Hop til indhold

Recommended Posts

TboneDK skrev, den 14/7/2016 at 18:27:

Nej, det tror jeg ikke - hun var der tirsdag, That's for sure ;-)

Jeg var der i går, ingen Mint :-(
Men dum som jeg var, kom jeg til at købe først en halv times ringe massage af en middelaldrende kvinde, og dernæst en nøgen middelmådig spilller af en sexy, plastic-forbedret pige. 900bobs fattigere :?

Redigeret af Pervy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Pervy skrev, for 13 timer siden:

Jeg var der i går, ingen Mint :-(
Men dum som jeg var, kom jeg til at købe først en halv times ringe massage af en middelaldrende kvinde, og dernæst en nøgen middelmådig spilller af en sexy, plastic-forbedret pige. 900bobs fattigere :?

Ahhhh - bummer :-( 

håber da mint snart er tilbage så

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mint har desværre sagt op hos Rung Raueng, har jeg netop fået at vide.

Men hvis nogle møder hende et andet sted, så giv meget gerne lyd fra jer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eskild skrev, for 2 timer siden:

Mint har desværre sagt op hos Rung Raueng, har jeg netop fået at vide.

Men hvis nogle møder hende et andet sted, så giv meget gerne lyd fra jer!

Kort og godt: ØV       ØV 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var her for et par dage siden. I anden anledning kom jeg forbi butikken og fik en pludselig lyst til en gang massage. 
Jeg blev mødt af mutter og to piger - en lidt stor/høj af thai og en noget mindre. Især mutter og den lille var klædt på til "mere end kun massage". Jeg gætter mutter til ultimo 30'erne og begge pigerne til ultimo 20'erne. Mutter snakker fint Dansk - hende den høje meget fint Engelsk.
Jeg bad om en times god hård oliemassage og det blev hende den høje (har glemt navnet) der førte mig om til et lille værelse. 
Jeg havde en snigende frygt for at hun var en ombygger - det viste sig heldigvis senere meget tydeligt at det var hun ikke ;) 
Pigen spurgte igen hvad jeg ønskede og igen bad jeg om en times hård olie massage. Prisen blev til 500,- når det skulle være hårdt. Betalt forud (fair nok som ny kunde).
Herefter en yderst kompetent omgang massage, desværre med lidt for meget fokus på røven. Men derudover stort set ingen tilfældige berøringer. 
Efter omvendelsen fortsatte den gode massage, trods en enkelt legemsdel efterhånden viste med l tydelighed at den var klar til mere.
Da der var ca. 10 minutter tilbage spurgte hun om jeg var klar til mere - og tilbød i samme åndedrag b2b med håndafslutning til 800,- (betaling forud). Den gik jeg med på ,da jeg efterhånden var blevet godt nysgerrig på hvad der gemte sig i trussen :D 
Alt blev gjort til skamme, da der stod en dejlig nøgen pige foran mig - med meget små naturlige bryster. 
Det blev en dejlig omgang med massere af kys og kærtegn - og intet hastværk.

Herefter et bad med håndbruseren på deres meget lille toilet. 

Massagen: Godkendt.
Afslutningen: Godkendt.
Stedet: Rummet ok - rene håndklæder på sengen. Meget ringe badefacilitet. Toilettet/badværelset var rent og pænt.
Dyrt - ja, men det var det værd - med undtagelse af badet.
Passer billederne: Jeg kan ikke lige genkende nogle af dem på billederne.
Kommer jeg igen: Ja, kan tage både samme pige eller prøve hende den lille (mutter så lidt for brugt ud til min smag).

Venligst NT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shy guy skrev, den 27.5.2016 at 11:56:

Jeg var hos Mint i dag for første gang og det er bestemt ikke sidste gang :)

Jeg bliver vidst snart nød til at tjekke hende Mint ud :-) Tak for en fin anmeldelse og velkommen til - dejligt med nye ansigter!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Rambuk skrev, for 2 timer siden:

Jeg bliver vidst snart nød til at tjekke hende Mint ud :-) Tak for en fin anmeldelse og velkommen til - dejligt med nye ansigter!

Æh?

Det er tæt på 3 år siden at Shy Guy skrev om Mint og han har ikke været online siden juni 2016, og det var 14/8-2016 at Eskild konstaterede at Mint ikke er der mere - er du ikke lidt bagud i tidsregningen??

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 17 timer siden:

Så du betale, 500 for massage + 800 for b2b  incl. HJ i 10 - 15 min. :biggrin:

Oh my budda ;)

Tjaee, som skrevet; i den dyre ende men absolut det værd ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, den 16.2.2019 at 10:27:

Æh?

Det er tæt på 3 år siden at Shy Guy skrev om Mint og han har ikke været online siden juni 2016, og det var 14/8-2016 at Eskild konstaterede at Mint ikke er der mere - er du ikke lidt bagud i tidsregningen??

He he - rookie mistake, må vidst koncentrere mig lidt mere fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...