Hop til indhold
MisterNobody

Nyt på Fyn...

Recommended Posts

Den Lange skrev, for 2 minutter siden:

Jeg besøgte stedet i dag, det ligger i udkanten af en lille landsby i nærheden af Glamsbjerg. Stedet er nok mest diskret efter mørkets frembrud.

Jeg blev modtaget af en platinblond pige, vel nok en 35-40 år gammel, med en tøndeformet krop og ret store bryster. Hun har nok været ret køn som ung og ser stadig OK ud. Jeg betalte de 400 kr. for 15 min. og tog tøjet af mens hun forsvandt med pengene. Da hun kom tilbage havde hun også smidt tøjet så jeg kunne studere hende nærmere. Hendes bryster er ret store, nok en E skål og meget faste og runde. Jeg er ikke sikker på om de er ægte, men i så fald er de lavet pænt. Desværre har hun en del ekstra kilo på sidebenene og hendes maveskind ser ikke særlig pænt ud. Men ellers har hun pæne ben og en lille og nogenlunde fast bagdel.

Hun legede lidt med lillemanden som endnu var ret upåvirket, og monterede kondomet da han var nogenlunde kampklar. Hun gik i gang med det franske som var ganske udmærket og fortsatte med det i nogle minutter. Så satte hun sig op til en ridetur, som dog ret hurtigt blev afbrudt, da hun ville have den bagfra. Egentlig er hun nok kønnest fra denne vinkel, da man ikke ser hendes maveskind. Jeg satte tempoet højt så det lykkedes mig at afslutte ret hurtigt, på trods af at hun ikke er specielt stram. Hele seancen varede ca. 10 min.

Alt i alt var oplevelsen nogenlunde gennemsnitlig, så man får hvad man betaler for. Annoncen holder ikke hvad den lover med hensyn til gratis superfransk, kys m.m. og pigens alder og udseende lever heller ikke op til billederne. Jeg så ikke nogen andre piger på stedet, så jeg tvivler på at der er flere. Jeg havde ikke sat forventningerne så højt, så jeg vil heller ikke sige at jeg var voldsomt skuffet. Jeg kommer dog næppe igen da det er for langt at køre for en sådan oplevelse.

Tak for den anmeldelse..

Tror lysten til at besøge stedet er væk :-) 

Må nok hellere have arbejdet lidt i hvornår Silje er i Svensborg igen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, den 18/11/2015 08.13.57:

De holder til i Glamsbjerg. Adressen fås ved henvendelse.

Her mener jeg altså henvendelse til pigerne, så I behøver ikke skrive og spørge mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...