Hop til indhold

Advarsel om skruppelløs pengeafpresning: Laura *BaBs*

Featured Replies

Skrevet
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

Kan man på annoncelight blokkene for bestemte ip adresser som herinde? 

Det er allerede diskuteret. Jeg tvivler på, at bagmændene har hjerne nok - men HVIS de har, ved de hvordan man bruger en proxy eller VPN. Og så hjælper IP-banning ikke.

• Svar 54
  • Visninger 19.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har lige banned de tre brugere på Annoncelight.dk, som havde oprettet annoncer, som er nævnt her i tråden. Det vil desværre ikke have den store effekt, at banne IP-

• Jeg vil godt opfordre jer, der har været i kløerne på pengeafpresserne: Skriv til mig, hvis I tør beskrive den person I har givet penge til, evt. hvilken bil han kører i og hvor I mødtes. Det er nok f

• Det ville måske hjælpe, hvis I tør skrive hvilke profiler på Annoncelight, der afpresser jer. Åbent, eller måske som PM til Administrator herinde -  eller hans medarbejder på AL på hverdage. For de ka

Postede billeder

Skrevet
holstebronx skrev, for 21 minutter siden:

Kan man på annoncelight blokkene for bestemte ip adresser som herinde? 

Det giver absolut ingen mening. IP adresser kan være dynamiske og med mobilbredbånd er de endnu mere dynamiske så det kan ikke lade sig gøre i praksis.

Skrevet

Hej,

tak for advarsel, vil i ikke se om i kan finde IP på de to, så adresse på de to kan findes mv,

så deres navn ville kunne komme frem?? vil da være rart at vi kunne se navne og numre på de to eller flere personer som gør sådan noget.

og bliver de sur over at blive udstillet, kan man jo bede dem om at gå til politiet:-)

prøvemanden

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan man ikke bare bestille hende til den nærmeste rockerborg? He he

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.