Hop til indhold
Guest holgerdanske2015

Forventninger til en GP

Recommended Posts

Guest holgerdanske2015

Nu har jeg de sidste par måneder læst indlæg her på siden, men kan ikke helt finde ud af et gennemsnit af hvad en mand forventer af en GP.Skal blow være med eller uden gummi. Samleje med eller uden, kys osv.........

 

Det eneste jeg næsten med sikkerhed kan sige, er at mange mænd her inde har utroligt høje forventninger til en GP, såvel dansk som udenlandsk.

 

Jeg personligt, har den retningslinje at der skal være en vis kemi i mellem pigen og mig selv. Dermed siger jeg ikke at vi skal ud og drikke kaffe bagefter, dog en vis kemi. Om pigens billeder er ægte eller ej gør ikke udslag for mig. Tyk eller tynd er heller ikke vigtigt. Med hensyn til kys, blow osv. har jeg hver eneste gang lavet min hjemmearbejde, så som læst annonce eller snakket med pigen. Dermed ikke sagt at jeg ikke har gjort nogle fejlkøb. Det har jeg, men det har mest været fordi jeg lyttet til min egen sunde fornuft.

 

Vil gerne hører andres forventninger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forventer kun det af pigen som hun siger. Dvs jeg forventer at det er hende på billederne, jeg forventer at hun kysser hvis hun siger det. Ellers forventer jeg bare en sød og imødekommende pige somm viser mig den respekt jeg også viser hende. :)

Det opfylder de fleste også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan lyde lidt kantet, men jeg forventer faktisk at glædespigen husker på at jeg er en betalende kunde. Det er jo ikke et billigt forbrug, og med i de høje priser følger en forventning til at pigen (som enhver detailhandler) giver mig en optimal, engagerende og mindeværdig oplevelse som giver mig lyst til at komme tilbage til samme lysthus.

Alt andet er detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun behøver næsten kun at være ung, slank og meget smuk, og så ikke være mærkbart afvisende under akten, så er jeg som regel taknemmelig, glad og tilfreds, om så det hele er overstået, men vellykket overstået indenfor 10 - 20 minutter.

Oplevelsen er for mig en meget overfladisk, visuel og fysisk oplevelse - det kan næsten ikke være anderledes når jeg er 25 - 30 år ældre, end de piger jeg foretrækker at betale for sex.

Jeg bilder mig ikke ind at der er kemi, men håber da at pigen vil afvise mig, hvis det kun er pengene der tæller, og jeg måtte opleves som en hun ikke en gang professionelt er motiveret til at være sammen med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...