Hop til indhold
Prinz

Jule konkurrence - for pigerne!

Recommended Posts

Det er godt gang i julekonkurrencerne og jule tilbuddene! Men indtil videre er de vist alle henvendt til mænd, så her er en konkurrence til PIGERNE - også de blå piger hvis de har lyst til at være med :) 

Konkurrencen er en foto konkurrence hvor man her i tråden uploader NYE BILLEDER AF SIG SELV, der ikke tidligere har været brugt, MED ET JULE TEMA :) og ja jo frækkere, jo bedre!!!

Med jule tema, mener jeg noget der kan henledes til jule tiden vi befinder os i. Om du er i frækt nissepige undertøj, ude og fodre Rudolf mens du er nøgen, eller noget helt tredje er helt op til jer piger :wub: 

Hvad kan i så vinde?

Vinder præmien er et 30 mins besøg af mig til en værdi af 1.000kr (du skal kunne besøges eller have lyst til at besøge mig i Jylland!)

Hvis du ikke arbejder i Jylland, ikke finder præmien attraktiv for 30 min, bare ikke ønsker mit besøg eller noget helt fjerde, så kan præmien ombyttes til 300kr kontant (skal som udgangspunkt stadig afhentes i Jylland, men mon ikke vi finder en løsning)

Det er udelukkende MIG der vælger vinderen og vinderen bliver udtrukket når engang jeg har fået slået mave efter julemiddagen den 24. december 2015

 

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Der er en juleepidemi i omløb, pas på derude, den kommer snigende når man mindst venter det, ingen mænd er sikre.

Symptomer på juleepidemi :

Åndenød

Stive lemmer

Koncentrationsbesvær

Men frygt ikke, det kan kureres midlertidigt hos en privatklinik nær dig. 

 

 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Kysseglade Molly skrev, for 7 timer siden:

Der er en juleepidemi i omløb, pas på derude, den kommer snigende når man mindst venter det, ingen mænd er sikre.

Symptomer på juleepidemi :

Åndenød

Stive lemmer

Koncentrationsbesvær

Men frygt ikke, det kan kureres midlertidigt hos en privatklinik nær dig. 

 

 

image.jpeg

Da jeg ikke stiller mig til rådighed for at vinde konkurrencen er dette nok en afsporing! tager rappet over nallerne så fald der kommer nogen!!!

Men de der Patter……..

Hvordan hulen vil du have de skulle midlertidig kurere symptomer på koncentrationsbesvær, åndenød og stive lemmer???? jeg vil dæleme mene det er falsk markedsføring så det basker!!!!! jeg får koncentrationsbesvær, åndenød og stiv lem (okay den er dog kun i ental, hvor Molly skriver i flertal) bare ved at kigge på billederne!! Ja det bliver sgu da ikke bedre hvis man står med dem i hånden….. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Havnebumsen skrev, for 44 minutter siden:

Men de der Patter……..

Hvordan hulen vil du have de skulle midlertidig kurere symptomer på koncentrationsbesvær, åndenød og stive lemmer???? jeg vil dæleme mene det er falsk markedsføring så det basker!!!!! jeg får koncentrationsbesvær, åndenød og stiv lem (okay den er dog kun i ental, hvor Molly skriver i flertal) bare ved at kigge på billederne!! Ja det bliver sgu da ikke bedre hvis man står med dem i hånden….. :?

-Forsvinder blodet fra dine hænder og tæer, og efterlader dem kolde?

-Taler du i febertunge om falsk markedsføring? 

-Gir du ofte skylden for den dunkende hævelse, på andre og deres bryster? 

Hvis du kan svarer ja til ovenstående, så er jeg desværre bange for juleepidemien har ramt dig kære havnebums.

 

Den kan desværre kun kureres midlertidigt ved hjælp af alternativ behandling.

Bemærk at behandlingen varierer fra person til person.

Skulle du få et tilbagefald mens du er hos mig, vil jeg selvfølgelig give akut mund til mund og øvrig lindrende førstehjælp.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Kysseglade Molly skrev, for 22 timer siden:

-Forsvinder blodet fra dine hænder og tæer, og efterlader dem kolde?

-Taler du i febertunge om falsk markedsføring? 

-Gir du ofte skylden for den dunkende hævelse, på andre og deres bryster? 

Hvis du kan svarer ja til ovenstående, så er jeg desværre bange for juleepidemien har ramt dig kære havnebums.

 

Den kan desværre kun kureres midlertidigt ved hjælp af alternativ behandling.

Bemærk at behandlingen varierer fra person til person.

Skulle du få et tilbagefald mens du er hos mig, vil jeg selvfølgelig give akut mund til mund og øvrig lindrende førstehjælp.

 

Jeg frygter sgu nok den alternative behandling som kan fjerne åndenød, stive lemmer og koncentrationsbesvær midlertidig når man kigger på dig i det kostyme :-o

Jeg forestiller mig jeg kommer ind af døren… WAAAAAUUUUWWWW hold nu kæft en godte… Der står man med åndenød, fuld flagstang, åben mund og pupiller og kan ikke koncentrere sig om en skid udover at fremstønne et åndsvagt ØHHHH

Molly har sgu lige behandlingen. Et hårdt spark i nosserne og der flages kun på halv efterfulgt af en spand isvand lige i fjæset så man får alvor vågner op og tænker klart igen, når man lige er kommet sig over det værste chok kan man trække vejret normalt igen. Og så ellers et los i røven og ud af døren igen.

Det var så en individuel behandling specielt tilrettelagt lige nøjagtigtig til dig Havnebums :-?  (og den virkede)     i øvrigt god jul

Nej så er det vist mere sikkert med dig i en stuepigekustyme hvor jeg selv kan tilrettelægge slagets gang :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Havnebumsen skrev, den 3. december 2015 kl. 17.59.42:

Molly har sgu lige behandlingen. Et hårdt spark i nosserne og der flages kun på halv efterfulgt af en spand isvand lige i fjæset så man får alvor vågner op og tænker klart igen, når man lige er kommet sig over det værste chok kan man trække vejret normalt igen. Og så ellers et los i røven og ud af døren igen.

Altså kære havnebums, -hvordan vil du ellers have at jeg skal tjekke dine reflekser? 

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, den 1/12/2015 at 20:52:

og ja jo frækkere, jo bedre!!!

 

Denne charmerende fætter fik jeg i julegave af en skøn mand. Og ærligt, det er da en pissefræk nisse.

Han er dog åbenbart ret genert, så jeg blev desværre tvunget med på billedet. :( Så er man jo nødt til at klappe stilethælene sammen og adlyde - alt for den gode julestemning.

 

dec.jpg.9f9f322d1f133fd9459daec7691d5733

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 9 timer siden:

 

Denne charmerende fætter fik jeg i julegave af en skøn mand. Og ærligt, det er da en pissefræk nisse.

Han er dog åbenbart ret genert, så jeg blev desværre tvunget med på billedet. :( Så er man jo nødt til at klappe stilethælene sammen og adlyde - alt for den gode julestemning.

 

dec.jpg.9f9f322d1f133fd9459daec7691d5733

 

jeg kan ikke få øje på en nisse....kun en lækker steg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Molly og Gina, tak fordi i havde lyst til at være med i min lille konkurrence :)

Jeg sidder nu og skal vælge en vinder....... og det er faktisk ret svært ;) Jeg er derfor nået frem til at jeg vil lade mig gribe af jule stemningen og lade jer begge vinde :D 

I kan sende mig en privat besked og fortælle mig hvilken præmie i ønsker ;)

Jeg vil også gerne takke alle de medlemmer som sikkert har haft kriblen i fingrene og haft lyst til at skrive "savle" indlæg over de lækre billeder, men undladt dette. Det er jeg meget taknemlig for :) 

Konkurrencen er nu slut og jeg vil anmode om at tråden låses.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 19 timer siden:

Konkurrencen er nu slut og jeg vil anmode om at tråden låses.

Ahr - i kan da ikke sådan slippe uden at fortælle om præmieoverrækkelserne - måske pigerne endda kan arrangere en extra overraskelse :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qivitoq skrev, for 9 timer siden:

Ahr - i kan da ikke sådan slippe uden at fortælle om præmieoverrækkelserne - måske pigerne endda kan arrangere en extra overraskelse :grin:

^ØØhh sorry Qivtoq.

Er det dig der, der skal bestemme det.  Det er vel Prinz der der bestemmer. I det det er ham der har oprettet den konkurrencen.  Og I det er vel Princ der bestemmer. og ikke de grønne. ;-)  Og han har jo afgjort konkurrencen.  ?? Eller det syndes du ikke.

God jul Qivtoq.. Det sku  en ommer. Og jeg er enig i, at at han altså Prinz skal lave en ekstra overraskelse. Det har han vel,lavet i og med begge vinder. Er du ikke enig i det.?? 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prinz har ganske rigtigt bedt om at tråden lukkes men vi har vendt den i moderatorteamet, hvor der er enighed om at det som udgangspunkt ikke er brugerne eller trådstarterne, der skal bestemme om en tråd skal lukkes eller ej - og vi mener der ligesom mangler et klimaks i tråden i form af en beretning fra præmieoverraskelsen - ellers kan vi ikke rigtig se formålet med at oprette tråden - vi ved godt Prinz gerne vil holde det for sig selv - men enkelte detaljer må han eller pigerne da kunne slippe ud - f.eks om pigerne foretrækker den ene eller den anden form for gevinsthjemtagning ;-) 

fortsat god jul

vh Q

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, den 22/12/2015 at 07:40:

jeg kan ikke få øje på en nisse....kun en lækker steg.

 

Tror også det er en trykfejl, jeg kan heller ikke se en nisse - der skulle nok stå fisse i stedet...:eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Qivitoq skrev, den 26. dec. 2015 at 09:58:

Prinz har ganske rigtigt bedt om at tråden lukkes men vi har vendt den i moderatorteamet, hvor der er enighed om at det som udgangspunkt ikke er brugerne eller trådstarterne, der skal bestemme om en tråd skal lukkes eller ej - og vi mener der ligesom mangler et klimaks i tråden i form af en beretning fra præmieoverraskelsen - ellers kan vi ikke rigtig se formålet med at oprette tråden - vi ved godt Prinz gerne vil holde det for sig selv - men enkelte detaljer må han eller pigerne da kunne slippe ud - f.eks om pigerne foretrækker den ene eller den anden form for gevinsthjemtagning ;-) 

fortsat god jul

vh Q

Fuld forståelse for man ikke kan kræve den lukket...

Men skulle man ikke selv kunne vælge præmissen for egen konkurrence under hyggesnak?? ordet er frit… formålet med at oprette tråden er at lokke lidt lækre selfies udaf tøserne og lade selvfierne bestemme hvilken pige man skal besøge næste gang.   Eller i dette tilfælde lade det styre de næste 2 sexkøb. 

Kan da ikke se ideen i man skal være pålagt at lave en anmeldelse hvis man opretter en tråd med en konkurrence? eller for den sags skyld at pigerne skal være pålagt noget som helst. 

Man gør vel som man lyster… specielt når det er oprettet under hyggesnak, ordet er frit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 11 minutter siden:

Men skulle man ikke selv kunne vælge præmissen for egen konkurrence under hyggesnak??

Eroguide er et anmeldelsesforum, som skal hjælpe interessefæller i deres beslutningsproces, og give plads til at brugere og udbydere kan opbygge troværdige profiler. Og der er højt til loftet, så man kan lufte diverse synspunkter derudover.

Men Eroguide er ikke et tag-selv-bord, hvor den enkelte bruger kan opstille alle mulige præmisser. Vi vil se anmeldelser - punktum!

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Ledvogter skrev, 1 time siden:

Eroguide er et anmeldelsesforum, som skal hjælpe interessefæller i deres beslutningsproces, og give plads til at brugere og udbydere kan opbygge troværdige profiler. Og der er højt til loftet, så man kan lufte diverse synspunkter derudover.

Men Eroguide er ikke et tag-selv-bord, hvor den enkelte bruger kan opstille alle mulige præmisser. Vi vil se anmeldelser - punktum!

-Ledvogter

Så med andre ord er det nu blevet imod administrationen linie, at poste en konkurrence under hyggesnak såfremt det ikke bliver fulgt op af en anmeldelse. Vi har tidligere set konkurrencer både fra piger og mænd under hyggesnak hvor administrationen ikke har blandet sig og sat regler op. Men denne "ordet er frit" under hyggesnak er erstattet af topstyring når vi snakker konkurrencer på eget initativ kan jeg regne ud…. 

Bliver det skrevet ind i reglerne? altså hvis alle nu ikke ser denne tråd. Er der andre ændringer i hyggesnak??  ikke flere vittigheder hunde katte får høns nøgenbilleder etc? eller hvad lægger der i "vi vil se anmeldelser - punktum"  ja førhen var anmeldelser jo beregnet til at lægge i anmeldelses forum…. men nu skal anmeldelser ligeså være i hyggesnak i konkurrencetrådene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu en ommer modteam.... selvfølgelig kunne det være fedt med en anmeldelse, men respekter da jeres egen hyggesnak kategori - ellers kan I ligeså lukke den. At I ikke vil låse den er en ting - tråden kan jo bare dø, men lad være med at diktere indhold. Hvis I ikke kan lide brugerdrevne konkurrencer under egne vilkår, skulle I have låst tråden  med det samme, men I ville vel gerne have et par dejlige billeder med på vejen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ledelsen ikke forklare hvilken relevans en anmeldelse, hvor pigen på forhånd ved hvem man er herinde, skulle have for andre der vil aflægge et besøg? Mon ikke pigen ville være ekstra oplagt til netop dette besøg, hvis der med sikkerhed var en anmeldelse på spil?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qivitoq skrev, den 25. december 2015 at 19:25:

Ahr - i kan da ikke sådan slippe uden at fortælle om præmieoverrækkelserne - måske pigerne endda kan arrangere en extra overraskelse :grin:

Jeg læser ovenstående som en sjov kommentar.

Ingen grund til ballade over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Jubiii, jeg vandt :)

Jeg syntes du skulle donerer min præmiegevinst til et godt formål :)

Kram mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 18 minutter siden:

Jubiii, jeg vandt :)

Jeg syntes du skulle donerer min præmiegevinst til et godt formål :)

Kram mig

 

Er det ikke dig der skal donere? - Jeg mener du får beløbet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 2 timer siden:

Jubiii, jeg vandt :)

Jeg syntes du skulle donerer min præmiegevinst til et godt formål :)

Kram mig

 

Så vil jeg donere nogle større sko til Ledvogter, for hans nuværende klemmer vist lidt :) 

Så får vi nok en anmeldelse af om de er bedre at gå i :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 7 timer siden:

Så vil jeg donere nogle større sko til Ledvogter, for hans nuværende klemmer vist lidt

må jeg anbefale et par dejlig varme kamikker

Billedresultat for kamikker

vh Q

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...