Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg mest prøvet thai massage i det jyske og en enkelt gang i København og jeg syntes altid de holder til i nogle lidt halv uhygiejniske lokaler der lugter mere af thai mad end sæbe. Ofte har de mere travlt med at sælge hele pakker end med at massere.

Er der nogle som kan anbefale et pænt og rent sted med søde piger hvor man kan få en god massage ... Gerne med en lille håndtrold til men ikke mere. :-) 

Har læst mig til at Ratree skulle være i nogle fine lokaler men også at de er meget aggressive med at sælge hele pakken. En enkelt har dog beskrevet at han fik et BJ uden at have bestilt det .... Kan måske lyde som en bonus for nogle :-) men med tanken om at det er pik nr. 200 hun har i munden den måned så nej tak! 

Håber I har nogle anbefalinger ... Takker! 

Vh

Gazco

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan man se om en Thaipige giver blowjob?  Jo, hvis hun har en lille flaske "Listerine" i tasken.  Listerine er et godt antiseptisk mundskyllemiddel, som de bruger efter gerningen.  Det skulle være ret effektivt.  I Thailand fås det i små flasker- herhjemme har jeg kun set det i større udgaver.

:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gazco skrev, for 1 time siden:

Så du syntes man lige skal rode deres taske igennem ... LOL :-)  Ahh ....

Nu var det heller ikke BJ jeg var på udkig efter.

 

Det anbefales kun til brug oralt.  Endelig ikke rektalt eller vaginalt -- av av av ....:eek::eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gazco skrev, for 4 timer siden:

Nu har jeg mest prøvet thai massage i det jyske og en enkelt gang i København og jeg syntes altid de holder til i nogle lidt halv uhygiejniske lokaler der lugter mere af thai mad end sæbe. Ofte har de mere travlt med at sælge hele pakker end med at massere.

Er der nogle som kan anbefale et pænt og rent sted med søde piger hvor man kan få en god massage ... Gerne med en lille håndtrold til men ikke mere. :-) 

Har læst mig til at Ratree skulle være i nogle fine lokaler men også at de er meget aggressive med at sælge hele pakken. En enkelt har dog beskrevet at han fik et BJ uden at have bestilt det .... Kan måske lyde som en bonus for nogle :-) men med tanken om at det er pik nr. 200 hun har i munden den måned så nej tak! 

Håber I har nogle anbefalinger ... Takker! 

Vh

Gazco

 

Asger Rygs gade kan du få god massage og dejligt handjob. Du kan få mere, men er ikke tvunget til det. Lokaliteterne er helt ok, og uklanderligt hygiejniske.

Kalasin er ellers et sted med meget godt ry for god massage og dejlige handjobs. Ikke mulighed til mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Bananas for et par gode forslag.

 

Kalasin ser spændende ud ... Er der nogen som ved om hun tilbyder Body2body med HJ afslutning ? 

 

/Gazco

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gazco skrev, for 18 minutter siden:

Tak Bananas for et par gode forslag.

 

Kalasin ser spændende ud ... Er der nogen som ved om hun tilbyder Body2body med HJ afslutning ? 

 

/Gazco

 

Hun tilbyder, som Bananas skriver, kun HJ og intet andet, der er i hvretfald ikke nogen der har beskrevet om det, men mange har vist forsøgt at spørge ind til mere end HJ men ifølge dem selv uden held.Til gengæld skulle både massage og HJ være i verdensklasse.

Jeg har dog aldrig selv besøgt Kalasin (Ju)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter West, tak for info. Lidt blandede anmeldelser af WangThai kan jeg se fra andre. Men du lyder ganske glad for stedet. Læser jeg din anmeldelse korrekt er det ikke altid man bliver tilbud body2body og HJ eller?

Skal snart til Kbh og bo omkring Tycho brahe planetariet så det ser ikke ud til at der er langt til WangThai?

Eller er der andre fede steder tæt på? Høre gerne bud :-) eneste krav er et rent og pænt sted, body2body/topløs massage og HJ. Ikke fuld pakke eller bj. 

Tak. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gazco skrev, for 15 timer siden:

Peter West, tak for info. Lidt blandede anmeldelser af WangThai kan jeg se fra andre. Men du lyder ganske glad for stedet. Læser jeg din anmeldelse korrekt er det ikke altid man bliver tilbud body2body og HJ eller?

Skal snart til Kbh og bo omkring Tycho brahe planetariet så det ser ikke ud til at der er langt til WangThai?

Eller er der andre fede steder tæt på? Høre gerne bud :-) eneste krav er et rent og pænt sted, body2body/topløs massage og HJ. Ikke fuld pakke eller bj. 

Tak. 

 

Til Gazco

Læs under anmeldelser af thai massage kbh og Sjælland af butterfly

Thai goldenfinger, Vesterbro, god massage

 ligger på samme vej/gade kun 200 meter fra Tycho Brahe Planetariet

rent og pænt og go service

go tur min ven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gazco skrev, for 19 timer siden:

Peter West, tak for info. Lidt blandede anmeldelser af WangThai kan jeg se fra andre. Men du lyder ganske glad for stedet. Læser jeg din anmeldelse korrekt er det ikke altid man bliver tilbud body2body og HJ eller?

 

Jeg ville ikke være bekymret for at få tilbudt noget ekstra. Jeg tror det er lidt hvordan man selv lægger op til det. Om man tager underbukserne af, eller beholder dem på osv. Jeg kan kun anbefale stedet. Jeg tror de dårlige anmeldelser kommer fra noget tidligere personale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...