Hop til indhold

Recommended Posts

Msoel skrev, for 55 minutter siden:

Hun er svær at komme i kontakt med, svarer aldrig på opkald, sms eller ved døren. Har opgivet hende selv om er sød, flot og rar pige. 

Øh - hvilken Silvia er det du snakker om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt sikkert legenden over dem alle. Lyshåret, dansk pige. Tidligere Haderuppigerne, pussygirls Horsens, Tantrahuset Kolding, nu nogle gange Randers og Ålborg. 

Ekstremt populær pige der ikke behøver annoncere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan være rigtigt svært at få kontakt med Silvia med mindre man kender hendes e-post:-P Men det er ALLE besværligheder værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig ! Men da hun, som jeg skrev tidligere i tråden, er mega eftertragtet, så kan hun vælge til og fra blandt sine gæster. Og det gør hun...

Hun er en meget givende kvinde der uden tvivl 'fortryller' langt de fleste der først har prøvet at være  lukket ind i varmen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forsøgte for ca. 2 år siden at kontakte hende både på telefon og sms, men havde ingen held med det.

For mig var det den slanke killer body, de store bryster og det lange lyse hår, der lokkede :smile:

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Msoel skrev, den 16. november 2015 kl. 12.08.59:

Hun er svær at komme i kontakt med, svarer aldrig på opkald, sms eller ved døren. Har opgivet hende selv om er sød, flot og rar pige. 

Har hørt at hun trapper meget ned på antallet af vagter pga. uddannelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enig i, at Silvia er meget savnet GP:-(

hun er fuldstændig umulig at komme i kontakt med. 

Jer der stadig "besøger" hende, er nogle heldige mænd. 

Mine besøg var kun blideformer, men fantastiske, nogen der ved om det evt. Kun er dominans hun modtager nu?

savnet kvinde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lp41 skrev, for 6 timer siden:

Kan kun være enig i, at Silvia er meget savnet GP:-(

hun er fuldstændig umulig at komme i kontakt med. 

Jer der stadig "besøger" hende, er nogle heldige mænd. 

Mine besøg var kun blideformer, men fantastiske, nogen der ved om det evt. Kun er dominans hun modtager nu?

savnet kvinde ;-)

Ja det er mest dominans hun giver :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Søhest skrev, for 5 timer siden:

Ja det er mest dominans hun giver :roll:

Der er forskel på hvad glædespiger giver og det de tilbyder.

Ifølge Silvia's annonce har hun dominans på menukortet, men også blide former, som dansk, fransk, svensk og spansk.  

http://side6.dk/resultatside/?q=1145

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 2 timer siden:

Der er forskel på hvad glædespiger giver og det de tilbyder.

Ifølge Silvia's annonce har hun dominans på menukortet, men også blide former, som dansk, fransk, svensk og spansk.  

http://side6.dk/resultatside/?q=1145

Det der link du henviser til er da vist et par år gammel , tror at der sket meget siden da :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Søhest skrev, for 8 timer siden:

Det der link du henviser til er da vist et par år gammel , tror at der sket meget siden da :roll:

Ja du har ret.

Jeg så ikke vagtplanen. Beklager fejlen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 20 timer siden:

Der er forskel på hvad glædespiger giver og det de tilbyder.

Ifølge Silvia's annonce har hun dominans på menukortet, men også blide former, som dansk, fransk, svensk og spansk.  

Hun har/havde også pirringsbondage på porgrammet - den kan anbefales :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Hun har/havde også pirringsbondage på porgrammet - den kan anbefales :)

Jeg kender kun til blide former som dansk, fransk, svensk og spansk. ;-) 

Hvad er pirringsbondage? 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 24 minutter siden:

Hvad er pirringsbondage? 

Ja, nu findes der jo flere måder at gøre det på og de fleste glædespiger har nok deres egen specielle måde at gøre det på - så vil anbefale dig at søge div. anmeldelser.

Men hovedsageligt går det ud på at den ene part er bundet og i en tilstand af afmagt (+evt. blindfoldet for at forstærke sanseindtrykkene) og det er så den andens (evt. flere andre) opgave at pirre vedkommende på forskellig vis, som afsluttes med en eller anden form for udløsning - det har altså normalt ikke noget med smerte at gøre, men derimod om at få vedkommende til at føle ophidselse og vellyst vha. pirrende berøringer mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Ja, nu findes der jo flere måder at gøre det på og de fleste glædespiger har nok deres egen specielle måde at gøre det på - så vil anbefale dig at søge div. anmeldelser.

Men hovedsageligt går det ud på at den ene part er bundet og i en tilstand af afmagt (+evt. blindfoldet for at forstærke sanseindtrykkene) og det er så den andens (evt. flere andre) opgave at pirre vedkommende på forskellig vis, som afsluttes med en eller anden form for udløsning - det har altså normalt ikke noget med smerte at gøre, men derimod om at få vedkommende til at føle ophidselse og vellyst vha. pirrende berøringer mm.

Så en mild form for SM? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 tak for alle de dejlige beskeder, bliver helt rørt over at være så savnet. Er virkelig ked af at jeg ikke er så let at komme i kontakt med som tidligere. Jeg er dybt taknemmelig for at så mange gæster har været så trofaste i alle de år. I har altid gjort mig i godt humør og har altid glædet mig til at komme på job <3 Tak skal i havde alle sammen. Men jeg bliver jo ikke yngre :-) tiden er inde til at starte på min drømme uddannelse. Så vil jeg desværre havde nogen få vagter ved siden af skolen <3 Modtager desværre kun gæster som har besøgt mig før. Da jeg ikke har mulighed for modtage nye gæster pga. At mine Stam gæster så ikke kan få tider og de har første prioriter, da vi har mange gode minder sammen. Nu vil jeg slutte af og sige 1000 tak fordi jeg har haft en rigtig dejlig og sjov tid  i branchen. Håber at mine faste gæster lige skriver på min job fon og skriver hvem de er. Da jeg normalt kun svare dem jeg ved hvem er. Tlf: 40-59-06-96 <3Træffes kun i www.passionclub.dk <3 <3 <3

Knus Danske Silvia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Silvia for nogle år siden i passionclub i Randers - Det var en fornøjelse af de større, og måske er jeg så heldig at få tid igen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Søhest skrev, for 19 timer siden:

Kender du hende sådan mere en bare på bordellet ? 

Jeg kender hende ikke.

Har aldrig besøgt hende, men har forsøgt at kontakte hende for 2 år siden, da hun også annoncerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...