til Tyskland - ser jo forbandet godt ud...!!!! :-) 

Skrevet
Mini_me skrev, for 57 minutter siden:

Er der nogen der har erfaring med hende her? Så hører jeg gerne om det. :-) 

https://annoncelight.dk/showad/197863

Du kan roligt indlade med pigen. Det kan jeg godt garantere dig for. Hun er super super dejlig !

I en klasse for sig.

Det er personen bagved hende, som der giver hende et blakket rygte og det er aldeles synd for hende.

Jeg har længe læst med, hvor hun er blevet behandlet ret uretfærdigt og tænkt, at det måtte andre om. Men min retfærdighedsfølelse er krænket i dette tilfælde, hvorfor jeg må af med denne melding ....

Pigen, Louise eller hvad hun nu kalder sig, er blevet uretfærdigt behandlet. Det skal der rodes bod på - det er der hermed gjort et forsøg på.

Held og lykke med hende (og lad mig det vide, hvis jeg fik ret .....)

Skrevet

Jeg var til gb med hende i dag, en super god oplevelse.. Og alt forgik godt, og ingen trivl om hun elskede det for vildt

Skrevet

Hvormange deltagere og hvordan opførte hendes ven sig ?

Skrevet

Jamen hendes ven var en god vært, og tog sig også godt at hende og kendte hendes grænser, ingen trivl om hun stoler på ham, jeg kan heller ikke se hvorfor hun ikke skulle det..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.