Hop til indhold

Recommended Posts

Tina hos Daisyclub er en lækker tøs. I går dunkede dyret og ville fodres så Master PUA bestemte sig for at lade Tina få æren af at modtage dyret.

Hun ligner sig selv på billederne og er ikke plastret ind i sminke som mange andre hoes. Så hun fik æren af Master PUA i en halv time. Ingen grund til at betale for snak her.

Hun er ivrig efter at tilfredsstille sådan som en hoe skal være. Hun fik dyret forfra, hun fik dyret bagfra, hun fik dyret i kæften. Sådan!

Hun er fast i kødet, ingen dæller, ingen rynker. Hun stønner godt for hun kan li' at få dyret.

Master PUA giver 5 ud af seks stjerner til denne hoe.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Akus

Hun ser godt nok også lækker ud, jeg skal af sted til Daisy Club..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold da op for en ucharmerende anmeldelse. Hvis man kan kalde dét der dét..

Redigeret af dalecooper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Master PUA skrev, for 2 timer siden:

Tina hos Daisyclub er en lækker tøs. I går dunkede dyret og ville fodres så Master PUA bestemte sig for at lade Tina få æren af at modtage dyret.

Hun ligner sig selv på billederne og er ikke plastret ind i sminke som mange andre hoes. Så hun fik æren af Master PUA i en halv time. Ingen grund til at betale for snak her.

Hun er ivrig efter at tilfredsstille sådan som en hoe skal være. Hun fik dyret forfra, hun fik dyret bagfra, hun fik dyret i kæften. Sådan!

Hun er fast i kødet, ingen dæller, ingen rynker. Hun stønner godt for hun kan li' at få dyret.

Master PUA giver 5 ud af seks stjerner til denne hoe.

Du er godt klar over at den 'Hoe' du omtaler er et menneske ik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 13 minutter siden:

Du er godt klar over at den 'Hoe' du omtaler er et menneske ik?

Jeg tvivler på det Trine. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Master PUA skrev, for 2 timer siden:

Tina hos Daisyclub er en lækker tøs. I går dunkede dyret og ville fodres så Master PUA bestemte sig for at lade Tina få æren af at modtage dyret.

Hun ligner sig selv på billederne og er ikke plastret ind i sminke som mange andre hoes. Så hun fik æren af Master PUA i en halv time. Ingen grund til at betale for snak her.

Hun er ivrig efter at tilfredsstille sådan som en hoe skal være. Hun fik dyret forfra, hun fik dyret bagfra, hun fik dyret i kæften. Sådan!

Hun er fast i kødet, ingen dæller, ingen rynker. Hun stønner godt for hun kan li' at få dyret.

Master PUA giver 5 ud af seks stjerner til denne hoe.

Puha, et ubehageligt menneskesyn du har.........

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Copy, paste og registreret. Endnu en anmeldelse som fodrer modstandsbevægelsen mod købesex.

n00b..!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til, Master PUA.

Som du kan se er der mange der ikke sætter pris på din Gangsta-skrivestil. Jeg synes nu den var morsom nok og opfattede den primært som ironisk. Men det er ikke altid let at afgøre, når det drejer sig om tekster skrevet af en anonym, som ikke har skrevet noget før. Måske er du en rigtig "gangsta?" Svært at afgøre for mig som læser. Men du kan måske arbejde lidt med dine metaforer, for det er lidt forvirrende at "dyret vil fodres," men i stedet for at fodre, så får en gp "æren af at modtage dyret." Det bliver dyret jo ikke mæt af?

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 19 minutter siden:

Velkommen til, Master PUA.

Som du kan se er der mange der ikke sætter pris på din Gangsta-skrivestil. Jeg synes nu den var morsom nok og opfattede den primært som ironisk. Men det er ikke altid let at afgøre, når det drejer sig om tekster skrevet af en anonym, som ikke har skrevet noget før. Måske er du en rigtig "gangsta?" Svært at afgøre for mig som læser. Men du kan måske arbejde lidt med dine metaforer, for det er lidt forvirrende at "dyret vil fodres," men i stedet for at fodre, så får en gp "æren af at modtage dyret." Det bliver dyret jo ikke mæt af?

Bebop, vi har altfor lidt af litterære analyser. Bliv endelig ved ...:grin:

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...