Hop til indhold
modensønderjyde

Thai massage i Odense - Østre Stationsvej

Recommended Posts

Hun er meget pæn, flot figur, pæne bryster, snakker godt dansk, hun ser ung ud. hun sagde hun før havde været ved 123, med et smil på læberne. Hun gir kun HJ nu. Men stadig, 800,- det er sku for meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos , 123,   har der så vidt jeg ved kun været moni , anna, Ae og demi ,  altså så vidt jeg ved .....

og moni ,anna og demi er der endnu . så mund ikke det er Ae,    hun var nu ellers super til det hele :) .

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ae ser vel ikke ligefrem ung ud (selvfølgelig afhængig hvor gammel man selv er), men det kunne måske være en fra 123's forgænger Smile Orkide. Der kostede det nemlig 800 kr. for massage med HJ. Pigen kunne godt være hende jeg blev betjent af der engang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun afløste Ae, som nu kalder sig Be, men ved heller ikke om der er rigtigt, for som sagt, hun havde et smil på læberne da hun sagde det. Hvor hun elles havde været ville hun ikke ud med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bee (Ae) som er på billederne på hjemmesiden, er meget rar, venlig, sød og giver god massage til fin pris, vil stadig komme der, men går igen hvis hun ikke har tid eller er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også en dårlig oplevelse med ovenstående der i går fredag.fik en elendig massage og  bliv snydt med.tiden.stoppede med massagen 10min før tiden. Kom ikke der mere

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt dem 1 gang, og tror det bliver ved det. Om Ae/Bee eller hvad hun nu hedder muligvis arbejder der , eller ikke gør, ved jeg ikke. Der var fire på arbejde. Der var tre gamle tanter (sikkert søde mennesker), men man kommer jo ikke for at snakke, så ingen af dem skulle have fornøjelsen af min gynter. Den sidste kvinde så meget godt ud. Massagen var OK, men når hendes overfrakke hele tiden er i vejen, fordi det er koldt i lokalet, så siger jeg nej tak.

Men de tilbyder alt, og hende, der masserede mig, ville jeg gerne have set uden tøj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...