Bull1958 414 Skrevet 21. November, 2015 Møde med en sugerbaby havde skrevet cirka 1 uge med hende vi blev enig om 1500,- med det hele superfransk med slug sex massage og hygge kom til stedet i det mørke Jylland hold fast en køn pige som åbnede døren fræk røv og smil først bad hun mig smide tøjet så skulle jeg ligge mig på en briks vil lige sige hun er super god til massage det tog cirka en time at blive banket godt igennem så kom det frække på programet hvor hun bad mig vende mig om Og så fik jeg en super blower så var det hendes tur med det resultat at den gik på hende 3 til 4 gange hun var bare så tændt på med kondom og så gik det ellers bare derud af til sidst tog hun den i munden og så kom det som jeg havde ventet på hun slugte det hele det tog 2 timer ialt vi blev enige om at mødes igen og gutter i får ikke at vide hvem hun er da hun er min 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 21. November, 2015 Du er da vist lidt naiv, hvis du tror, at du har hende for dig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 21. November, 2015 Samme pris, og stort set samme oplevelse, bortset fra jeg smed en plov ekstra og så var der anal til den store guldmedalje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 21. November, 2015 singelmanden skrev, for 1 time siden: Du er da vist lidt naiv, hvis du tror, at du har hende for dig selv. Na Na man puster sig nok op :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 21. November, 2015 Overhovedet ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 21. November, 2015 wayfarer skrev, for 2 timer siden: Samme pris, og stort set samme oplevelse, bortset fra jeg smed en plov ekstra og så var der anal til den store guldmedalje Ha ha hun ville også at jeg bollede hende i røven men takkede nej og jeg skulle ikke betale extra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 21. November, 2015 Måske hun ville have ekstra pga hans størrelse. Hi Hi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 22. November, 2015 Bull1958 skrev, for 10 timer siden: Ha ha hun ville også at jeg bollede hende i røven men takkede nej og jeg skulle ikke betale extra Har også været der, skulle betale det samme som jer, men da vi var færdige, var det hende der ville betale mig;-)) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 22. November, 2015 Bla, bla, bla .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 22. November, 2015 Jeg har også bollet en pige i røven - men det gør ikke min kommentar til en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 22. November, 2015 stener skrev, for 13 timer siden: Har også været der, skulle betale det samme som jer, men da vi var færdige, var det hende der ville betale mig;-)) Tillykke - der sprang min tank latter-gas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 29. November, 2015 Lyder som en lækker oplevelse så må vi jo i gang med at prøve os frem, når i ikke vil fortælle hvem det var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johnplayer 1 Skrevet 30. November, 2015 Haha - Henne kender jeg da godt. Tror jeg nok. Har set henne mange gange omkring 10 vil jeg tro - men hun er blevet sur og tvær over at være blevet omtalt herinde. Så der var lidt ugler i mosen nogen tid.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg