Pyjamasparty 122 Skrevet 18. December, 2015 Som nybegynder i thaiuniverset, så havde faldet over anmeldelserne på Kalasin og især Ju, hvortil superlativerne ingen ende ville tage..... Så jeg bestilte en times massage og det var godt eller også mere direkte pragtfuldt, og den lille mand blev serviceret til UG med krydse og slange..... Hun er virkelig sød og servicen er i top, men i længden kan jeg godt frygte at mulighederne for alternativ spass er sparsomt.... Hun er ikke bare smuk hende, Ju, men rasende smuk, men også lidt kedelig set i forhold til anmelderne af Nina fra Siam og Jo-Jo fra Sabati....men her er ydelsesmenuen også pænt anderledes.....og jeg skal hertil sige at dem har tilgode.... Men der er jo nok at se på her i digternes land som TV-2 synger på nummeret "Sommer i Danmark".... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 18. December, 2015 Selvom du er nybegynder, har du hurtigt fanget essencen af det hele. Hvis man nøjes med håndtrold, er steder som Kalasin fantastiske. Men du ved: He who steals an egg, soon will steal an ox. Hurtigt vil man mere, og så er det andre steder man skal udforske. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 20. December, 2015 Bananas, hvor ville du mene the ox will be at the moment...;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Baltazar Skrevet 20. December, 2015 Ja jeg må også melde mig i i "fanklubben" - Ju er fantastisk sød og dejlig at snakke med. Sidste gang jeg besøgte hende, spurgte hun efter jeg havde fået min massage, om jeg ville give hende lidt massage for hun var øm i skuldrene og træt efter de mange kunder. Jeg havde ikke andet i kalenderen så ok med mig. Jeg opførte mig 100% anstændig og det gjorde hun også - selvom det var fristende at udfordre hendes grænser Hun har en dejlig krop og det var en fornøjelse at massere hende. Da jeg gik fik jeg en krammer og tak for massagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2015 Så længe det ikke ender således : http://www.dailymotion.com/video/x908u_little-britain-tingtong_news 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 21. December, 2015 .....Det virker som om du fik mandelgaven, Baltazar....;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 22. December, 2015 Pyjamasparty skrev, den 2015-12-20 at 22:14: Bananas, hvor ville du mene the ox will be at the moment...;) Well du nævner jo selv Nina på Siamgirls. If you want to steal an ox dressed up as a petite sexy thai. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensfun 5 Skrevet 25. December, 2015 Er ju naken under massasjen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 26. December, 2015 jensfun skrev, for 23 timer siden: Er ju naken under massasjen? Nej. Prøv at læse tråden, Stener har svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 5. Marts, 2016 (edited) dråben skrev, den 9/12/2015 at 09:34: Kan du ikke prøve at besøge Kalasin/Ju, hvis du da ikke allerede har besøgt hende, og så bruge dine personlige erfaringer og så se om du kan tilvejebringe mere end blot god massage og et HJ, for derefter at dele dine erfaringer med os andre, der ligesom dig synes at hun er ret dejlig Min sædvanlige lørdagsmassøse holdt fri i dag, så jeg besluttede mig for en tur hos Kalasin for at afprøve den meget omtalte Ju. Ju var ikke på job, men jeg mødte hendes afløser Joy, som har et civilt job til daglig, og kun masserer lejlighedsvis. Jeg kom mig hurtigt over skuffelsen ved ikke at møde Ju, Joy er en frisk pige/dame på 47, ikke gude-smuk, men med en smuk slank ungpigekrop og den for thaipiger så kendte lækre bløde hud. Hun taler lidt dansk, men slår gerne over i engelsk. Hun er meget nem at tale med - ikke det sædvanlige kyllingesnak, men god fornuftig snak. Og hun har en veludviklet sans for humor, så vi kom hurtigt på bølgelængde. Vi aftalte en times Thai massage med HJ. Jeg bad hende om at begynde massagen med "afslutningen" - jeg bryder mig ikke om at få olie eller creme på dilleren, og slapper også bedre af under den efterfølgende "seriøse" del af massagen. Jeg er en langsom starter, men hendes HJ var til UG, og hun var heller ikke berøringsangst. Af diskretionshensyn skal jeg ikke gå i yderligere detaljer. Men stedet er afgjort baseret på professionel massage, og ikke bordeldrift. Hun masserede yderst professionelt, ingen tvivl om hun havde den rette expertise. Hele seancen foregik i en rigtig let og luftig atmosfære. Hun var lydhør overfor mine anvisninger, og der var intet tidspres. Jeg fik min hele time og lidt til, og føler jeg har fåët fuld valuta for de 700 kr regningen var på, alt inklusive. Chek Bin, Khrap. Jeg har stadig Ju til gode, men vender gerne tilbage til Joy. Redigeret 5. Marts, 2016 af Default User 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gæsten Skrevet 6. Marts, 2016 Default User skrev, for 21 timer siden: Min sædvanlige lørdagsmassøse holdt fri i dag, så jeg besluttede mig for en tur hos Kalasin for at afprøve den meget omtalte Ju. Ju var ikke på job, men jeg mødte hendes afløser Joy, som har et civilt job til daglig, og kun masserer lejlighedsvis. Jeg kom mig hurtigt over skuffelsen ved ikke at møde Ju, Joy er en frisk pige/dame på 47, ikke gude-smuk, men med en smuk slank ungpigekrop og den for thaipiger så kendte lækre bløde hud. Hun taler lidt dansk, men slår gerne over i engelsk. Hun er meget nem at tale med - ikke det sædvanlige kyllingesnak, men god fornuftig snak. Og hun har en veludviklet sans for humor, så vi kom hurtigt på bølgelængde. Vi aftalte en times Thai massage med HJ. Jeg bad hende om at begynde massagen med "afslutningen" - jeg bryder mig ikke om at få olie eller creme på dilleren, og slapper også bedre af under den efterfølgende "seriøse" del af massagen. Jeg er en langsom starter, men hendes HJ var til UG, og hun var heller ikke berøringsangst. Af diskretionshensyn skal jeg ikke gå i yderligere detaljer. Men stedet er afgjort baseret på professionel massage, og ikke bordeldrift. Hun masserede yderst professionelt, ingen tvivl om hun havde den rette expertise. Hele seancen foregik i en rigtig let og luftig atmosfære. Hun var lydhør overfor mine anvisninger, og der var intet tidspres. Jeg fik min hele time og lidt til, og føler jeg har fåët fuld valuta for de 700 kr regningen var på, alt inklusive. Chek Bin, Khrap. Jeg har stadig Ju til gode, men vender gerne tilbage til Joy. Fik du besked på hvornår Ju var retur? eller var det bare en enkelt fridag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 6. Marts, 2016 Kan man få hende til at arbejde nøgen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 91tr Skrevet 6. Marts, 2016 Pigeforskeren skrev, for 6 minutter siden: Kan man få hende til at arbejde nøgen? Det er ikke mit indtryk. men man skal aldrig sige aldrig, og jeg er ikke stamkunde... Nogle mænd lokker pigerne med penge. - Sådan nogle svin! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 9. Marts, 2016 Pigeforskeren skrev, den March 6, 2559 BE at 18:46: Kan man få hende til at arbejde nøgen? Joy, Ja. Money talks. Jeg ved endnu ikke med Ju, men mon ikke også det her er et spørgsmål om gensidig sympati og kontanter? Det vil jeg afprøve ved lejlighed. Lokke - lokke - lokke!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Baltazar Skrevet 12. Marts, 2016 Default User skrev, den 9/3/2016 at 22:34: Joy, Ja. Money talks. Jeg ved endnu ikke med Ju, men mon ikke også det her er et spørgsmål om gensidig sympati og kontanter? Det vil jeg afprøve ved lejlighed. Lokke - lokke - lokke!! Jeg er ret sikker på at man ikke kommer nogle vegne med penge - Jeg lige så sikker på at sympati heller ikke er nok. Du skal vinde hendes hjerte, ikke umuligt, men noget af en udfordring. Ovennævnte er en blandt mange årsager til at Ju en pige som jeg kunne falde for - Men hun har familie(mand+barn), derfor er det lukket land for mig, Hun er i "venne-katagorien" og det er fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest R KH Skrevet 16. Marts, 2016 Var et kort smut forbi ... havde mega hovedpine og var på vej til party, så tænkte at det var dumt med olie ud over det hele og jeg valgte derfor hård thai-massage - og vupti var den hovedpine væk ... kun "him" fik lidt olie for lige at tage det tryk også ... fantastisk - en thai-kvinde man vil respektere og man møder det samme - og den omgang svensk slår da alt ....TAK til JU Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 1. April, 2016 dråben skrev, den December 8, 2558 BE at 09:34: Kan du ikke prøve at besøge Kalasin/Ju, hvis du da ikke allerede har besøgt hende, og så bruge dine personlige erfaringer og så se om du kan tilvejebringe mere end blot god massage og et HJ, for derefter at dele dine erfaringer med os andre, der ligesom dig synes at hun er ret dejlig I dag fik jeg en tid hos den efterhånden meget omtalte Ju. Hun er en meget slank, smilende pige/dame. Stedet er en butik på Lyngbyvej ved Hans Knudsens Plads, uden umiddelbare parkeringsmuligheder. Der er et busstoppested udenfor døren, hvorfra mange buslininer ankommer og afgår. Indenfor er der pænt og rent, bagest i butikken så jeg to massagelokaler, adskilt af en rigtig dør. Jus alder er svær at bedømme, hun kan være hvadsomhelst mellem 30 og fyrre. Thaipigers alder kan være forbandet svær at bedømme, og jeg var høflig nok til ikke at spørge. Slank, og almindelig påklædning, smil og venlighed, ingen påtrængende inkvisition.. Jeg havde bestilt tid i forvejen til en times massage af fod/ben og skuldre/nakke, ialt 500 kr. Jeg var nøgen under massagen med et håndklæde over, hun fuldt påklædt. Massagen var udmærket, dog uden at være outstanding. Den var hvad jeg vil kalde acceptabel, jeg har fået bedre andre steder. Der var kun få tilløb til berøring af de ædlere dele. Ved massagens afslutning spurgte hun om der var andet hun kunne gøre for mig. Jeg spurgte hvad hun kunne tilbyde, og hun svarede HJ, for kr. 300, hvilket jeg høfligt afslog. Jeg spurgte om FP, men det insisterede hun på de ikke gav på Kalasin. Der er intet bad på klinikken, hvilket trækker ned i min målestok. Dog fik jeg en grundig aftørring af olie og cremer, med et rent håndklæde. Gentagelse? Næppe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 2. April, 2016 Default User skrev, for 8 timer siden: I dag fik jeg en tid hos den efterhånden meget omtalte Ju. Hun er en meget slank, smilende pige/dame. Stedet er en butik på Lyngbyvej ved Hans Knudsens Plads, uden umiddelbare parkeringsmuligheder. Der er et busstoppested udenfor døren, hvorfra mange buslininer ankommer og afgår. Indenfor er der pænt og rent, bagest i butikken så jeg to massagelokaler, adskilt af en rigtig dør. Jus alder er svær at bedømme, hun kan være hvadsomhelst mellem 30 og fyrre. Thaipigers alder kan være forbandet svær at bedømme, og jeg var høflig nok til ikke at spørge. Slank, og almindelig påklædning, smil og venlighed, ingen påtrængende inkvisition.. Jeg havde bestilt tid i forvejen til en times massage af fod/ben og skuldre/nakke, ialt 500 kr. Jeg var nøgen under massagen med et håndklæde over, hun fuldt påklædt. Massagen var udmærket, dog uden at være outstanding. Den var hvad jeg vil kalde acceptabel, jeg har fået bedre andre steder. Der var kun få tilløb til berøring af de ædlere dele. Ved massagens afslutning spurgte hun om der var andet hun kunne gøre for mig. Jeg spurgte hvad hun kunne tilbyde, og hun svarede HJ, for kr. 300, hvilket jeg høfligt afslog. Jeg spurgte om FP, men det insisterede hun på de ikke gav på Kalasin. Der er intet bad på klinikken, hvilket trækker ned i min målestok. Dog fik jeg en grundig aftørring af olie og cremer, med et rent håndklæde. Gentagelse? Næppe. Samme oplevelse, dog var der adskilt med et "tæppe" der hænger ned, og det var meget tydeligt hvad der blev sagt i det andet rum, hvor en anden pige gave massage (meget højlydt & grinede) ikke at det ødelage min massage, men tænkte at når jeg kan høre dem, kan de jo også høre mig - både pigen & kunden. Fik også en fin/gennemsnitlig massage, beskrevet som ovenfor, fik tilbudt massage til det 3 ben, og tog det, fint, uden at overgå mange andre steder. Og som skrevet, så trækker det i min optik ned, at det er noget "møg"- at skulle finde p-plads, hvis ikke man er heldig lige over for, ved butikken... kommer nok ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klik-Mix 77 Skrevet 2. April, 2016 Der er masser af p-pladser på venstre side af Lyngbyvej - omme bagved - når man kører ind mod byen. Ligesom der er masser af pladser på småvejene bag Kalsin's butik. Derudover er der Svanemølle S-tog næsten til døren og bus lige til døren. Men naturligvis, hvis man bevidst leder efter hullerne i osten, så finder man dem også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 2. April, 2016 (edited) Klik-Mix skrev, for 29 minutter siden: Der er masser af p-pladser på venstre side af Lyngbyvej - omme bagved - når man kører ind mod byen. Ligesom der er masser af pladser på småvejene bag Kalsin's butik. Derudover er der Svanemølle S-tog næsten til døren og bus lige til døren. Men naturligvis, hvis man bevidst leder efter hullerne i osten, så finder man dem også Huller i Osten, slet ikke - konstatere bare at JEG ikke syntes der er ret gode p-forhold, men at du evt. syntes det er anderledes, fred med det. Det ændre ikke ved min oplevelse, og nu handler indlægget ikke om p-forhold, men oplevelse på stedet. Redigeret 2. April, 2016 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Baltazar Skrevet 2. April, 2016 Ju er helt i starten af 30éne. Jeg elsker at få massage hos hende. Nyder hendes selskab og er altid i rigtig godt humør når jeg forlader stedet. Tak Ju du er sød og dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klik-Mix 77 Skrevet 2. April, 2016 TboneDK skrev, for 4 timer siden: Huller i Osten, slet ikke - konstatere bare at JEG ikke syntes der er ret gode p-forhold, men at du evt. syntes det er anderledes, fred med det. Det ændre ikke ved min oplevelse, og nu handler indlægget ikke om p-forhold, men oplevelse på stedet. Nu var det dig selv samt Default User der øffede over "dårlige p forhold". Så gik jeg i servicemode og fortalte dig, at området vrimler med p-pladser. Siden det er en del af din anmeldelse, må det jo være vigtig for dig, og en væsentlig faktor der spiller ind for at du fik en helhedsoplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 2. April, 2016 Klik-Mix skrev, Lige nu: Nu var det dig selv samt Default User der øffede over "dårlige p forhold". Så gik jeg i servicemode og fortalte dig, at området vrimler med p-pladser. Siden det er en del af din anmeldelse, må det jo være vigtig for dig, og en væsentlig faktor der spiller ind for at du fik en helhedsoplevelse Hvis det skulle ses som en service oplysning så tak for det, men så skulle du nok spare os for din konstatering "Men naturligvis, hvis man bevidst leder efter hullerne i osten, så finder man dem også " Da det som sådan ikke bidrager med noget til din service oplysning - Men tak for P-info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 2. April, 2016 Klik-Mix skrev, for 6 timer siden: Derudover er der Svanemølle S-tog næsten til døren og bus lige til døren. Ryparken station ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 2. April, 2016 TboneDK skrev, for 8 timer siden: Samme oplevelse, dog var der adskilt med et "tæppe" der hænger ned, og det var meget tydeligt hvad der blev sagt i det andet rum, hvor en anden pige gave massage (meget højlydt & grinede) ikke at det ødelage min massage, men tænkte at når jeg kan høre dem, kan de jo også høre mig - både pigen & kunden. Fik også en fin/gennemsnitlig massage, beskrevet som ovenfor, fik tilbudt massage til det 3 ben, og tog det, fint, uden at overgå mange andre steder. Og som skrevet, så trækker det i min optik ned, at det er noget "møg"- at skulle finde p-plads, hvis ikke man er heldig lige over for, ved butikken... kommer nok ikke igen. Der er to lokaler, og det ene har to massagebrikse adskilt med forhæng. Det andet, som jeg var i, har kun een briks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg