Hop til indhold
Kig Her

Miss Kinky Line, Kolding

Recommended Posts

Line er desværre stoppet, det er vist kun en lille eksklusiv (og forbandet heldig) udvalgt skare der ser hende i dag?

Jeg er desværre ikke i denne gruppe, men hun var godtnok super-fræk og sød mens hun var i gang. Så det er bestemt en savnet kvinde!
Hvis hun planlægger comeback er jeg der på stedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med T Boner ! Jeg savner hende også! Ohh hvem der dog bare ville hook mig op med hende igen, er der ingen der har hendes email adresse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja hun knepper på livet løs. Vil du ha hendes nummer?

Læs venligst her:

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

vh Qivitoq

Redigeret af Qivitoq
tilbud om videregivelse af priv. nr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen 

I kender mig som Miss Kinky Line

Jeg har valgt at komme med at lille surt opstød der der åbenbart stadig væk går rygter om at jeg stadig væk skulle være lidt igang...

Derfor den her lille bøn ..JEG ER HELT STOPPET..jeg håber i respekter mit privatliv.

 derfor under det mig at vedkommende siger at han ordner mig  ????? du må forveklser mig med en anden søde ...jeg mærker ihverfalder ikke noget til det eller pengene ??  så hvis du ved hvor vi mødes så sig enlig frem ???  tror din miss kinky line er en anden..der er ihverfald ikke mig beklager

jeg er et helt andet sted i mit ny liv og langt væk fra det gamle liv.. skulle jeg i mod mine forventninger  starte op igen .. vil i som de første få det at vide .

glædelig jul og knusser kys og kram fra Eks Miss Kinky Line

 

PS. det er kun info besvare ikke..håber på  forståelse og gensidigt respekt knusser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Eks Miss Kinky skrev, for 19 minutter siden:

Hej alle sammen 

I kender mig som Miss Kinky Line

Jeg har valgt at komme med at lille surt opstød der der åbenbart stadig væk går rygter om at jeg stadig væk skulle være lidt igang...

Derfor den her lille bøn ..JEG ER HELT STOPPET..jeg håber i respekter mit privatliv.

 derfor under det mig at vedkommende siger at han ordner mig  ????? du må forveklser mig med en anden søde ...jeg mærker ihverfalder ikke noget til det eller pengene ??  så hvis du ved hvor vi mødes så sig enlig frem ???  tror din miss kinky line er en anden..der er ihverfald ikke mig beklager

jeg er et helt andet sted i mit ny liv og langt væk fra det gamle liv.. skulle jeg i mod mine forventninger  starte op igen .. vil i som de første få det at vide .

glædelig jul og knusser kys og kram fra Eks Miss Kinky Line

 

PS. det er kun info besvare ikke..håber på  forståelse og gensidigt respekt knusser

Respekt!!! Du ønskes al mulig held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eks Miss Kinky skrev, for 18 minutter siden:

Hej alle sammen 

I kender mig som Miss Kinky Line

Jeg har valgt at komme med at lille surt opstød der der åbenbart stadig væk går rygter om at jeg stadig væk skulle være lidt igang...

Derfor den her lille bøn ..JEG ER HELT STOPPET..jeg håber i respekter mit privatliv.

 derfor under det mig at vedkommende siger at han ordner mig  ????? du må forveklser mig med en anden søde ...jeg mærker ihverfalder ikke noget til det eller pengene ??  så hvis du ved hvor vi mødes så sig enlig frem ???  tror din miss kinky line er en anden..der er ihverfald ikke mig beklager

jeg er et helt andet sted i mit ny liv og langt væk fra det gamle liv.. skulle jeg i mod mine forventninger  starte op igen .. vil i som de første få det at vide .

glædelig jul og knusser kys og kram fra Eks Miss Kinky Line

 

PS. det er kun info besvare ikke..håber på  forståelse og gensidigt respekt knusser

Godt at høre fra dig igen, og selvfølgelig skal dit privatliv respekterer fuldt ud:-) 

 

Håber stadig på at du en dag skulle få lyst til den branche igen, du er absolut en ener uden sidestykke og absolut det bedste jeg nogensinde har brugt penge på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gemme dig helt er nok lidt svært for dig 

Da du er let genkendelig  Jeg har ihertfald  set dig et par gange i byen

Men selfølgelig respektere vi dit privatliv fuldt ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har fundet en afløser som bare minder en lille smule om hende. ????. for hun var helt sikkert en fantastisk kvinde at tilbringe tid med :D  som man ikke lige kan glemme igen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elly skrev, den 23.10.2016 at 12:19:

Gemme dig helt er nok lidt svært for dig 

Da du er let genkendelig  Jeg har ihertfald  set dig et par gange i byen

Men selfølgelig respektere vi dit privatliv fuldt ud 

og det følte du lige du absolut måtte ud med.... håber du nu føler dig rigtig intressant og VIP..... fatter ikke du bare glæder dig over hvis du ser hende og så holder din kæft her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 16 timer siden:

og det følte du lige du absolut måtte ud med.... håber du nu føler dig rigtig intressant og VIP..... fatter ikke du bare glæder dig over hvis du ser hende og så holder din kæft her. 

Vedkommende skrev det for over 4 år siden? Og har desuden ikke været herinde siden februar :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
MrLovaLova skrev, for 23 minutter siden:

Vedkommende skrev det for over 4 år siden? Og har desuden ikke været herinde siden februar :D

 

Nej, man skal passe på med hvad man skriver herinde. Lige pludselig når man mindst venter det, så skal man stå til ansvar for noget man engang skrev. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 13 timer siden:

Nej, man skal passe på med hvad man skriver herinde. Lige pludselig når man mindst venter det, så skal man stå til ansvar for noget man engang skrev. 

man bør da altid stå på mål for hvad man skriver . det ansvar forældes da ikke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
biker skrev, for 12 timer siden:

man bør da altid stå på mål for hvad man skriver . det ansvar forældes da ikke.. 

Nej, men en ting er, at det er skrevet i efteråret 2016 og en anden ting er, at der er tale om en ganske tilforladelig orientering til Kinky Line om, at hun er - for nogle - et kendt ansigt i byen og det synes personen jo egentlig bare hun skal vide. 
 

Mere som en orientering til hende om, at hun ikke bare som sådan kan vaske tavlen helt ren. Den måde hun har markedsført sig som GP - det gør det lidt sværere at vende helt tilbage til et almindelig liv uden købesex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...