Hop til indhold
Lucash

BEE or not to BEE...men hvor er hun ?

Recommended Posts

Hej Gents

Der var på et tidspunkt her i sensommeren og efteråret, tråde fra Thantawan Ringsted, hvor den kendte rigtige BEE skulle være og en bemærkning fra en broder om, at hun stoppede og kom til Kbh...eller andet steds. Jeg håber stadig på (da jeg ikke var heldig at nå hende i Ringsted), at kunne være heldig at opleve hendes FATASTISKE service igen igen.

Så denne efterlysning betyder mere, end MEGET for mig - så hvis nogle ligge inde med de rigtige oplysninger og den RIGTIGE BEE og hendes nye græsgange, så skriv venligst til mig - gerne på PB....

På forhånd tak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Had a hilarious joyride with her two weeks ago at the worlds smallest amusement park at Small street - PimPim's

Men kan nu se at hendes lille billede ikke er på annoncen? Hmmm .....?

To uger siden var hun i hvert fald der:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Banan

Ja selvfølgelig har du været forbi hende igen....forstår dig jo bare helt. Jeg håber jeg kan nå det inden jul, som min julegave :-P - og hun var vel bare HELT VIDUNDERLIG DEJLIG - som sædvanlig ?

Tak og hyg dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...