Hop til indhold

Recommended Posts

Var i går forbi daisy club,dejlig sted

Jeg ringede først og damen i røret sage at jeg skulle komme og så fik jeg mulighed for at vælge mellem 2 piger, jeg ankom og det er dejligt diskret,jeg blev bibbet ind og op af trappen og in på et værelse,der kom 2 piger ind og  Mit valg blev Kimi en lille tynd japaner selv om hun sage ud kom fra Kina, jeg købte en time og det var en super oplevelse, virkelig dejlig pige,alle pengene være kom 2 gange skønt sex

http://www.daisyclub.dk/kimi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eeeeh... Hvad får dig til at tro, at hun er japaner, når hun siger, hun er kineser??? ... Normalt er det omvendt; at de er kinesere, selvom de siger, de er japanere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Må bare sige mig meget tilfreds med mine to besøg her. Jeg har været med to forskellige piger og begge leverer til forventningerne ++
Ud over kys og sex, disse piger kan virkelig massage.

Pænt og rent lokalerne. Tilbudt noget at drikke om en ønsker det.

Jeg bor desværre ikke i Danmark, så besøg er ikke så hyppigt som jeg havde ønsket, men jeg glæder mig allerede til næste gang.


Stor tak til et fantastisk DaisyClub og dejlige piger.
Regards Tom :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Japanere eller kinesere ...

Jeg tilbragte en time for nylig med Tina. - En rigtig god time. - Jeg sikrede mig også, om hun nu var Tina, og det bekræftede hun da. Den lille tatoverede blomst midt på maven kan I lige ane på et par af billederne. - Så spurgte jeg hende, om hun var japaner, hvortil hun svarede, at hendes far var japaner og moderen fra Taiwan. Tina var vokset op på Taiwan. Altså hun var en blanding. - Dette var alt sammen, medens jeg lå og legede med hende. Først havde hun danset lidt foran spejlet - en lille spirrevip på - skal vi gætte på max. 45 kg. 

Hun gennemførte et flot program. Vi krammede og legede en tid, før hun gav sig til at sutte en brystvorte, meden den anden blev finger-manipuleret. Hun slikke kugler længe og slikkede op ad pikken. Jeg funderede lidt på, om hun trak tiden ud, men så tog hun pikken i munden og suttede vådt og længe. Hun smilede og snakkede indimellem. Jeg kunne sidde og undersøge hendes hovedhår . så tæt og kraftigt det er - bundet op i en hestehale, der nåede til midt mellem skulderbladene. - Hun har også en lille kusse-dusk med hår af samme kraftige kaliber, som er hyggelig at føle på og lege med.

Med alt pik-sutteriet tænkte jeg igen på, om hun nu trak tiden ud, så jeg antydede, om vi skulle kneppe. Hun smilede og gav mig kondom på, hvorefter hun forsigtigt satte sig på mig. De piger har jo nogle små snævre skeder, og til at begynde med var hun meget prøvende. Jeg undlod at mase på. Hun skulle selv afgøre, hvad hun kunne tage. Men efterhånden gled hun alligevel ned over pikken, og hun satte sig i hug-stilling og kneppede. Jeg undlod nummeret med at trække benene væk under hende, således at hun ville glide "i bund". Lidt efter kunne jeg lave en vending med hende uden at glide ud af hende, og efter lidt forsigtig "prøven til" kørte maskinen, og hun lå og smilede. Hvis jeg spurgte hende, om det var for hårdt, svarede hun "I like it". 

10 minutter i tid kørte jeg til udløsning. Tina befriede mig for kondomet, og hun krøb ind til mig. Vi lå tæt sammen, medens hun med armene om mig masserede mig lidt på skuldre og hals. Lidt senere masserede jeg hende, og det var som hun der havde et udækket behov. Hun lå på maven, og medens jeg masserede hende, betragtede jeg hendes lille krop. Det er ikke så sært, at det kan knibe lidt med pladsen i så lille en pige.

Jeg kom i tøjet. Hun tog stiletterne på og svøbte et tørklæde om sig. Vi gik til udgangen, og jeg fik et sidste af mange kys.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 52 minutter siden:

Jeg tilbragte en time for nylig med Tina. - En rigtig god time. - Jeg sikrede mig også, om hun nu var Tina, og det bekræftede hun da. Den lille tatoverede blomst midt på maven kan I lige ane på et par af billederne. - Så spurgte jeg hende, om hun var japaner, hvortil hun svarede, at

Hende med tatoveringen på maven er det ikke Lisa ?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cowboy - du har ret. Nu ville jeg netop være sikker på, hvem der var hvem, - og hvem jeg nu kneppede med, - og så bytter jeg alligevel om på navnene. Det er Lisa med tatoveringen på maven, - og det var hende, jeg kneppede.

Cuddler - Lisa talte lidt engelsk, og det rakte da til det meste. Hun forsøgte flere gange med hænder og fingre at fortælle mig noget om min pik, men det blev jeg aldrig helt klar over betydningen af. - Men hun smilede imedens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 9 timer siden:

Cuddler - Lisa talte lidt engelsk, og det rakte da til det meste. Hun forsøgte flere gange med hænder og fingre at fortælle mig noget om min pik, men det blev jeg aldrig helt klar over betydningen af. - Men hun smilede imedens.

Måske noget med størrelsen :?: :wink: :grin::grin::grin:  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dukk skrev, den 10/11/2015 08.08.33:

Var i går forbi daisy club,dejlig sted

Jeg ringede først og damen i røret sage at jeg skulle komme og så fik jeg mulighed for at vælge mellem 2 piger, jeg ankom og det er dejligt diskret,jeg blev bibbet ind og op af trappen og in på et værelse,der kom 2 piger ind og  Mit valg blev Kimi en lille tynd japaner selv om hun sage ud kom fra Kina, jeg købte en time og det var en super oplevelse, virkelig dejlig pige,alle pengene være kom 2 gange skønt sex

http://www.daisyclub.dk/kimi

Taler de engelsk ? og kan man gå lige ind fra gaden ? eller skal man ringe og bestille tid ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bestilte tid pr telefon. Det foregik på engelsk, men måske taler mama-san også lidt dansk. Men du kan godt gå lige ind - dvs. ringe på ved gitterdøren nede og så op ad trappen og ind ad glasdøren på første sal. Normalt er der vel tre piger på vagt, - så kan du være heldig at få lov til at vælge. Det varierer nok lidt med tid på dagen. Lørdag ogsøndag formiddag er man fri for at der er arbejde i gang nede i gården bag lysthuset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 18 timer siden:

Jeg bestilte tid pr telefon. Det foregik på engelsk, men måske taler mama-san også lidt dansk. Men du kan godt gå lige ind - dvs. ringe på ved gitterdøren nede og så op ad trappen og ind ad glasdøren på første sal. Normalt er der vel tre piger på vagt, - så kan du være heldig at få lov til at vælge. Det varierer nok lidt med tid på dagen. Lørdag ogsøndag formiddag er man fri for at der er arbejde i gang nede i gården bag lysthuset.

Tak for svar.  Hvad med menu ?  Er prisen bare noget man aftaler med pigen eller får man oplyst en fast pris ? for jeg kan ikke se nogen menu med div ydelser nogen steder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, for 1 minut siden:

Tak for svar.  Hvad med menu ?  Er prisen bare noget man aftaler med pigen eller får man oplyst en fast pris ? for jeg kan ikke se nogen menu med div ydelser nogen steder ?

Så ser du der ikke særlig godt for! ;-) Det står nederst på forsiden i en fin stor grå boks :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
benwoods9 skrev, for 47 minutter siden:

Så ser du der ikke særlig godt for! ;-) Det står nederst på forsiden i en fin stor grå boks :-)

Tak for svar.  Det er da også rigtigt det gør der sørme også,  jeg må have nye briller. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 12/11/2015 01.45.07:

Eeeeh... Hvad får dig til at tro, at hun er japaner, når hun siger, hun er kineser??? ... Normalt er det omvendt; at de er kinesere, selvom de siger, de er japanere...

Teksten på hendes profil måske: 

Kimi

21 år, Japan

 

Kimi er en dejlig petite lækkerbisken fra Japan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil medgive jer i det er nogle flotte piger,men inden i slikker fisse ell kysser dem, så tænk på man kan kneppe dem uden for EXTRA MONEY  og pikken fra ham før blev skudt af i munden,     se evt tidligere strenge    ,men man bestemmer jo selv hvad man vil udsætte sig selv for . var der selv sidst den 12 nov og tog Tina ... i ved 

 

 

                                                                                                                                

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterigen skrev, for 1 time siden:

jeg vil medgive jer i det er nogle flotte piger,men inden i slikker fisse ell kysser dem, så tænk på man kan kneppe dem uden for EXTRA MONEY  og pikken fra ham før blev skudt af i munden,     se evt tidligere strenge    ,men man bestemmer jo selv hvad man vil udsætte sig selv for . var der selv sidst den 12 nov og tog Tina ... i ved                                                                      

Hej, hvorfor bliver du egentlig ved at skrive det i hver ny tråd om stedet? Du påstår jo også du selv er læge og aldrig er blevet smittet med noget(?), men ofte knepper uden ved købesex? Hvad er så din pointe med at advare? Det virker nemlig utroværdigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
peterigen skrev, for 7 timer siden:

jeg vil medgive jer i det er nogle flotte piger,men inden i slikker fisse ell kysser dem, så tænk på man kan kneppe dem uden for EXTRA MONEY  og pikken fra ham før blev skudt af i munden,     se evt tidligere strenge    ,men man bestemmer jo selv hvad man vil udsætte sig selv for . var der selv sidst den 12 nov og tog Tina ... i ved 

 

 

                                                                                                                                

Jeg må indrømme at jeg har MEGET svært ved at tro på denne påstand. Jeg har selv besøgt steddet en del gange, og er ALDRIG blevet tilbudt sex uden gummi uden extra betaling.

For at efterprøve din påstand, har jeg et par gang spurgt pigerne om det var muligt at få sex uden gummi. Nogle af dem har forlangt 500 kr. andre har blankt afvist det, herunder bl.a. AI og Tina, som du jo nævner nærmest tilbyder det som standard hvis man ikke forlanger gummi.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

til nørden   er det du siger at man ved at betale 500kr kan få sex uden gummi   ,, og at ai og tina gør det gratis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både nørden og peterigen, siger at nogle af pigerne tilbyder sex uden gummi, mod at der betales ekstra. Altså ikke at de opfordrer til det, men det accepteres på forespørgsel. 

Ai & Tina tilbyder slet ikke samleje uden gummi.

Og det harmonerer præcis med mine egne erfaringer. 

Ingen har påstået, nogen af pigerne har tilbudt det gratis. Der misforstår i hinanden. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GoodFucker skrev, 1 time siden:

På tide at lade den dø? Ja tak.

Jeg tror da ihvertfald Daisyclub's praksis efterhånden ér klarlagt :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetRelief

Hvordan ser Tina ud - er hun lækker, giver hun godt blow, er hendes fisse pæn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetRelief skrev, for 9 timer siden:

Hvordan ser Tina ud - 

Det kan du se på billederne af hende ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetRelief
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Det kan du se på billederne af hende ...

Hvis jeg synes, at jeg kunne se det på billederne, så spurgte jeg ikke... dumsmarte bemærkninger er åbenbart populære herinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...