Hop til indhold

Recommended Posts

Det er svært at sige, især når det er 50% up front - det er lidt meget.
Når det så er sagt, så giver billederne der er brugt ikke umiddelbart nogle hits hvis man prøver et reverse image search.
Ikke at det er nogen sikker indikator - men det er i det mindste ikke bare lidt tilgængelige billeder de har brugt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står heller ikke noget om hvor lang tid GBet varer - så det er lidt ligesom at købe katten i sækken.

Jeg undrer mig lidt over inventaret på billedet og den meget højt anbragte skærm - virker måske ikke helt, som om det er dansk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Dem der har holdt gb før kan godt få¨mig til at betale depositum - fc miss hell fordi man ved hun er seriøs

men første gang NEVER EVER

Har gjort det en gang hvor det var fake - det er så sure penge og jeg følte mig SÅ røvrandt og snot dum fordi jeg havde tillid til pigen der lød sød og var i nød ;.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På den anden side: En bankoverførsel kan man jo rejse en sag om bedrageri på baggrund af ... Men spørgsmålet er om man vil gøre det og om der er nogen penge tilbage, hvis man vinder sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan også indsætte pengene på en spærret konto - så kan modtageren se at de er til rådighed, men ikke hæve dem, før de bliver frigivet - koster en del i gebyr mv. og det kan være svært at få dem tilbageført, men man undgår ihvertfald at uærlige personer får nogen glæde af dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billede af q bagfra ligner rigtig meget et hotelværelse men ikke et dansk. 

Jeg vil aldrig betale forud i denne branche. Heller ikke selvom min søde kvindelige bankrådgiver måske kan hjælpe med at få dem retur.

Hun behøver ikke at vide at mine overtræk går til GB. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blir så afgjort også et nej herfra. Der er simpelthen ikke en særlig god mave fornemmelse her.

En ting som jeg måske kunne acceptere hvis annoncen virkelig tiltalte mig, er et lille forskud på 100,-. Men 500,-... ALDRIG.

Billederne ligner noget enhver kan finde på nettet.. De giver ikke en særlig god ide om hvordan hun ser ud. (bare min mening)

Og mail adressen,  [email protected]

Det lyder som om brugeren også bruger den mail til at lade som om man er 20 år. Jeg tvivler på der er 19 andre mailadresser som starter med "fridamissen"

Jeg tænker her på diverse andre annoncer hvor man kan købe billeder af "ung uskyldig pige" Iøvrigt sjovt så mange unge piger som pludselig har en masse frække billeder af dem selv liggende som de er helt klar til at sælge. Bare et sidespring ;)

Nå men det var så bare min tirsdags mening. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stikkontakterne på billedet ser ikke danske ud og inventaret ser heller ikke ud til at være af nyeste dato. Så jeg er også ret sikker på at annoncen er falsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bebop skrev, for 16 timer siden:

På den anden side: En bankoverførsel kan man jo rejse en sag om bedrageri på baggrund af ... Men spørgsmålet er om man vil gøre det og om der er nogen penge tilbage, hvis man vinder sagen.

det er rigtigt og et godt forslag. jeg vidste også hvem det snød mig og kunne godt have vundet sagen - men så havde jeg nok tabt alligevel fordi konen havde spurgt hvad jeg havde gang i :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Har lige skrevet med FRIDA trods for at GB er om 2 timer - forlange hun stadig alle pengene på overførsel til sin bank.

Til trods for jeg har skrevet at hun først kan se indbetalingen mandag - fastholder hun - så er helt enig i at det er en FAKE profil,

der blot skal tjene nemme penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...