Hop til indhold
Gæst

Hvor dum kan man være?

Recommended Posts

Gæst
Silke Herning skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er også seriøs, din argumentation er blevet ret fesen, kom med noget relevant, så kan vi debattere. 
Skulle man være mindre begavet fordi man røg hash? Hvornår blev Cannabisplanten ulovlig og hvorfor? Hvordan virker tetrahydracannabinol og de ihvertfald 80 andre cannabinoider/endocannabinoider på dine receptorer i hjernen? Har du drukket af natpotten? :)

Jeg forstår godt det opfattes som om at det var et nedladende spørgsmål - det var det nu ikke. Oplevede bare at din bevidsthed var ret fragmenteret udfra det du skrev - noget som jeg tidligere har oplevet hos dem der ryger hash.

Jeg tror ikke du er mindre begavet - men jeg tror til gengæld at du kan bremse dit intellekt og din bevidshed ved at ryge hash. I starten kan det virke bevidsthedsudvidende, men som med alle andre rusmidler er det kun et spørgsmål om tid før det får en anden effekt.

Redigeret af Reaper
skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt med måde. Jeg er klar over at cannabis ved rygning kan have skadelig effekt i hjernen, dog er det ikke tilfældet her, da jeg ikke ryger hash.
Hvis du er af den overbevisning at cannabis-planten er til mere skade end gavn, så har jeg ikke mere at debattere med dig. :) 

never argue with ignorant people. They drag you down to their level and beat you with experience

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Silke Herning skrev, for 1 minut siden:

Alt med måde. Jeg er klar over at cannabis ved rygning kan have skadelig effekt i hjernen, dog er det ikke tilfældet her, da jeg ikke ryger hash.
Hvis du er af den overbevisning at cannabis-planten er til mere skade end gavn, så har jeg ikke mere at debattere med dig. :) 

never argue with ignorant people. They drag you down to their level and beat you with experience

Det er cool nok Silke - det er nu også meget almindelig misbrugsadfærd at afskære al information med mere der på nogen måde kan true ens forhold til sit "drug of choice".

Jeg har grundlæggende ikke de store meninger om cannabis - jeg forholder mig udelukkende ved det jeg observerer ved dem der bruger det regelmæssigt. And to be honest, så er det ikke kønt.

Men det vigtigste er at vi har fri vilje til at gøre lige hvad fuck der passer os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tvivler på at noget misbrug er kønt og jeg anerkender, at cannabis kan have skadelig effekt ved misbrug.
Det er dog desværre bl.a grundet mennesker som dig, at planten stadig er ulovlig. At din kræftsyge ven må få sin smertestillende medicin på Christiania, som er styret af.. yes, og sikkert fremstillet under urimelige forhold. Cannabis-olie som CBD og THC olie har mange gavnlige effekter som f.eks at redde liv. 
Vi har netop ikke fri vilje til at gøre som det passer os, fordi nogle skal bestemme for andre, hvad de må og ikke må, grundet især uvidenhed, grådighed og fordomme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Silke Herning skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tvivler på at noget misbrug er kønt og jeg anerkender, at cannabis kan have skadelig effekt ved misbrug.
Det er dog desværre bl.a grundet mennesker som dig, at planten stadig er ulovlig. At din kræftsyge ven må få sin smertestillende medicin på Christiania, som er styret af.. yes, og sikkert fremstillet under urimelige forhold. Cannabis-olie som CBD og THC olie har mange gavnlige effekter som f.eks at redde liv. 
Vi har netop ikke fri vilje til at gøre som det passer os, fordi nogle skal bestemme for andre, hvad de må og ikke må, grundet især uvidenhed, grådighed og fordomme. 

Helt sikkert.

Mennesker som mig? Jeg fuldstændig ligeglad med om Hash er lovligt eller ulovligt - foretrækker nok det er lovligt, så det da i højere grad er frihed under ansvar. Så er den på plads

2.: Jeg har ikke nogen kræftsyg ven.

3,; Vi har fri vilje - der er bare nogle konsekvenser ved at udøve den frie vilje - nogle er gode - nogle knap så gode, men vi har fri vilje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...