Hop til indhold
Drstrangelove

Kan nogen huske et GP sted tæt ved Sortedam Dossering?

Recommended Posts

Hej,

Jeg var i foråret et sted som jeg er meget interesseret i at vide om stadig er aktivt.

Stedet lå ved Sortedam Dossering. Ved søerne.

Jeg mødte en sød slank pige som jeg ikke kan huske navnet på. 

Der var en anden pige på stedet som var meget populær blandt brugerne her på siden.

Redigeret af Drstrangelove

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drstrangelove skrev, for 19 minutter siden:

Jeg var i foråret et sted som jeg er meget interesseret i at vide om stadig er aktivt.

Hvis du er så interesseret - hvorfor laver du så ikke en ordentlig overskrift eller søger lidt i arkivet og fortsætter/linker til en af de pågældende tråde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke definitionen på en ordentlig overskrift :-)

Har forsøgt at søge her på siden. Men har ikke været heldig med at finde noget. Adressen er det eneste sted jeg kan huske. Hukommelsen er ikke hvad den har været :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et bud kunne være "Kan nogen huske et GP-sted tæt ved Sortedam Dossering?"

Så behøver man ikke klikke på dit indlæg, med mindre man faktisk kan huske noget i den retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drstrangelove skrev, for 16 minutter siden:

definitionen på en ordentlig overskrift

Navn, adresse/sted, evt. tlf. nr. og nix weiter = ikke noget med: hvem kender hende her, hvem har været her, hvem har prøvet hende, kan nogen huske osv.

Nede i teksten kan man så skrive dit ærinde + gerne linke til annonce og/eller tidligere indlæg, hvis man af en eller anden uforståelig grund ikke bryder sig om direkte at forsætte tidligere tråde - er allerede beskrevet i utallige indlæg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drstrangelove skrev, 1 time siden:

13.juni var jeg forbi stedet. Samme dag Danmark spillede mod Serbien :-)

Er det ikke bare at gå derhen og selv se efter - evt. ringe på og se om der er nogen tiltalende piger bag døren - men er det privat/diskret skal du være heldig at nogen giver dig nummeret til stedet, så du kan ringe og bestille tid ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...