Hop til indhold
Gæst

Moden GB jomfru inviterer til leg torsdag 3.12. Kl 11-14 i Vallensbæk

Recommended Posts

Gæst

Jeg har længe leget med tanken om at være midtpunkt i et frækt og intens gangbang og nu skal det være.
Jeg har aldrig prøvet det før og derfor håber jeg at i vil bære over mig hvis der forekommer mangler i info på annoncen ;)

Jeg : 39 år, runde faste former 164/78 Store naturlige bryster med store mørke  niples, glat mis med dejlige bløde store skamlæber. Jeg er feminin har et kønt ansigt,langt gyldent hår og lange negle. 


Billederne du ser på min annonce er taget fra Google, men jeg garanterer at de giver et meget realistisk billede af min kropsbygning. Jeg er gift og tager derfor ingen chancer hvad billeder angår.

Sted: Vallensbæk
Dato: 3.12.2015 kl 11-14
Pris : 1 time 1000
          2 timer 1200
Anal: + 200
Uden:+300
Fuld pakke i alle 3 timer: 2000 
Min antal deltagere : 6
Max antal deltagere: 12

Jeg drømmer om at prøve en sandwich, men det er med forbehold at jeg sætter denne på menuen ;)

Har du lyst til at deltage så send mig en mail, med GB i emnefeltet....Jeg bestræber mig på at svare så hurtigt jeg kan ...HUSK at opgive et tlf nr, da jeg sender adressen ud 2 timer før start på dagen :)

[email protected]

image.jpeg

image.jpeg

Redigeret af NajaP75

Del dette indlæg


Link til indlæg
NajaP75 skrev, for 22 timer siden:

Uden:+300

Skal det forstås som, at man kan knalde dig vaginalt og analt uden gummi?
Eller er det kun uden gummi ved blowjob?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besluttet at jeg på denne dag vil være åben overfor knep uden gummi. Prisen for "uden gummi" er 300kr ekstra ;) og altså ikke kun for blow.

De som ønsker at bruge gummi er selvfølgelig velkommne, men jeg følger den til dørs som den indre slut jeg er :)

Til gengæld er jeg nu ved at være oppe på max antal deltagere og for at sikre mig bedst muligt at disse også dukker op, vil der være et depositum på 100kr pr mand, som kan overføres via mobilepay. Mail herom til de allerede tilmeldte sendes ud snarest.

Skal du nå at være med? Så send mig en mail med GB i emnefeltet på :

[email protected]

Glæder mig afsindigt meget til at se jer ;)

Kærligst

Naja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

NajaP75 skrev, for 11 minutter siden:

 

god fornøjelse med dit GB! 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lyder fræk. Gad enlig godt jeg turde sådan nået uden gumi, må vær en vild følese.
London Andrews er megasexy, heldig dig hvis du er sån ud Naja :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er præcis det jeg håber på...den vilde følelse :)

Jeg ser ikke præcis ud som hende, men kvindeligheden og kropsformen er nok ikke helt gal ...

Tak for kommentar :)

 

Emanuelle24 skrev, for 16 minutter siden:

Det lyder fræk. Gad enlig godt jeg turde sådan nået uden gumi, må vær en vild følese.
London Andrews er megasexy, heldig dig hvis du er sån ud Naja :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NajaP75 skrev, for 40 minutter siden:

Det er præcis det jeg håber på...den vilde følelse :)

Jeg ser ikke præcis ud som hende, men kvindeligheden og kropsformen er nok ikke helt gal ...

Tak for kommentar :)

 

 

Store bryster og en bred bagdel, så kan det ikke blive meget bedre ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Emil den sexglade skrev, for 6 timer siden:

Hej NajaP75 

Kan jeg nå at være med?

Knus

Emil:-P

Godmorgen Emil ;)

Du kan lige nå det, der er ved at være fyldt op. Send mig en mail , så skriver jeg dig på :

[email protected]

Kærligst

Naja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hermed lukker jeg for tilmelding til denne event ;)

Evt info sendes på mail og SMS til de tilmeldte. 

Glæder mig til at se jer :)

Kys

Naja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har nogen været afsted til dette arrangement i dag? Er nysgerrig efter om det blev til noget. Har selv prøvet at kontakte Naja, men nu er der radio silence.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Raphael skrev, den 3. december 2015 kl. 13.18.42:

Har nogen været afsted til dette arrangement i dag? Er nysgerrig efter om det blev til noget. Har selv prøvet at kontakte Naja, men nu er der radio silence.

Hej Rafael

Jeg kan så fortælle dig at der var en pæn del der aldrig dukkede op, men de 4 mænd der gjorde, gjorde min dag til en dejlig en af slagsen ;)

Jeg er frisk på at gentage det, dog bliver næste gang med indbetaling af depositum, så jeg er sikker på at de tilmeldte også dukker op ;)

Når jeg ikke lige svarer dig, er det fordi jeg ikke er særlig meget på EG, men svarer når jeg kan

Kh

Naja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nåmen det var da dejligt hvis arrangementet blev gennemført. Ingen mænd der er friske med en anmeldelse? Eller blot en anbefaling til en evt anden gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...