Hop til indhold
Jannie

"Kan jeg besøge dig i ?? i dag?" - "nej, det var igår"

Recommended Posts

Nikita Darling skrev, den 12/11/2015 22.50.03:

.... de mænd, der vil bestille tid sådan et lille års tid efter, at man kunne træffes der? 

Det er mig, det dér ;)

Jeg gemmer numre, og kan nemt komme til at tænke på 'hende den dejlige der fra sidste år', og så er det da nærliggende at sende en ny sms, og spørge om der er mulighed for at mødes igen.

Jeg kan kun mindes én pige, som reagerede negativt på sådan en henvendelse,  Og da fik jeg indtryk af at, det som irriterede hende allermest var, at jeg spurgte til en ydelse der ikke var annonceret .

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen11 skrev, for 1 time siden:

En god ide var at en annonce forsvandt når pigen lukkede sin vagt

 

En annonce kan indeholde meget andet end annoncering af den enkelte vagt; der kan være billedgalleri, vagtplan for hele ugen, info om planlagt ferie og meget andet. Alt sammen nyttig viden, når en gæst researcher for at finde ud af, hvilken pige han skal besøge næste gang. Og nyttigt, at faste gæster hurtigt kan se, hvor pigen træffes næste gang. Der kan også være mailadresse og andet, så gæster kan stille spørgsmål forud. Ikke alle slår op i ekstra bladet, ringer til en tilfældig og ankommer en halv time senere ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 13/11/2015 08.21.45:

Hvis man skulle springe til hver gang en mand havde kløe i bukserne, så kunne man ikke lave andet... Så nej, det tror jeg ikke. ;) 

lige præcis. nu er det kødgryderne og din lokale syklub der kræver al din opmærksomhed :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...