stone69 61 Skrevet 29. November, 2015 http://side6.dk/resultatside/?q=victoria25 Fik lyst at prøve dette nye sted. Pigen virkede sød i tlf. Det var ikke hende på billedet. Hun kommer fra Venezuela og er mere mørk. Men sød og venlig. Svulmende former med store patter og røv, egentlig for meget efter min smag. Og så var hun altså noget afrikansk. Men jeg var godt liderlig. En plovmand for 15 min. Jeg tog hende i forskellige stillinger og sluttede af i missionær med et godt tag i hendes store røv. En fin oplevelse til pengene, men ingen gentagelsesfare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 29. November, 2015 Hvor stor ca ? er brysterne større end på billederne - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 29. November, 2015 Der er vist også lidt kludder i geografien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 61 Skrevet 30. November, 2015 Jeg kan da ikke gøre for at de har lagt Hald nord for Randers Brysterne er nok lidt mindre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 30. November, 2015 Det var mere det med Venezuela og så "var hun altså noget afrikansk " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg