Hop til indhold
Findus

Knappen "marker alt som læst"

Recommended Posts

Iaften fik jeg placeret en finger uheldigt da jeg samlede tabletten op, og vupti, alt er nu markeret som læst, så der røg overblikket over hvilke tråde jeg har læst, og hvilke tråde jeg ikke har læst, eller ikke var færdig med at læse. Det er ikke specielt hensigtsmæssigt, at man med en enkelt berøring kan give afkald på en så væsentlig del af forums funktionalitet uden mulighed for at fortryde.

Tjener den knap noget formål, eller kunne den slås fra/fjernes?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og har man først læst en tråd og går og formulerer et svar kan det være nærmest uoverskuligt at vende tilbage og finde den kommentarstreng man ønskede at placere sit svar i. Så nu må man svare mindre velovervejet med det samme - eller også vælger man ikke sjældent bare at lade helt være at svare. 

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 53 minutter siden:

Og har man først læst en tråd og går og formulerer et svar kan det være nærmest uoverskuligt at vende tilbage og finde den kommentarstreng man ønskede at placere sit svar i.

Kan isåfald anbefale dig at åbne en ny fane, når du vil søge nyt/ulæst indhold mv. - så har du altid den tråd du er ved at kommentere i åben og kan straks se om der er kommet nye indlæg i den. Alt aktivets-fanen, kan du dog også benytte til at søge allerede læste indlæg, hvori der ikke er kommet nye indlæg - desuden findes der oppe til højre også en "Følg dette-knap" :grin:

PS. og ellers hurra for at kladder ikke slettes, selvom man surfer videre i andre tråde - men man skal nogen gange være parat til at slette alt - og starte helt forfra - især, hvis man har glemt at man har en kladde stående og kommer til at indsætte et nyt citat - men det meste fungerer faktisk rigtig udmærket - dog kunne jeg stadig ønske mig at der blev byttet rundt på "Forum" og "Aktivitetsknapperne" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...