Hop til indhold
Agent 007

Så skal der måles igen

Recommended Posts

Agent 007 skrev, for 1 minut siden:

Som sædvanlig står der ikke hvordan der er målt: http://side6.dk/6-nyt/er-din-pik-stoerre-eller-mindre-end-gennemsnittet/5820001

Alle mænd ved at det kan være en fordel at måle på undersiden, så kan man selv bestemme hvor pikken starter. Og må man trække i den, når der måles i slap tilstand?

Jubii, en ny måling igen. Og nu er min diller pludselig over gennemsnittet. Nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg kan bruge denne nyttige viden til. Jeg vender muligvis tilbage :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min pik har ligepræcis den rette størrelse (for mig i det mindste). Jeg kan mærke når den er i fissen og der kommer fisse over det hele, når jeg bruger den til at kneppe med. Fru Timeren synes den er dejlig, så hvad mere kan man(d) forlange. Jeg er egentlig godt tilfreds med den. Så målinger, gennemsnit, størrelse, længde, omkreds o.s.v. Who gives a fXXk.

Venligst en tilfreds OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent 007 skrev, 1 time siden:

Som sædvanlig står der ikke hvordan der er målt: http://side6.dk/6-nyt/er-din-pik-stoerre-eller-mindre-end-gennemsnittet/5820001

Alle mænd ved at det kan være en fordel at måle på undersiden, så kan man selv bestemme hvor pikken starter. Og må man trække i den, når der måles i slap tilstand?

må hellere finde tommestokken frem når jeg kommer hjem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 32 minutter siden:

Ikke 13,1 nej 13,10 :D Det er vigtigt med et ekstra decimal, uanset om det måtte være et "nul".  

 

Det ville jo være helt ude i hampen hvis det ikke var der.

Gennemsnitlig penis længde, afslappet tilstand: 9,09 cm

Gennemsnitlig penis omkreds, afslappet tilstand: 9,29 cm

Gennemsnitlig penis længde, erigeret tilstand: 13,1 cm

Gennemsnitlig penis omkreds, erigeret tilstand: 11,65 cm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville nu være en stor hjælp hvis der var angivet et punkt hvorfra der blev målet.

Uden det kan vi jo ikke hovere over for hinanden med at "min er to hundrededele større end din" :)

 

Redigeret af Butch
Stave-forkert-fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 3 minutter siden:

Det ville nu være en stor hjælp hvis der var angivet et punkt hvorfra der blev målet.

Uden det kan vi jo ikke hovere over for hinanden med at "min er to hundrededele størrelse din" :)

 

Der er blevet målt fra spidsen af dit legetøj. Altså der hvor der kommer væsker ud. Ja det vil jeg da tro er punktet, det er vel mest naturligt, ellers får man jo ikke det hele med. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Der er blevet målt fra spidsen af dit legetøj. Altså der hvor der kommer væsker ud. Ja det vil jeg da tro er punktet, det er vel mest naturligt, ellers får man jo ikke det hele med. ;) 

Jow Jow.......men fra dér til hvor?

Målt på oversiden eller undersiden?

Det er sgu vigtigt da der er en del hundrededele på spil her!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, Lige nu:

Jow Jow.......men fra dér til hvor?

Målt på oversiden eller undersiden?

Det er sgu vigtigt da der er en del hundrededele på spil her!

Nåe for søren, jeg tror dyleme jeg misforstod dig ;)

Hovedparten af det undersøgelser jeg har læst har haft skambenet ( så skammelig den er den knogle) som støttepunkt for linealen. Det er vist tilladt at presse linealen ned i den lille stødpude mange af i andre mænd har på skambenet. De få gange jeg har foretaget målingen har det største problem nu været at få pomfritten max. stiv. Det er sgu ikke særligt ophidsende at stå og fægte med en 2m tommestok. Jeg er helt sikker på at min er minimum 2 cm længere når den er i kvindeligt selskab, end når den bare er gjort stiv til måling. Jeg har aldrig syntes jeg ville spørge en pige om hun ville gøre mig max og så måle den, fordi jeg lige skal prale på erotikkens FB - EG. 

Men jeg synes altså det er enormt vigtigt, ikk lissom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

ikke særligt ophidsende at stå og fægte med en 2m tommestok.

Jeg vil nu nok også anbefale et målebånd - og det skal du jo alligevel bruge for at måle omkredsen - men hvor måler man omkredsen? På det tykkeste sted,  midt på eller ved roden? - nogen har også et strørre pikhoved :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Nåe for søren, jeg tror dyleme jeg misforstod dig ;)

Hovedparten af det undersøgelser jeg har læst har haft skambenet ( så skammelig den er den knogle) som støttepunkt for linealen. Det er vist tilladt at presse linealen ned i den lille stødpude mange af i andre mænd har på skambenet. De få gange jeg har foretaget målingen har det største problem nu været at få pomfritten max. stiv. Det er sgu ikke særligt ophidsende at stå og fægte med en 2m tommestok. Jeg er helt sikker på at min er minimum 2 cm længere når den er i kvindeligt selskab, end når den bare er gjort stiv til måling. Jeg har aldrig syntes jeg ville spørge en pige om hun ville gøre mig max og så måle den, fordi jeg lige skal prale på erotikkens FB - EG. 

Men jeg synes altså det er enormt vigtigt, ikk lissom. 

Jeg tager en målepind med i lommen næste gang jeg tager på pigebesøg.

Nu hvor måleteknikken er på plads, så vil jeg også lave en sammenligning af data for en hjemmemåling, og en assisteret måling. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil nu nok også anbefale et målebånd - og det skal du jo alligevel bruge for at måle omkredsen - men hvor måler man omkredsen? På det tykkeste sted,  midt på eller ved roden? - nogen har også et strørre pikhoved :roll:

Ja tak "ven" Har du nogensinde oplevet når et af de der båndmål med selvindtræk smutter mellem fingrene på dig, og hele stålfjederen ræser tilbage i holderen. Liiiiige når den der vinkel formede dims i enden af båndmålet suser forbi glansen af ens stolthed, ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 1 minut siden:

Jeg tager en målepind med i lommen næste gang jeg tager på pigebesøg.

Nu hvor måleteknikken er på plads, så vil jeg også lave en sammenligning af data for en hjemmemåling, og en assisteret måling. ;)

 

Du bør nok lige læse Sørens Østergårds 5 binds værk om luftmålinger inden. Der er vist nogle tekniske formalia der skal være på plads. 

Du kan bare besøge Jasmin, hun har tilsyneladende indbygget en måleanordning i sin tra-la-la- lej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Ja tak "ven" Har du nogensinde oplevet når et af de der båndmål med selvindtræk smutter mellem fingrene på dig, og hele stålfjederen ræser tilbage i holderen. Liiiiige når den der vinkel formede dims i enden af båndmålet suser forbi glansen af ens stolthed, ikke? 

Jeg har ikke prøvet lige dén version, men der var en gang en GP der mistede grebet omkring kondomet da hun trak det på.

Det var den der smarte teknik med at bruge to hænder, og lige trække gummi ringen godt ud inden hele kondomet trækkes ned over dilleren. Halvvejs nede smuttede grebet med den ene hånd og så sagde det ellers KLASK :o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, Lige nu:

Jeg har ikke prøvet lige dén version, men der var en gang en GP der mistede grebet omkring kondomet da hun trak det på.

Det var den der smarte teknik med at bruge to hænder, og lige trække gummi ringen godt ud inden hele kondomet trækkes ned over dilleren. Halvvejs nede smuttede grebet med den ene hånd og så sagde det ellers KLASK :o

 

AV for h.........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Du kan bare besøge Jasmin, hun har tilsyneladende indbygget en måleanordning i sin tra-la-la- lej. 

Nej for hunden da! 

Der er alt for mange ting og sager som jeg skal sætte mig ind i inden jeg kan få audiens, og derefter skal der jo præsteres efter helt klare udstukkede linier........det kommer til at påvirke målingen alt for meget :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

AV for h.........

Det gav godtnok et lille gib i hele kadaveret,........ men hun gjorde "skaden" god igen - jeg skulle nok have målt junior den gang ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Ikke 13,1 nej 13,10 :D Det er vigtigt med et ekstra decimal, uanset om det måtte være et "nul".  

 

Man bør altid vælge enten samme antal decimaler eller samme antal betydende cifre, når flere tal fra samme måling oplyses. Så i dette tilfælde er svaret ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 45 minutter siden:

men hvor måler man omkredsen? På det tykkeste sted

Nemlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Man bør altid vælge enten samme antal decimaler eller samme antal betydende cifre, når flere tal fra samme måling oplyses. Så i dette tilfælde er svaret ja.

 

Ja ok, det kan jeg godt se nu :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Ja tak "ven" Har du nogensinde oplevet når et af de der båndmål med selvindtræk smutter mellem fingrene på dig, og hele stålfjederen ræser tilbage i holderen. Liiiiige når den der vinkel formede dims i enden af båndmålet suser forbi glansen af ens stolthed, ikke? 

Nu var det sådant220px-Tape_measure_colored.jpeg

 

et målebånd, jeg talte om :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Størrelsen er ligegyldig, medmindre den er et problem. Hvis den er lille, så kan pigen måske ikke mærke noget, og hvis den er stor, så gør det ondt.

Det er især et problem i forbindelse med købesex. Lille størrelse = Ingen kondomer passer. Stor størrelse = Sex med de næste kunder gør ondt resten af dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...