Hop til indhold

Recommended Posts

Guest anders Jensen
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Nej, jeg kan ikke se det i fx Firefox. Går ind på min egen væg/profil. Klikker på datoen for et opslag for at se det. Så står der under opslaget: "NN og X andre synes godt om dette" På næste linje: "Y delinger." Nedenunder kommentarer. Intetsteds står der noget om hvem der har "set" det. Hvordan skulle det også opgøres, hvis fx 50 har delt et opslag og det derfor optræder i deres venners nyhedsstrøm? 

Mener du ikke noget med hvor mange et opslag er nået ud til, som svjh er noget man kan se for opslag på side, der ikke er personlig?

Går jeg ind i mine billeder (som jo typisk er target for onanist/stalker-adfærd) ser det ligesådan ud. På android kan jeg heller ikke se mere ...

jeg kan ikke rigtigt forklare det bedre - andet en at jeg kan se på mine opslag hvem der har tjekket dem - men jeg deler heller intet bredt men kun med mine venner så det kan være det er det jvfr ovenstående kommentar - jeg er ikke ligefrem FB nørd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 2 minutter siden:

jeg kan ikke rigtigt forklare det bedre - andet en at jeg kan se på mine opslag hvem der har tjekket dem - men jeg deler heller intet bredt men kun med mine venner så det kan være det er det jvfr ovenstående kommentar - jeg er ikke ligefrem FB nørd :-)

Beklager jeg tvivler. Men tror jeg simpelthen ikke på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
AlfaN skrev, for 3 minutter siden:

Beklager jeg tvivler. Men tror jeg simpelthen ikke på. 

Det er helt ok med mig det skal du ikke beklage og jeg behøver heller ikke at du tror på det

jeg signer lige ud af debatten

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
JesperA skrev, for 4 minutter siden:

I grupper, i hvert fald lukkede grupper, kan du se hvilke andre medlemmer, der har set dit opslag. Det kan du ikke på dine opslag på din almindelige væg. 

Tak!

Beklager afsporingen - for at bidrage til hovedsporet:

Lazymann skrev, den 1/8/2016 at 12:19:

Uden at have været der så tror jeg Mette, Nina og en mere deler annonce.

Nemlig. Det er "stedet," der har en annonce eller to, hvor freelancere så bliver sat på, når hun har vagt. Der har vist været 5-6 forskellige på den annonce i de sidste par år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...