Hop til indhold

LISTE OVER BORDELLER (OPDATERET)

Featured Replies

Skrevet

så nu er der 2 poster, der heder liste over bordeller.

Jeg synes at initiativet er fantastisk. Jeg forslår at du blot opdaterer denne fremover når der kommer nyt og ikke opretter flere posts. (så kan man gemme den i sin foretrukne og den er lettere at finde).

Skrevet
  • Author
Harran skrev, for 7 timer siden:

så nu er der 2 poster, der heder liste over bordeller.

Jeg synes at initiativet er fantastisk. Jeg forslår at du blot opdaterer denne fremover når der kommer nyt og ikke opretter flere posts. (så kan man gemme den i sin foretrukne og den er lettere at finde).

Det ville jeg meget gerne, men det har jeg ikke mulighed for. Efter en time kan man ikke længere rette i sine indlæg. 

Skrevet
Liv skrev, for 26 minutter siden:

Sorø exclusivepigerne http://exclusivepigerne.dk

Fedt! Exclusive pigerne har fået hjemmeside. Har kun været der én gang for at besøge Stefanie (hun holdt desværre kort tid efter). Syntes godt om beliggenheden og fint med et alternativ til Eventyrpigerne (en kilometer tættere på Sorø).

Kunne være man skulle smutte forbi et par gange mere.

Redigeret af Oldtimer

Skrevet

Hvorfor laver du ikke en udgave i Google Maps, ligesom thailisten?? 

Skrevet

Gå ind på 

https://www.google.dk/maps/@56.2726234,10.3131376,13z?hl=da

Klik på  firkanten med stregeren i øverste venstre hjørne. Klil på My Maps. Klik på opret kort, og så kommer det helt af sig selv, efter lidt prøven frem og tilbage. 

Ellers spørg Organ Donor som har lavet thaikortene :) 

• 1 year later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.