Hop til indhold
Loppan

Larisa, vände och gick...till Anabel

Recommended Posts

Så var det min tur att dra mitt strå till stacken. Idag så hade jag sett framemot en liten analsession med Larisa. Men de smala armarna och och den platta magen sken med sin frånvaro. I dörren stod en 35-40 årig kvinna med putmage. Det kanske passar andra, men inte mig och inte idag till det priset. Skuffet gick jag därifrån och aktiverade plan B, för det skulle bli analt idag, det hade jag bestämt :) 

Så jag ringde Anabel och hon var fri att ta emot med en gång. Så jag kryssade mig igenom Vesterbro till rätt gade. Ringde igen och gick tväröver gatan när jag fått rätt nummer....haha. Telefondamen....tror jag.....tog emot mig och jag blev hänvisad in till ett pent rum. Anabel kom in och vi avtalade graesk 30 min och efterssom nästan allt ingår, såsom kyss, 69 fingerpullning och så, så köände jag att jag fick rätt mycket för de 1100 DKK.

Vi gick igång och stod och kelade lite och jag tryckte min soldat mot hennes numse, bakifrån. Hon sa att d.et är precis så att du får ta mig analt, den är stor, men inte för stor ;) Vi kom hurtigt till sängen och hon började ett fint supefrench. Samtidigt styrde jag in två fingrar i henne, ett i vardera hål ;) Efter ett tag så körde jag in två fingrar i nr två, ännu bättre. Man var ju tvungen att mjuka upp henne ordentligt innan det riktigt stora fingret skulle in. Vi började i missonären med kondom på naturligtvis och jag trodde att vi skulle börja vaginalt, men icke, pang på med en gång och sakta men säker gled jag in. Hon sa att jag var en gentleman som var så försiktig och efter ett tag så kunde vi köra igång. Med jämna mellanrum fick hon smörja in för att det skulle kännas ok. Därefter doggy, vilken syn. HOn talade fräckt till mig och sa att jag skulle spruta henne i analen, det var väl delvis för hon inte ville hålla på med mig i 30-min analt, men delvis av ren fräckhet. Men då jag är en man med god självbehärskning så kunde jag fortsätta ett bra tag, dock så tyckte jag synd om henne så vi övergick till vaginalt och det var nästan lika bra det med. Hon talade fräckt hela tiden så när jag skulle komma så frågade jag om det var OK med Mega och betala efteråt. Jamen visst.

 

Service: 8/10

Pigen: 7/10

Hon är himla sjov att prata med, kommer tillbaks i Mars.

Gentagelse, nja, kanske.

 

Loppan

 

Loppan

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenKBH skrev, for 5 timer siden:

Er Larisas billeder fake eller benytter hun blot meget gamle billeder?

Kan bekræfte at Anabel leverer rigtigt god service og har en dejlig personlighed :wink:

Jag kunde inte känna igen henne, men isåfall är dom 15-20-år gamla, och det såg det inte ut att vara när man tittar på bilderna. Tyvärr tittade jag mest på magen som fångade all uppmärksamhet ;)

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...