Hop til indhold
Gabel

Et skud tilbage!!

Recommended Posts

Hvis i fik at vide af lægen, at i kun havde et skud tilbage i bøssen, hvor og hvad for en pige ville i så vælge i Nordjylland?

OBS.... Jeg har nu nok mange skud tilbage, så det er lige så meget for at hører hvor der er lidt at kører efter. Syntes det er lidt småt med gode steder i Nordjylland pt.

God weekend til alle.

Gabel :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 6 timer siden:

Hvis i fik at vide af lægen, at i kun havde et skud tilbage i bøssen, hvor og hvad for en pige ville i så vælge i Nordjylland?

OBS.... Jeg har nu nok mange skud tilbage, så det er lige så meget for at hører hvor der er lidt at kører efter. Syntes det er lidt småt med gode steder i Nordjylland pt.

God weekend til alle.

Gabel :D 

Ja, jeg ville nok ikke tage til Nordjylland :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arhhhh John41....

Det var det jeg frygtede. Ingen flotte og søde piger i Nordjylland. Skal man på den anden side af grænsen?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 5 timer siden:

Arhhhh John41....

Det var det jeg frygtede. Ingen flotte og søde piger i Nordjylland. Skal man på den anden side af grænsen?

Ja, det var da en idé - jeg har flere gange siddet alene mand på P-club

 http://en.the-pclub.de/girls

sammen med 10 piger og tænkt at det kunne være sjovt at invitere dem alle med på værelset på een gang :grin:

Men det var dengang de stadig havde eftermiddagstilbud med ½ time for € 50,-/pige, så jeg mener det kunne gøres for under kr. 4000,- - det kan det sådan set stadig, men nu får man kun 20 min til at komme igennem alle 10 - så man skal nok ikke ligge på det yderste, før man gør det :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...