Hop til indhold
Altid-dansk

LISTE OVER BORDELLER (OPDATERET)

Recommended Posts

så nu er der 2 poster, der heder liste over bordeller.

Jeg synes at initiativet er fantastisk. Jeg forslår at du blot opdaterer denne fremover når der kommer nyt og ikke opretter flere posts. (så kan man gemme den i sin foretrukne og den er lettere at finde).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 7 timer siden:

så nu er der 2 poster, der heder liste over bordeller.

Jeg synes at initiativet er fantastisk. Jeg forslår at du blot opdaterer denne fremover når der kommer nyt og ikke opretter flere posts. (så kan man gemme den i sin foretrukne og den er lettere at finde).

Det ville jeg meget gerne, men det har jeg ikke mulighed for. Efter en time kan man ikke længere rette i sine indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 26 minutter siden:

Sorø exclusivepigerne http://exclusivepigerne.dk

Fedt! Exclusive pigerne har fået hjemmeside. Har kun været der én gang for at besøge Stefanie (hun holdt desværre kort tid efter). Syntes godt om beliggenheden og fint med et alternativ til Eventyrpigerne (en kilometer tættere på Sorø).

Kunne være man skulle smutte forbi et par gange mere.

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gå ind på 

https://www.google.dk/maps/@56.2726234,10.3131376,13z?hl=da

 

Klik på  firkanten med stregeren i øverste venstre hjørne. Klil på My Maps. Klik på opret kort, og så kommer det helt af sig selv, efter lidt prøven frem og tilbage. 

Ellers spørg Organ Donor som har lavet thaikortene :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...