Hop til indhold
Guest Borntofly

Louise 19 år på Fyn- ubehøvlet på mail!

Recommended Posts

Guest Borntofly

Skrev til nedenstående annonce fra AL da min vej alligevel passerede Fyn :

https://annoncelight.dk/showad/197424

Fik et meget kortfattet svar fra enten hende eller hendes "fyr". De virkede næsten vrisne og lidt som om man spildte deres tid:/

Jeg er høflig og skriver pænt og spørger om en aftale hvorefter de ikke svarer på mine spørgsmål, men derimod på en ubehøvlet måde skriver at jeg nok bare er en som spilder deres tid:/

Så det bliver et kæmpe nej tak herfra. Når man starter sådan ud så følger der sikkert en ligeså kold oplevelse med.

Selvom man har mange kunder så kan man godt behandle folk ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, du er ikke den første der har klaget over hendes husbestyrers excentriske opførsel og underlige uvenlige svar.

Sagen er dog egentligt ikke så kompliceret som man skulle tro. Mit bedste bud er, at det hele startede for ham, ved at han tilbød sig som bordelfar med en annonce på annoncelight. Det gav bonus fra et par piger, hvoraf kun den ene er tilbage. Det har overrasket ham hvor meget arbejde der er med sådan et job. Han har overtaget alt kommunikation på på mail og telefon desangående og reagere med en stresset adfærd. Læg mærke til han altid tilbyder sig sammen med hende i en eller anden form. Det er ikke altid nemt at skulle knalde med samtidig med man skal styre aftaler og annoncer og desto flere det lykkedes ham at jage væk desto mere bliver der vel til ham selv.

Han må betegnes som et rigtigt ærke fjols, men pigen har bare ikke rigtigt fundet ud af det endnu, da hun ikke læser med herinde og alt kommunikation går gennem ham.

Pigen(erne) startede som sugarbabes og har udviklet sig til rigtigt gode knald - sådan lidt i hver sin retning - har jeg fra en velinformeret kilde...host

 

 

Redigeret af Gaffer
Det skal du sgu' ikke bestemme dit fjols

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den anden pige som gik under navnet Diana fandt hurtigt ud af hvad han var for en karl og stoppede ved ham. Han har vist bare svært ved at slippe hende. Men tror nu at Louise er et godt knald. Bare ikke igennem ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Madame I skrev, for 51 minutter siden:

Ja han kunne lære lidt af at være mere kundevenlig.

Kundepleje & Go service en yderst vigtig faktor 

Ja jeg vil sige at han tager prisen for hvad jeg har oplevet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg begriber ikke, hvorfor folk bliver ved med at besøge dem/hende. Ringede jeg op og en mand tog telefonen, så skulle jeg ikke nyde noget. Alle, og jeg mener alle, alarmer burde ringe der. Det er så suspekt, som noget kan være. Og kombineret med den, ikke overraskende, adfærd, så burde alle stoppe med at kontakte dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sku ellers synd hun er i kløerne på sådan en fyr, for super lækker ser hun altså ud,og lyder jo til hun et eller andet sted elsker de frække ting på alle måder. Øv øv hvor ærgerligt at der ikke er flere af hendes slags...men bare uden det mandlige påhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
CPHstuderende skrev, den 4. december 2015 kl. 19.32.37:

Jeg begriber ikke, hvorfor folk bliver ved med at besøge dem/hende. Ringede jeg op og en mand tog telefonen, så skulle jeg ikke nyde noget. Alle, og jeg mener alle, alarmer burde ringe der. Det er så suspekt, som noget kan være. Og kombineret med den, ikke overraskende, adfærd, så burde alle stoppe med at kontakte dem.

At det er en mand der tager telefonen eller er til stede i et andet rum rør mig på ingen måde.

Det var der også hos den hedengange Lea og det furngerede fint. Så længe de ikke blander sig i legen ;)

Men ham her virker som om at han styrer hende. Han er vel definitionen på en ond alfons. Så på grund af hans adfærd og tone skal jeg ikke nyde noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

nu ved jeg ikke hvilken mail der bliver hentydet til i denne tråd, da vi får utrolig mange mails. så hvis borntofly kunne oplyse sin mail så skal vi gerne svare på den. når vi kommer med et stort nejtak til noget. så er det ikke for at virker uhøflig. men det er bare et nejtak. og når vi kommer med dem så er det som regl fordi. det enten drejer sig om personer der vil filme imens eller kommer med andre tilbud som er meget langtfra hvad vi tilbyder i annoncen. 

det er meget nemt og hænge hinanden ud herinde. ( det er vi blevet før) . og især når disse personer ikke kan melde klart ud med , hvordan de mener de er blevet forkert behandlet. en kopi af denne mail ville nok være godt og sætte med ind i dit opslag så alle kunne se hvad det går ud på og hvad du mener. 

det er sjovt som alle de medløber der er herinde straks hopper med på vognen og skrive stolpe op og ned ang vores personer, finder det meget usmagligt når de folk der skriver altmulig negativ om andre ikke kender dem de skriver det om og dermed intet her i de udtalelser de kommer med.. især om min, pga jeg er mand så er jeg alt muligt forkert osv.. men hvis det nu er en pige/dame pigerne har til og tage imod opkald mails osv. jaa så er det ikke noget problem. 

synes bestemt i skulle tage og søge lidt rundt på de forskellige anmeldelser om os herinde. så vil i kunne se vi faktisk er nogen flinke personer. 

jeg er udemærket godt klar over hvor meget misundelse der over det vi laver sammen. og til dem af jer der ikke tro hun læser med herinde, så¨tager i meget fejl. 

til tider bliver de her tråde gjort til en ren rød stue . hvoraf den ene beskyldning efter hinanden intet har på sig. 

vi er før blevet udvist herinde fra pga sådan en tråd, hvor vi bare rent faktisk gik ind og forsvarede vores personer. men uheldigvis var der så en ledvogtet her inde, som ikk ved der er noget der hedder trådløs netværk i de forskelige hjem og derfor er ip-adressen ens begge steder. måske eroguide skulle få nogen mere it kyndige ledvogtere på. så når vi begge bruger mails eller er på herinde endda begge på engang. ja så ser det ud til det er den samme person. selvom det ikke er men kun den samme ip da det jo er et delt netværk. 

det rigtige nederen dengang var at selvom vi var blevet udlukket for at deltage i beskyldninger som drejede sig om vores personer , ja så kørte tråden bare vider for fuld damp. uden vi havde en chance for og kunne kommenter på noget af det. hvilket jeg finder meget meget amatør agtig på sådan et stort site her. der burde admin simpelhen havde gået ind og lukket alt med det samme. men sket er sket og det kan ikke gøres om. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

jeg ved heller ikke hvad det er i mener med at alle alarm klokker burde ringe når det er en mand der tager telefonen .. hvad er det for noget useriøst og komme med. 

hvad er det der skulle være så farligt i modsætning til hvis det var en kvinde der tog den ...??? 

den simple grund og det tror jeg mange piger herinde vil nikke ja til . er at når jeg tager den så kommer alle de der spørgsmål med ... kan du li og blive kneppet .. vil du se den store.. er din fisse våd .. kan du li sperm ... osv osv  og imens sidder der der og spiller pik . for det er kun det de vil .. ikke nogen aftaler . og ja det er spild af tid. 

men ser i de ting bliver jeg ikk så tit spurgt om af mine artsfæller.  så jo jeg kan da godt se nogen af jer er utilfredse med jeg tager så ikke ikk lige kan få en spiller imens i snakker i telefon. hvis det er det i mener med alarmklokker så ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
totalwild skrev, for 7 minutter siden:

jeg ved heller ikke hvad det er i mener med at alle alarm klokker burde ringe når det er en mand der tager telefonen .. hvad er det for noget useriøst og komme med. 

hvad er det der skulle være så farligt i modsætning til hvis det var en kvinde der tog den ...??? 

den simple grund og det tror jeg mange piger herinde vil nikke ja til . er at når jeg tager den så kommer alle de der spørgsmål med ... kan du li og blive kneppet .. vil du se den store.. er din fisse våd .. kan du li sperm ... osv osv  og imens sidder der der og spiller pik . for det er kun det de vil .. ikke nogen aftaler . og ja det er spild af tid. 

men ser i de ting bliver jeg ikk så tit spurgt om af mine artsfæller.  så jo jeg kan da godt se nogen af jer er utilfredse med jeg tager så ikke ikk lige kan få en spiller imens i snakker i telefon. hvis det er det i mener med alarmklokker så ja.

der er lige en del slå fejl .. ikk nemt på mobilen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk totalwild denne gang har fat i den lange ende.

Det er superlet at slynge beskyldninger ud når man ikke skal stille med beviser.

Jeg kender ikke Ham og hans veninder, men de profiler der giver positive anmeldelser om deres arrangementer er MANGE og GAMLE og fylder os ikke med fusk.

Jeg har selv siddet med på medhør og hørt hvor mange stønnere og pikspillere der ringer og spilder pigernes dyrebare tid, så en mandlig tlf.passer er sgu bare hvad de fortjener!

Så giv dem dog lidt arbejdsro og anmeld deres arrangementer, på godt eller ondt, og lad så vær med at ha ondt i røven over en mand der arbejder med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Ved intet om hvor mange pikspillere der fornøjer sig med et tlf-opkald, men kan forestille mig der er nogen der mere eller mindre tager hele turen rundt med telefonen i den ene hånd og pikken i den anden. Kan kun give T.Hansen ret i at der efterhånden er en del endog MEGET positive anmeldelser af nævnte pige, så helt ringe kan det sgu ikke være.
Og som der også er nævnt - der er jo ingen der undrer sig over hvis det er en anden kvinde der tager telefonen.
Kan ikke helt gennemskue hvorfor det er så meget skriveri om netop denne pige. Der er ingen af de andre piger der er anmeldt her der får så megen omtale, hverken positiv eller negativ. Hvis der er en negativ omtale af en pige kommer der som regel højest et eller to svar og så dør tråden ud. Men i dette tilfælde fortsætter den stolpe op og stolpe ned - side efter side... Kunne sgu være at jeg selv skulle besøge Louise en dag for selv at se hvor "forfærdentlig" en oplevelse det er.  ;-.)
Spøg til side. Hvis det ikke lige var fordi hun ligger i den dyre ende af skalaen og at der er et godt stykke for mig at køre - så ville jeg sgu prøve hende en dag.
God vind i sejlene til jer alle - ikke mindst Louise og tlf-passeren. Synes måske nok I ind imellem bliver en smule uretfærdigt behandlet.

Sidst men ikke mindst: FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Totalwild  det er meget nemt og hænge hinanden ud herinde. ( det er vi blevet før) . og især når disse personer ikke kan melde klart ud med , hvordan de mener de er blevet forkert behandlet.  <- Altså nu vil jeg så lige tilføje du får det til at lyde som om du ik gjorte noget galt?! da du truede mig du får faktisk det til at lyde som om det aldrig er sket og det var jo grunden til jeg lavet den anden tråd :-)

Hvis vi lige skal tag den igen var 80% i tråden enige om du havde en forkert Tone så det med at blive hængt ud på noget du ik har gjort Passer jo så lige netop på ingen måde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

mrmystiik du har helt ret i det er nemt og hænge folk ud herinde. intet er nemmere. nu vil jeg ikk begynde og rippe op i eller forsætte en tråd der er lukket. men i bund og grund handlede den om en misforstået sms. og der var ikke tale om nogen trusler. jeg skrev at hvis man ønskede og beholde hende længere end der var aftalt og jeg ingen info havde fået om det så ville jeg banke på døren. og sådan er det. en aftalt tid,er en aftalt tid. og det skal så vidt mulig overholdes pga af andre kunder. msn kan ikke som kunde bare sige det får vi at se om jeg vil havde hende en halv timer mere. og noget andet er som du sikkert godt ved så handler det os om pigens sikkerhed. er hun ikk kommet ud til aftalt tid og der ingen info er kommet om at det lige tager 5-10 min længere. ja så ved ma jo ikk hvad der grund for det. 

og det der med om 80% holdt med dig har ingen betydning, og især ikk når de slet ikke har mødt os. problematikken i den tråd dengang og sikkert os lidt endnu. er at vi er et par og jeg er mand der holder styr på div aftaler. og det er der godt nok mange der har ondt over. jeg ved godt du har skrevet en del gange efter dengang. og spurgt efter og få besøg. og hun har sagt nej efter alt den ballade der blev ud af det i august . det er fuldstændig op til hende og afgøre om hun vil en kunde eller ikk. 

og ja det der med kundepleje  er rigtig nok man skal passe sine kunder. og vi passer os rigtig godt på vores.  men der er grænser for det. hverken vi eller mange andre piger vil bruge 15 - 25 mails på en kunde for at få en aftale istand. og måske er vi forkert på den men det er meget nemt og spotte de useriøse når deres mails og sms kun handler om hvordan de vil kneppe hendes fisse osv osv. de skriver om hvor store deres pikke er osv osv.. uden at komme med noget som helst konkret om hvad de ønsker sig ud fra annoncen.så lukker vi altså ned og siger pænt nejtak. og andre der skriver osv om alt muligt og de er så langt fra hvad vi tilbyder siger vi os pænt nejtak til. vi er kun til det vi tilbyder og passer det ikk ind på det som personen søger . så er der jo mange andre annoncer og måske finder personen det han søger. synes det er meget nemt. tilbyder en annonce ikk det du søger. så må man hoppe videre til man finder en der tilbyder det man søger. 

og nej vi svare ikke grimt tilbage til nogen . men vi forbeholder os retten til og sige nejtak eller sige du er desværre ikk noget for os.

jeg ved godt som jeg jo har læst meget om herinde ang min person. så bunder det nok i jeg nok er den eneste mandlige telefonpasser ;-) og det er der så åbenbart rigtig mange der ikk kan klare. og derfor skal jeg kaldes meget . kan kun grine af det. og det er jo underligt det kun er personer som ikk har mødt os der kommer med alt det der ;-) 

men forsat god aften og god jul allesammen ...                  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det du siger er at du som den eneste tolker den besked anderledes og det er helt okay fordi du har skrevet den? :D og at mene at alle de andre i den tråd mening er værdi løs når vi kun snakke om at bedømme en sms?  det viser lidt hvordan du tænker :) 

tænker andre lige skal ha lov til at danne sig en mening hvis de har lyst deres meningen er jo også lige meget hos dig ;-)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/41264-louise19-en-af-de-sm%C3%A5-prinsesser/

 at jeg har skrevet en del gange har skrevet og spurgt om besøg er jo også en løgn har skrevet 2 gange og fik nej :D Hold da op kan du da lige komme ned der fra den eneste mandelige telefon passer nej men du sjovt nok den eneste der er dum nok til at behandle kunderne dårligt nok derfor folk skriver om dig Du som dit navn siger total wild men måske på den forkerte måde Go jul :D!

Redigeret af mrmystiic

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

mrmystiic jeg gider ikk starte en tråd med dig om hvordan og hvorfor. det indikere lidt i retning af du igen vil starte en dårlig tråd. og nej der er ikk nogen her der fulde af løgn. 

jeg kan kun forholde mig til kritik hvis den kommer fra folk der rent faktisk har mødt os og ikk fra de medløbere, der bare hopper på vognen for at ha noget og skrive om. og mener du at jo flere du kan få med på vognen giver dig mere ret. så fint med mig.

kan du ha en god aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil så bare sige at hele eroguide er jo netop så vi kan advare hinanden mod ting man ik vil opleve igen og nu det jo så anden gang du total afviser den kritik folk giver dig den vil jeg så lade stå så folk der er voksne nok kan lade 5 øren falde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, den 12/11/2015 at 13:15:

nu ved jeg ikke hvilken mail der bliver hentydet til i denne tråd, da vi får utrolig mange mails. så hvis borntofly kunne oplyse sin mail så skal vi gerne svare på den. når vi kommer med et stort nejtak til noget. så er det ikke for at virker uhøflig. men det er bare et nejtak. og når vi kommer med dem så er det som regl fordi. det enten drejer sig om personer der vil filme imens eller kommer med andre tilbud som er meget langtfra hvad vi tilbyder i annoncen. 

det er meget nemt og hænge hinanden ud herinde. ( det er vi blevet før) . og især når disse personer ikke kan melde klart ud med , hvordan de mener de er blevet forkert behandlet. en kopi af denne mail ville nok være godt og sætte med ind i dit opslag så alle kunne se hvad det går ud på og hvad du mener. 

det er sjovt som alle de medløber der er herinde straks hopper med på vognen og skrive stolpe op og ned ang vores personer, finder det meget usmagligt når de folk der skriver altmulig negativ om andre ikke kender dem de skriver det om og dermed intet her i de udtalelser de kommer med.. især om min, pga jeg er mand så er jeg alt muligt forkert osv.. men hvis det nu er en pige/dame pigerne har til og tage imod opkald mails osv. jaa så er det ikke noget problem. 

synes bestemt i skulle tage og søge lidt rundt på de forskellige anmeldelser om os herinde. så vil i kunne se vi faktisk er nogen flinke personer. 

jeg er udemærket godt klar over hvor meget misundelse der over det vi laver sammen. og til dem af jer der ikke tro hun læser med herinde, så¨tager i meget fejl. 

til tider bliver de her tråde gjort til en ren rød stue . hvoraf den ene beskyldning efter hinanden intet har på sig. 

vi er før blevet udvist herinde fra pga sådan en tråd, hvor vi bare rent faktisk gik ind og forsvarede vores personer. men uheldigvis var der så en ledvogtet her inde, som ikk ved der er noget der hedder trådløs netværk i de forskelige hjem og derfor er ip-adressen ens begge steder. måske eroguide skulle få nogen mere it kyndige ledvogtere på. så når vi begge bruger mails eller er på herinde endda begge på engang. ja så ser det ud til det er den samme person. selvom det ikke er men kun den samme ip da det jo er et delt netværk. 

det rigtige nederen dengang var at selvom vi var blevet udlukket for at deltage i beskyldninger som drejede sig om vores personer , ja så kørte tråden bare vider for fuld damp. uden vi havde en chance for og kunne kommenter på noget af det. hvilket jeg finder meget meget amatør agtig på sådan et stort site her. der burde admin simpelhen havde gået ind og lukket alt med det samme. men sket er sket og det kan ikke gøres om. 

 

Totalwild har fat i noget her, hvad er det præcist nogen mener nogensinde at kunne bruge IP-informationen til? Som forsøg skal enhver ledvogter or who ever, der leger big brother herinde da tracke den IP dette indlæg er skrevet med og se, hvad det giver omkring min placering. Det eneste den kan bruges til er at afgøre om jeg tilgår flere forskellige brugerprofiler med samme IP. Den kan intet sige om hvem jeg er eller hvor jeg bor...(og skulle nogen finde på at sige noget andet, så vil jeg tage det som en opfordring til at give en lektion i netværkstopologi)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Som trådstarter har jeg fuldstændig tabt pusten og overblikket ! 

Der bliver skrevet roman lange indlæg og punktum eller sågar komma, er man ikke flittig med. 

Det minder igen mest om generel debat. Så håber at tråden dør ud af sig selv.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...