Hop til indhold
Asianaddict

Nina Siamgirls -WOW for en thaimilf

Recommended Posts

Hey asianlovers


sidste uge

ville egentlig vente lidt inden jeg skrev om hende. møde hende en gang til. men force majeure tilføje et brokkeskriv, tvinger mig at skrive nu. ret skal sagtens være ret, og her kommer en helt anden oplevelse.


havde besøgt amber tre gange siden i sommers. en meget flot og dejlig kvinde  i fyrrerne. tre gange brothers, er et tegn på at jeg ikke har det dårligt.
og i sidste uge mødte jeg så nina for første gang. jeg siger bare wow for en kvinde. WOW for en kvinde altså. hun er cirka 40, ligesom mig, så det er måske ikke mig der skal kalde hende for en lækker thaimilf. men det er sgu hvad hun er: den lækkreste lille thaimilf.


hun åbnede i hvid kittel og sorte strumper, og skulle det vise sig - ikke noget under. jeg snakker normalt som et vandfald men nu blev jeg altså tør i munden. til gengæld pirrede det der nede. en tanke i mit hoved, tre ord: i want you. fire ord: i fucking want you.
med dejligt smil og sød stemme spurgte hun: what you want. og jeg sagde det altså: i want you.
det grinede hun ad og fra nu var stemningen i top. 1300 for en cocktail skulle hun have. perfect og meget fair.


først massage som var den bedste jeg har fået længe. 
siden ... nogle snapshots: hendes fantastiske bløde læber om mit lem. det herlige syn af hendes ansigt når hun red mig (gosh hun kan det). når hun vendte sig til en reverse cowgirl ... det syn af hendes mirakelrøv var altså ikke til at holde ud.
det gjorde jeg nu heller ikke.
hvis hun kom? jeg tror det faktiskt. jeg ved jeg gjorde i hvert fald.
gentagelsefare? you bet!!


desuden fik hun 200 i drikkepenge, og jeg er jo nødt at se hvis der bliver nogen pay-off.


knus
aa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pigeforskeren skrev, for 24 minutter siden:

Undskyld, hvad mener du?

 

Mums, som i dejlig.

At besvime, som i superlækker

.5661ca6dbf8ef_nina1.jpg.cdb23edd5005fd6a5661ca750e434_nina2.jpg.608d76bb3435fdbf5661ca7bc08d1_nina3.jpg.ab74848be7923348

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 17 timer siden:

Var fransk med eller uden frakke?

Ved nogen, om Nina også har b2b på menuen - og om hun gør det godt, i givet fald?

jeg har en kæreste og skal altså ikke ha noget uden frakke. spurgte altså ikke til det.

b2b? don't know men lige nu er jeg sikker på hun gør alt godt hvis jeg er ret indstillet. og det er jeg jo.

 

aa

Del dette indlæg


Link til indlæg

"hun åbnede i hvid kittel og sorte strømper"

Hvor skønt at i det mindste een af Thaipigerne har fulgt min henstilling. Den uniform har jeg foreslået utallige gange.

Afsted, afsted på lette fjed!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
idag
 
efter kun et lille lorteknald i london i weekenden...
 
...var det back to nina idag for at se hvis det var lige så godt som sidst. njet .... det var bedre. da pravda. hvad hvad hvad og hvad er det egentlig med den kvinde der rammer mig så plet? hun er jo lækker og smuk og sexet, men det er noget andet .... tror jeg fik fat i svaret idag: nærværelse. hun er der hvor jeg er, tilstede, sammen med mig.
 
snapshots fra idag: hendes albue i mine myoser .... ouch, hendes lille søøøøde thaimis i  mit ansigt ... grub, hendes åbne blanke øjne i mine når jeg kom i bund på hende ... dazzling.
... og hendes grin når vi chitchattede efterpå. massage, sex, kaffe og snak i sikkert 90 min til 1300 er ikke dårligt. men igen fik hun 200 i drikkepenge. jeg skal nemlig tilbage til årets julegave til mig selv og drikkepenge er prepaid gensynsglæde.
 
knus
aa

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af årets bedste one-liners:

Drikkepenge er prepaid gensynsglæde

Den tager jeg med mig på min farverige og farefulde færd gennem junglen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal til Kbh i næste uge, der er så meget man skal nå, men når jeg læser Asianaddict's fine anmeldelse, kommer minderne om dejlige Nina tilbage, så hun må højere op på prioriterings listen igen.

 

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr X skrev, for 13 minutter siden:

Jeg skal til Kbh i næste uge, der er så meget man skal nå, men når jeg læser Asianaddict's fine anmeldelse, kommer minderne om dejlige Nina tilbage, så hun må højere op på prioriterings listen igen.

 

mvh

Dr X

Sæt du hende bare op som nummer et.

Og nyd besøget.

God tur til København.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte Nina i Kronprinsessegade for nogle måneder siden, hun så godt ud. Stemningen på stedet var dog ret sure ansigter og negativ.. ligefrem depressiv stemning. Jeg gik igen.
Nu er hun så et andet sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...