Hop til indhold
Bukkake

Pige bruger sit rigtige navn

Recommended Posts

Hej kiggede lige på nye sugarbabe profiler og der var sørme en uforsigtig sugarbabe som bruger sit rigtige fornavn og efternavn som profilnavn. Efter 2 sek på google kan man finde hendes facebook, telefonnummer og adresse. Magen til naivitet skal da vist lede længe efter. 

Utroligt at Sugardaters.dk tillader piger at være så dumme og uforsigtige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bukkake skrev, for 1 minut siden:

Hej kiggede lige på nye sugarbabe profiler og der var sørme en uforsigtig sugarbabe som bruger sit rigtige fornavn og efternavn som profilnavn. Efter 2 sek på google kan man finde hendes facebook, telefonnummer og adresse. Magen til naivitet skal da vist lede længe efter. 

Utroligt at Sugardaters.dk tillader piger at være så dumme og uforsigtige.

 

Ja, det lyder da lidt vildt - kan også bare være at hun er ordentligt kold i røven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, for 29 minutter siden:

Hej kiggede lige på nye sugarbabe profiler og der var sørme en uforsigtig sugarbabe som bruger sit rigtige fornavn og efternavn som profilnavn. Efter 2 sek på google kan man finde hendes facebook, telefonnummer og adresse. Magen til naivitet skal da vist lede længe efter. 

Utroligt at Sugardaters.dk tillader piger at være så dumme og uforsigtige.

Du kunne jo også overveje, om det er en forsmået ekskæreste, der har oprettet profilen - håber derfor du allerede har anmeldt profilen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det tyder meget på umodenhed. Den er lige så stor som at tilbyde uden gummi.

Jeg har haft et par faste piger i min tid i dette univers.

Den ene lærte jeg rimeligt godt at kende som menneske, og det er jeg ret taknemlig for, men hun afslørede dog aldrig sin nøjagtige adresse eler telefonnummer. Det var jeg egentlig også ganske flintrende ligeglad med, selvom hun kendte min. For hvad skulle jeg egentligt bruge hendes til?

Den anden, nej egentlig er der to. Dem jeg først for relativt nyligt har lært at kende, begge modne kvinder, der ved, hvad det drejer sig om. Hold da kæft da.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Bukkake skrev, 1 time siden:

Hej kiggede lige på nye sugarbabe profiler og der var sørme en uforsigtig sugarbabe som bruger sit rigtige fornavn og efternavn som profilnavn. Efter 2 sek på google kan man finde hendes facebook, telefonnummer og adresse. Magen til naivitet skal da vist lede længe efter. 

Utroligt at Sugardaters.dk tillader piger at være så dumme og uforsigtige.

 

Strengt taget kunne det vel være at det var en anden person der havde oprettet profilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller en pige, der for at undgå alt for typiske fake-navne, har valgt et almindeligt navn som dæknavn, og tilfældigvis ramt et der findes i virkeligheden og som altså ikke er hende. Det har jeg da oplevet her på eroguide. Men hvorfor ikke bare skrive og spørge hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, for 9 timer siden:

Utroligt at Sugardaters.dk tillader piger at være så dumme og uforsigtige.

Hvorfor (og hvordan) skulle valgte profilnavne være sugardaters.dk's ansvar?

Havde du forestillet dig, at SD (ligesom dig) skulle tjekke op på pigernes profiler, for at se, som der findes FB-profiler med samme navn? Skal Louise_Jensen og TanjaAndersen have lukket deres profiler, fordi man tilfældigvis kan google sig frem til private personer med samme navn?

I stedet for at gøre et stort nummer ud af det (og hvis du er oprigtigt bekymret for konsekvenserne for pigen), kunne du jo også vælge selv at skrive til den pågældende pige, og advare hende om, at du måske ikke er den eneste med dårlig stil og stalkertendenser.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bukkake skrev, for 10 timer siden:

Hej kiggede lige på nye sugarbabe profiler og der var sørme en uforsigtig sugarbabe som bruger sit rigtige fornavn og efternavn som profilnavn. Efter 2 sek på google kan man finde hendes facebook, telefonnummer og adresse. Magen til naivitet skal da vist lede længe efter. 

Utroligt at Sugardaters.dk tillader piger at være så dumme og uforsigtige.

 

Hold kæft jeg er glad for jeg ikke er kvinde og har en profil på sugardaters, tænk hvis man kommer ud for at en mand sidder og søger efter en i cyberspace:sad:

Det er simpelthen dårlig stil, få dog et liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, 1 time siden:

Havde du forestillet dig, at SD (ligesom dig) skulle tjekke op på pigernes profiler, for at se, som der findes FB-profiler med samme navn?

De har dog en funktion, der skulle gennemsøge at profilbilleder ikke også findes på facebook mv.:)

Jeg har dog set en pige, der også havde de samme profilbilleder på andre kontakt/datinsider mv. - må så indrømme at hun virkede noget opsøgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valdemar skrev, 1 time siden:

Hold kæft jeg er glad for jeg ikke er kvinde og har en profil på sugardaters, tænk hvis man kommer ud for at en mand sidder og søger efter en i cyberspace:sad:

Det er simpelthen dårlig stil, få dog et liv. 

okaaay :) Skal vi lige finde kammertonen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal være naiv af en særligt kraftig grad hvis det at nogle personer søger efter folk de er nysgerrige om eller interesseret i, kommer som en overraskelse.

Velkommen til den moderne tidsalder, hvor Google, Facebook, og alskens andre hjemmesider også bruges til den slags.

 

Synes ik man skal se det som særligt mærkeligt eller "stalker" agtigt at søge efter en person på Facebook, det er den sippede, selv-højtidelige, og ganske enkelt gammeldags, attitude der skal gøres op med. Det er ikke som at møde op på en adresse, det er en Internet søgning. Get a grip people.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, for 57 minutter siden:

Jeg har sgu skrevet med mange på sugardaters som har opgivet mail eller telefonnummer som var direkte link til deres FB profil.

Og så har du vel som en voksen og forstandig person, gjort dem opmærksom på, at det måske ikke var så heldigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Og så har du vel som en voksen og forstandig person, gjort dem opmærksom på, at det måske ikke var så heldigt?

Jeg har fortalt dem det, men eftersom de er voksne og forstandige nok til at vil sælge sex, så er de nok også voksne og forstandige nok til selv at kunne tage stilling til om det er OK for dem eller ej!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har fortalt dem det, men eftersom de er voksne og forstandige nok til at vil sælge sex, så er de nok også voksne og forstandige nok til selv at kunne tage stilling til om det er OK for dem eller ej!

Det er nu ikke altid man har indtryk af at selv piger på 30 år, har forstået at sløre deres identitet, så hvorfor skulle unge piger være bedre og have forberedt sig grundigere - mange af dem har jo ikke engang købt kondomer :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, den 20/11/2015 07.23.34:

Hvorfor (og hvordan) skulle valgte profilnavne være sugardaters.dk's ansvar?

Havde du forestillet dig, at SD (ligesom dig) skulle tjekke op på pigernes profiler, for at se, som der findes FB-profiler med samme navn? Skal Louise_Jensen og TanjaAndersen have lukket deres profiler, fordi man tilfældigvis kan google sig frem til private personer med samme navn?

I stedet for at gøre et stort nummer ud af det (og hvis du er oprigtigt bekymret for konsekvenserne for pigen), kunne du jo også vælge selv at skrive til den pågældende pige, og advare hende om, at du måske ikke er den eneste med dårlig stil og stalkertendenser.

Jeg vil lige indskyde, at det ikke behøver at handle om stalker-tendenser hos Bukkake. Jeg søgte ofte på billeder for at tjekke om de var stjålet fra nettet, inden jeg skrev til en profil, da jeg sidst var aktiv derinde. Flere gange viste billedsøgning hen til en instagram- eller facebook-profil, som viste sig at være pigens egen. I et enkelt tilfælde havde pigen brugt sit rigtige fornavn som en del af sit profilnavn på sugardaters. Jeg valgte at skrive til dem alle sammen for at fortælle at enten havde nogen stjålet deres billeder eller også havde de været uforsigtige, hvis de lagde vægt på at bevare deres anonymitet. En enkelt af dem valgte at slette profilbilledet på SD, så "tilfældige forbipasserende" ikke kun finde hende, men flere af de andre var  åbenbart helt o.k. med det - blandt dem var både typer, som jeg desværre bedømmer til at være for naive og ikke kunne overskue mulige konsekvenser, og typer som er helt klar over, hvad de har gang i (men måske ikke tænker så langsigtet).

Alt dette skete altså kun fordi jeg ville tjekke billeders ægthed og advare pigerne på billederne. Det synes jeg ikke rigtigt gør mig til stalker - jeg opfatter bare mig selv som ret forsigtig på både egne og andres vegne. Jeg synes problemet bl.a. er, at sugardaters skriver at de inden godkendelse af billeder tjekker for om de findes på sociale medier for at beskytte brugernes anonymitet, men det sker altså ikke reelt. Så SD giver falsk tryghed. (Det gælder også mænd, som jeg vist beskrev, da jeg af nysgerrighed i et døgns tid oprettede en SB-profil for at opleve sitet fra den anden side ... Jeg advarede også nogle af mændene om at de ikke var "anonyme")

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så et program, nok på DR omkring sugardating tror jeg ( meget præcis indledning, hva :D )

Der er jo ikke rigtigt nogen diskretion på sådan en SD side... de viste en mand som havde betalt for medlemskab og vupti, så var der jo en masse profiler med en masse billeder tilgængelig. 300 kr er billigt for at lave lort i den hvis det er det man vil !

Altså hans tablet var sløret da de viste det på tv... men det gav da en ide om hvad man kan forvente hvis man får et medlemskab derinde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Der er jo ikke rigtigt nogen diskretion på sådan en SD side... de viste en mand som havde betalt for medlemskab og vupti, så var der jo en masse profiler med en masse billeder tilgængelig. 300 kr er billigt for at lave lort i den hvis det er det man vil !

Pigerne (såvel som mændene) vælger altså selv om de vil have billedeprofil. Mange har ikke nogen billedprofil og kun private billeder, som du skal ansøge dem om at få lov at se. Pigen kan så studere din profil og selv afgøre om hun er interesseret i dig - og har du ikke selv private billeder du samtidig med din ansøgning, tør vise  - så er chancerne for at blive lukket ind i varmen altså betydeligt ringere, da pigerne som regel har nok af andre interesserede, der gerne viser sig med profilbillede :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden:

Pigerne (såvel som mændene) vælger altså selv om de vil have billedeprofil. Mange har ikke nogen billedprofil og kun private billeder, som du skal ansøge dem om at få lov at se. Pigen kan så studere din profil og selv afgøre om hun er interesseret i dig - og har du ikke selv private billeder du samtidig med din ansøgning, tør vise  - så er chancerne for at blive lukket ind i varmen altså betydeligt ringere, da pigerne som regel har nok af andre interesserede, der gerne viser sig med profilbillede :)

 

Jeg har ingen profil derinde så det ved jeg ikke noget om :) jeg så bare i tv at hans tablet var på en SD side og der blev vist x antal sugarbabes profil billeder... sløret af DR selvfølgelig :) 

Så teknisk set kunne jeg jo gå derind, tage et screenshot og plaske billedet ud over hele det frie net !

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

Så teknisk set kunne jeg jo gå derind, tage et screenshot og plaske billedet ud over hele det frie net !

Hvilket ville være ulovligt af flere grunde :)

Men du skulle enten betale eller selv lægge et billede på (let med et stjålet billede) først for at se billeder. Uden betaling ville du kun kunne se de offentlige profilbilleder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Hvilket ville være ulovligt af flere grunde :)

Men du skulle enten betale eller selv lægge et billede på (let med et stjålet billede) først for at se billeder. Uden betaling ville du kun kunne se de offentlige profilbilleder.

Ja, men jeg tror da at en forstyrret person er ligeglad med om det er ulovligt eller ej :) 

Der har tidligere herinde været emner omkring billeder osv., og der var da flere som sagde at det var så let som at knipse med fingrene at lave et falsk billede med en identifikations tekst hvis det skulle være nødvendigt :) 

Det er vel let nok at betale, eller ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 timer siden:

Så teknisk set kunne jeg jo gå derind, tage et screenshot og plaske billedet ud over hele det frie net !

Nu er jeg måske ikke så teknisk og pt. heller ikke på sugardating, men jeg mener ikke at billederne kunne kopieres - så jeg er ikke sikker på om du bare kan tage et screenshot - men andre kender jo nok andre smutveje :rolleyes:

Det giver selvfølgelig flere hits, at ligge et synligt profilbillde på, men om pigerne viser ansigt eller ej, så får de alligevel masser af henvendelser og kan så udvælge de få, de vil vise deres private billeder til og arbejde videre med.

Dem som viser profilbillede er enten mere eller mindre pro, viser måske ikke fotos af dem selv eller er unge piger, der søger kontakt med unge mænd og bare gerne vil bekræftes i at de er "åh så dejlige" - jeg har ihvertfald haft mest held med at kontakte piger uden synligt profilbillede eller uden ansigtsbillede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 54 minutter siden:

Nu er jeg måske ikke så teknisk og pt. heller ikke på sugardating, men jeg mener ikke at billederne kunne kopieres

Alle billeder kan kopieres.  På sd er link til selv private billeder offentligt tilgængelige (men billedurl indeholder et 20-cifret hex-tal).

Jernsvinet skrev, for 54 minutter siden:

Dem som viser profilbillede er enten mere eller mindre pro, 

Nej. Tværtimod viser propiger slet ikke ansigt.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom det måske er dårlig stil at søge informationer på nettet, er det nu svært at lade være med, hvis billeder eller email kan løfte sløret for lidt bonusbilleder eller lignende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...