Hop til indhold

BEE or not to BEE...men hvor er hun ?

Featured Replies

Skrevet

Hej Gents

Der var på et tidspunkt her i sensommeren og efteråret, tråde fra Thantawan Ringsted, hvor den kendte rigtige BEE skulle være og en bemærkning fra en broder om, at hun stoppede og kom til Kbh...eller andet steds. Jeg håber stadig på (da jeg ikke var heldig at nå hende i Ringsted), at kunne være heldig at opleve hendes FATASTISKE service igen igen.

Så denne efterlysning betyder mere, end MEGET for mig - så hvis nogle ligge inde med de rigtige oplysninger og den RIGTIGE BEE og hendes nye græsgange, så skriv venligst til mig - gerne på PB....

På forhånd tak.

Skrevet

Had a hilarious joyride with her two weeks ago at the worlds smallest amusement park at Small street - PimPim's

Men kan nu se at hendes lille billede ikke er på annoncen? Hmmm .....?

To uger siden var hun i hvert fald der:

Skrevet
  • Author

Hej Banan

Ja selvfølgelig har du været forbi hende igen....forstår dig jo bare helt. Jeg håber jeg kan nå det inden jul, som min julegave :-P - og hun var vel bare HELT VIDUNDERLIG DEJLIG - som sædvanlig ?

Tak og hyg dig.

Skrevet
Lucash skrev, for 2 minutter siden:

og hun var vel bare HELT VIDUNDERLIG DEJLIG - som sædvanlig ?

Noget i den retningen ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.