Hop til indhold
J@n38

Advarsel

Recommended Posts

Pas på hende her:

https://annoncelight.dk/showad/196438

Hun vil helst have pengene på forhånd via bankoverførsel. Lover dernæst, at hun nok skal komme som aftalt.

 - Men hun dukker ikke op.

Jeg har forsøgt at lave et par aftaler med hende. Men er så altså bare blevet snydt så vandet driver.

Det er jeg godt sur over.

Er nu ret sikker på, at der sidder en fyr derude et sted og lokker penge ud af folk.

 

Banken kan ikke hjælpe med at få mine penge retur. De siger at jeg kan lave en politianmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thyfyr skrev, for 2 minutter siden:

Er ret sikker på hende her er den samme https://annoncelight.dk/showad/196358  Har skrevet lidt med "hende" og det er den samme historie. Dog nægtede jeg og sende penge inden jeg enten havde snakket med hende eller set bevis på hvem hun var.. efter jeg gjorde det blev der stille :)

Ja de ligner hinanden.

Her har jeg så bare været så dum, at sende penge uden at have fået beviser på hvem hun var.

Jeg har det med at ´tro på det bedste i folk. Men ikke denne gang. :(

Men har skrevet til vedkommende og spurgt, om jeg får mine penge retur? Men nu er der stille.

 

Håber på at kunne være heldig, at finde en der er 110% ærlig derude et sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
J@n38 skrev, for 7 minutter siden:

Her har jeg så bare været så dum, at sende penge uden at have fået beviser på hvem hun var.

Jeg har det med at ´tro på det bedste i folk. Men ikke denne gang. :(

Håber på at kunne være heldig, at finde en der er 110% ærlig derude et sted?

Søg under anmeldelser herinde først og fremmest, der ligger vist allerede en advarsel på hende herinde.

Overfør aldrig penge på forhånd!  Uanset hvor ung og liderlig hun skriver hun er!

Du virker som en meget godtroende fyr, derfor søg på anmeldelser herinde først, så skal du nok finde frem til en sød og 110% ærlig pige, der gerne vil give fuld valuta for dine penge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 41 minutter siden:

Banken kan ikke hjælpe med at få mine penge retur. De siger at jeg kan lave en politianmeldelse.

Så er det vel bare det: Anmeld vedkommende for svindel, banken har kontonr. og så er det en nem sag for politiet - og de burde også kunne finde ud af at henvende sig til andre, der måtte have indbetalt beløb for at underbygge sagen mod vedkommende.

Evt. kan du jo starte med at skrive et ultimatum til vedkommende om; at står pengene ikke på din konto igen i løbet af 5 dage, vil du foretage politianmeldelse - henvis evt. til ovenstående.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

PS. Husk og indsæt teksten fra annoncen, i tilfælde af annoncen blir slettet. 

Samt eventuelt en overskrift der hedder : advarsel liderlig slavetøs annoncelight. 

Så får du dit budskab bedre ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Så er det vel bare det: Anmeld vedkommende for svindel, banken har kontonr. og så er det en nem sag for politiet - og de burde også kunne finde ud af at henvende sig til andre, der måtte have indbetalt beløb for at underbygge sagen mod vedkommende.

Evt. kan du jo starte med at skrive et ultimatum til vedkommende om; at står pengene ikke på din konto igen i løbet af 5 dage, vil du foretage politianmeldelse - henvis evt. til ovenstående.

Det er værd at prøve med det ultimatum i første omgang.

Ovenstående hvad? Tænker du på hele tråden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 3 minutter siden:

Ovenstående hvad? Tænker du på hele tråden?

 

J@n38 skrev, for 1 minut siden:

Jernsvinet: Nu er jeg med. Skulle lige bruge pæren en ekstra gang. ;-)

Netop - vedkommende er registreret i banken, så det burde ikke tage politiet lang tid at få en dommerkendelse til at gennemgå vedkommendes kontoudtog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ved at skrive til vedkommende. Nævner de ting du har sagt.

Laver også en kopi af annoncen som jeg sætter ind i et tekstdokument.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En simpel søgning på billedet viser at det findes mange steder på nettet, og at annoncen derfor med stor sandsynlighed er et scam.

Og ja, det er sandsynligvis de samme personer der står bag alle disse annoncer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 minutter siden:

 

Netop - vedkommende er registreret i banken, så det burde ikke tage politiet lang tid at få en dommerkendelse til at gennemgå vedkommendes kontoudtog.

Jeg venter i spænding på om vedkommende tager mailen alvorlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
J@n38 skrev, for 33 minutter siden:

Jernsvinet: Nu er jeg med. Skulle lige bruge pæren en ekstra gang. ;-)

Nemmere hvis du havde brugt den første gang :) og hvorfor bliver i ved med at tale om hun/hende når det helt klart er en mand, og puh-ha, nu bliver vi mænd nødt til at skamme os pga et fjols der ødelægger det for alle, gid Fanden ha ham :(  og go aften til i andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

j@n  så finder du ud af hvad bank hun har det ses på reg. nr når du så ved banken feks Nordea så går du ned og sætter 50 kr ind

på konto nummer ved kassen og beder om en kvittering med navn og adresse  vupti:-):-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
larokka skrev, for 10 minutter siden:

j@n  så finder du ud af hvad bank hun har det ses på reg. nr når du så ved banken feks Nordea så går du ned og sætter 50 kr ind

på konto nummer ved kassen og beder om en kvittering med navn og adresse  vupti:-):-D

Ah, mon ikke man skal fremvise ID for at få en kvittering med navn og adresse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske og hva så du sætter 50 kr kontant ind ved kassen og beder om en kvittering siger til den søde kassedame du gerne vil have navn og adres

på , det er altså ikke raket videnskab :-D   Men drenge nu får i altså ikke flere fif i aften

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Så er det vel bare det: Anmeld vedkommende for svindel, banken har kontonr. og så er det en nem sag for politiet - og de burde også kunne finde ud af at henvende sig til andre, der måtte have indbetalt beløb for at underbygge sagen mod vedkommende.

Evt. kan du jo starte med at skrive et ultimatum til vedkommende om; at står pengene ikke på din konto igen i løbet af 5 dage, vil du foretage politianmeldelse - henvis evt. til ovenstående.

Og politiet aner garanteret ikke, hvad de ellers skal få tiden til at gå med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 3 timer siden:

Pas på hende her:

https://annoncelight.dk/showad/196438

Hun vil helst have pengene på forhånd via bankoverførsel. Lover dernæst, at hun nok skal komme som aftalt.

 - Men hun dukker ikke op.

Jeg har forsøgt at lave et par aftaler med hende. Men er så altså bare blevet snydt så vandet driver.

Det er jeg godt sur over.

Er nu ret sikker på, at der sidder en fyr derude et sted og lokker penge ud af folk.

 

Banken kan ikke hjælpe med at få mine penge retur. De siger at jeg kan lave en politianmeldelse.

Man undres.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Hej har også været i klørene på hende så hvis nogen politi anmelder hende har jeg også beviser

Del dette indlæg


Link til indlæg
larokka skrev, den 16. nov. 2015 kl. 22.59.54:

Måske og hva så du sætter 50 kr kontant ind ved kassen og beder om en kvittering siger til den søde kassedame du gerne vil have navn og adres

på , det er altså ikke raket videnskab :-D   Men drenge nu får i altså ikke flere fif i aften

 

 

 

 

 

Den går nu altså ikke. Hvis du har samme bank som personen, så kan kassedamen måske se hvem pengene sendes til, men må på ingen måde videregive de oplysninger. Er det mellem 2 forskellige banker, så kan de intet gøre, andet end modtagerens bank giver tilladelse til det.

Har engang overført et større beløb til et forkert kontonummer. Der skulle min bank kontakte modtagerens bank, som så skulle han indehaverens samtykke, for at pengene kunne blive tilbageført. Det tog lidt tid, og havde personen ikke erkendt at de penge var gået ind ved en fejl, så havde det bare været ærgerligt. Så de oplysninger er beskyttet, og dem kan man ikke bare lige få oplyst.

Et lille sidespring - tilbage på sporet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...