Hop til indhold
Guest Esbjergdreng

Diskret sted

Recommended Posts

Guest Esbjergdreng

Er der nogen dette har kendskab til et sted i eller omkring Odense hvor man kan være uforstyrret med en kvinde? Et diskret solcenter eller lignende. Gode ideer til mødesteder efterlyses.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, for 23 minutter siden:

Er der nogen dette har kendskab til et sted i eller omkring Odense hvor man kan være uforstyrret med en kvinde? Et diskret solcenter eller lignende. Gode ideer til mødesteder efterlyses.

Et diskret solcenter? - det er ikke fordi du sætter baren ret højt - håber ikke det er en elskerinde, du gerne vil se igen, du vil invitere på sex i et solcenter :roll:

Jeg har kigget lidt på B&B versus Hotel - B&B er ofte med fælles toilet/bad og priserne svarer ofte til det samme som et standard hotelværelse til ca. kr. 500,- med toilet og bad, desuden er B&B ofte mindre steder, hvor du må påregne kontakt med værtsfolket - så det bedste er ofte bare at skrive bynavnet og så søge på div. hotelsøgetjenester, om der er nogen ledige på den dato, du skal bruge det og så booke online, det du finder mest passende.

Det kan dog være et problem, hvis man gerne vil mødes fra midt formiddag til ud på eftermiddagen - men så kan man kontakte hotellet direkte og antyde at man skal mødes med en veninde, men ikke har lyst til at booke et værelse for 2 dage. Således har jeg f.eks fået aftalt at nøglen lå under måtten kl. 900 og at vi bare skulle være ude igen inden kl. 1500 (kaldes sen udtjekning) - så de kunne nå at gøre værelset klar igen og måske nå at udleje det 2 gange på samme døgn - ren WinWin for begge parter - ja, de havde endda stillet en flaske gratis rødvin frem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Således har jeg f.eks fået aftalt at nøglen lå under måtten kl. 900 og at vi bare skulle være ude igen inden kl. 1500 (kaldes sen udtjekning) - så de kunne nå at gøre værelset klar igen og måske nå at udleje det 2 gange på samme døgn - ren WinWin for begge parter - ja, de havde endda stillet en flaske gratis rødvin frem :)

Ha ha ha. Hvor er tilværelsen hyggelig og ukompliceret derude i provinsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tjek Hotel Medio. Det er ganske vist på Taulov-siden af Lillebælt, men diskret og pænt. Og billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Tak for jeres svar, men jeg søger et sted der ikke skal betales for. Et sted hvor jeg kan mødes med min "elskerinde" til hurtige møder - kan f.eks være et solarie, offentligt toilet, omklædningsrum eller lignende - bare det er indendørs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, for 58 minutter siden:

Tak for jeres svar, men jeg søger et sted der ikke skal betales for. Et sted hvor jeg kan mødes med min "elskerinde" til hurtige møder - kan f.eks være et solarie, offentligt toilet, omklædningsrum eller lignende - bare det er indendørs. 

H C Andersens hus :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Esbjergdreng

Medmindre, at det handler om at kneppe et sted, hvor der er risiko for at blive overrasket, så er der i min optik tale om påholdenhed grænsende til det nærige. Derfor for du et par gratis tip herfra:

Tip #1: Nap en håndtrold ved egen hjælp. Så slipper du også for at bruge tid og penge på transport.

Tip #2: Hvis du normalt gokker med højre hånd, så prøv med venstre og få lidt variation. Også ganske gratis medmindre, at du savler i gokkesokken. Så skal den vaske.

Tip #3: Skift mellem højre og venstre håndtrold og oplev en gratis trekant.

Bedste hilsner

Allo-Allo

PS: Smid evt en anmeldelse. Husk link, så du ikke får for mange EG hard liners på nakken /allo-allo

   

Redigeret af allo-allo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...