Hop til indhold
Default User

Gadeprostitution

Recommended Posts

År tilbage benyttede jeg mig af og til af pigerne på Halmtorvet/Skelbækgade til et hurtigt BJ i bilen.  Der var en del at vælge imellem, og de var ikke allesammen narkoludere.  Det er så længe siden, at der også kom husmødre når terminen skulle betales.

Jeg kørte en aftentur ved 21.30-tiden forleden.  Bortset fra et par udenlandske grimrianer var der ikke et øje at se.  Derimod var der en del afro-ludere i Istedgade, der tager kunder i en nærliggende "kælderklub".  Nej Tak.

Er der andre steder i Kongens København, hvor gadepigerne kan findes end i Istedgadekvarteret?  Det er jo nemt og billigt med et hurtigt blowjob i bilen, når trangen opstår.

 

:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gadeprostitution er simpelthen for skummelt til mig. Det kan heller ikke være ret behageligt for de kvinder, der udøver det.

 

Personligt er jeg glad for, at det er en ting, der er på vej ud. Det er så bare min mening; der på ingen måde skal afholde andre fra at frekventere det.

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsss skrev, den 12/11/2015 22.16.12:

Tak. Det har ikke undgået min opmærksomhed.  Men alle medier og hele godgørenhedsindustrien har altid travlt med at behandle disse Øst-piger(og Afro-pigerne med) som handlede eller tvungne.  Min erfaring er, at de allerfleste i forvejen var ludere i deres hjemland, og at de udmærket godt ved hvad de skal lave når de kommer til Danmark.  Ved luderiarbejde her kan de tjene mange gange deres løn i hjemlandet.

Der er gået alt for meget kvindesagspolitik i det emne. - Mener jeg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Lad os komme tilbage til emnet:  

Er der andre steder i København end Istedgade/Halmtorvskvarteret hvor gadens piger er frisk på et BJ i bilen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 4 minutter siden:

 

Lad os komme tilbage til emnet:  

Er der andre steder i København end Istedgade/Halmtorvskvarteret hvor gadens piger er frisk på et BJ i bilen?

Twisting my words- forklaringen er at alfonsen er snuppet. Der er kun Vesterbro med gadepiger- de gemmer sig vel ikke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...