Hop til indhold
Knalde_kalle

Vojens Drømmepigerne - Zine

Recommended Posts

Hej alle!

Havde i en lang periode overvejelser, om man skulle lægge besøg inde forbi en af de mange glædespiger, rundt omkring i landet.

Vil derfor gerne takke medlemmerne på siden, for den gode deling af information, så os nykommere slipper for en "træls" oplevelse.

Lang historie gjort kort, så faldt jeg over hjemmesiden http://vojensdream.dk/

Som jo har massere af positiv omtale herinde! så kiggede siden igennem, og faldt over Zine.

Vil ikke lyve, for var MEGET skeptisk over de UTROLIGE positiver indlæg herinde, samt hendes egne profil beskrivelse inde på annoncelight. For det lød næsten for godt til at være sandt.

Så jeg sendte Zine en mail, og vi skrev lidt frem og tilbage, og det endte med den næste mandag tog jeg til vojens for at se hvad alt den ros handlede om.

Jeg blev ikke skuffet, (eller jo, for fortrød jeg ikke havde bestilt længere tid :grin:) tværtimod. Alene oplevelsen af en kvinde der vidste hvad hun gjorde, men lagt sammen med den kærlige         behandling, samt at man SLET ikke er i tvivl om at Zine gør det for fornøjelsen, fremfor pengene, endte med jeg forlod stedet med et smil, som slet ikke var til at tage fejl af.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger Zine, og kan kun varmt anbefale stedet til enhver. Diskret parkering, flotte lokaler, og første klasses betjening.

På gensyn herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...