Happythailover 11 Skrevet 14. April, 2016 Ju's massage synes jeg er middelmådig. Hun lægger gerne kræfter i det men det bliver klattet ud over det hele så hun kommer sjældent i bund med de enkelte områder. Hendes HJ er ok til godt. Så jeg lægger mig op ad de respektable superbrugere TboneDK og Default User anmeldelser. På nær at jeg synes parkeringsforholdene er fine. Jeg har ikke lyst til at holde lige foran gadedøren, så det er fint at parkerer på bagsiden af bygningen på Engelstedsgade Hendes personlighed og selskabelighed er den vigtigste grund til at komme på Kalasin fremfor andre steder. Man føler sig simpelthen i godt selskab og slapper godt af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 15. April, 2016 Jeg erklærer mig helt enig med happythailover. Dog har jeg kun været der en enkelt gang for ganske nylig. Hun er sød og dejlig, men selv uden alt for meget erfaring på andre "massageklinikker", vil jeg ikke over 8/10 på både massage og Svensk. Men man kunne sagtens putte hende i lommen bagefter! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 17. April, 2016 Thai-fan72 skrev, den April 15, 2559 BE at 08:25: Jeg erklærer mig helt enig med happythailover. Dog har jeg kun været der en enkelt gang for ganske nylig. Hun er sød og dejlig, men selv uden alt for meget erfaring på andre "massageklinikker", vil jeg ikke over 8/10 på både massage og Svensk. Men man kunne sagtens putte hende i lommen bagefter! "Hver dag vor Far i byen går, og når han kommer hjem jeg står og ser hans store lommer" (Citat fra "Peters Jul") 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gulerod 2 Skrevet 21. Juli, 2016 Vædder skrev, for 14 timer siden: Hej Er Ju der stadig? Nej, hun er i Thailand. Pat styrer biksen. Ældre en Ju, giver ikke en ret hård massage og fokuserer meget på ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vædder 0 Skrevet 21. Juli, 2016 Tak for svar gulerod. Ærgerligt. Jeg havde ellers set frem til at besøge hende igen. Hvor skal jeg mon så gå hen for at få noget i samme liga? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 22. Juli, 2016 (edited) Næste uge skulle smukke Ju være tilbage på pinden...:) Men om det holder vil tiden vise Redigeret 22. Juli, 2016 af Pyjamasparty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juli, 2016 Pyjamasparty skrev, den 22/7/2016 at 10:06: Næste uge skulle smukke Ju være tilbage på pinden...:) Men om det holder vil tiden vise Er hun kommet tilbage ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magico 445 Skrevet 28. Juli, 2016 Jeg er også mellem dem, der synes Ju er virkelig sød og køn, men jeg synes selve massagen er lidt overvurderet. Hun er absolut ikke dårlig, og slet ikke i forhold til gennemsnittet af Københavns Thai-massører, men stod jeg og KUN trængte til massage, så ville jeg nok formentlig søge en anden løsning. Til gengæld er hendes HJ virkelig godt og indlevende. Hun virker rent faktisk til, at hun gerne vil gøre det rart for kunden, og det synes jeg i sig selv er en kvalitet, frem for alle dem, hvor man bare er en pengemaskinen, som de skal have det hele overstået på, så de kan komme videre til næste kunde eller en og kigge på deres iPad. Jeg kan ikke bebrejde dem, at de har det sådan, men så skjul det. Lad som om, I gerne vil gøre kunden glad. Så er der markant større chance for, at han bliver det, og kommer igen eller køber flere ydelser ved dette besøg. Og her kan Ju absolut ikke kritiseres. Hun er virkelig god i kundebehandlingen og virkelig til at være en fantastisk sød pige i det hele taget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ManOfSteel 2 Skrevet 5. August, 2016 Klik-Mix skrev, den 29/11/2015 at 11:06: Hej Tbone. Massagepriser finder du på Kalasin's hjemmeside. Og håndarbejdet ramte standardprisen i branchen Jeg er lidt af en nybegynder på Thai området. Hvad er standardprisen for en håndtrold? Kan ikke huske hvad jeg gav sidste gang i Valby.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 3. April, 2017 Kom forbi stedet i torsdags og erindrede navn og skriv herfra, så fik vendt bilen. Blev modtaget af en dame sorry kan ikke navn. Fik plads i et sparsomt lokale og massagen blev aftalt olie 1 time 400kr de tager mobilpay. Det startede katastrofalt. Tror at jeg fik alt olie som findes i byen hældt ud over mig. Troede at jeg skulle drukne. Men damen fik tryllet det hele væk og det endte ud i en rigtig god massage. Hun vidste hvad hun lavede. Fik tilbudt Hj men takkede nejtak da han ikke kan svømme i olie. Men alt i alt et fint besøg. Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg