Hop til indhold
Gæst

Anmeldelse af GB i XXDark

Recommended Posts

Gæst

Endelig fik jeg taget mig sammen og gik 3.11 til GB i XXDark. Jeg må indrømme jeg var noget nervøs ved tanken om at skulle stå der sammen med en masse andre mænd og vidste ikke på forhånd noget om hvordan det ville foregå. Men tanken var fræk nok! Præcist på det aftalte tidspunkt blev en slank fræk blindfolded moden kvinde ført ind af sin master og han begyndte at pirre hende verbalt mens han kærtegnede hende med en pisk. Hun begyndte at stå og vride sig og så holdt han inde for at pine hende. Det var helt klart nogen som vidste hvad de gjorde og kendte legen. Så blev vi spurgt om hvad vi havde lyst til at gøre med hende, men hele tiden blev vores forslag afvist fordi de var for "pæne". Så foreslog han selv at vi tog hende ud i badet og pissede hende i munden, hvilket udløste et højt støn fra pigen. Hun stod nu foroverbøjet over et bord mens masteren fremviste hendes fisse og en fyr blev kaldt hen for at slikke hende i røven. Ingen af os andre fik lov at røre. Endelig blev den første mand kaldt hen for at kneppe hende og hun var helt klart vildt optændt. Og så blev fyren bedt om at holde op med at støde men beholde pikken inde, og det fik pigen til at stå og vride sig efter mere. Sådan fortsatte legen og den næste time blev hun gennemkneppet af 15-20 mand, hele tiden mens masteren pirrede hende verbalt  og med pisken samt holdt styr på mændene og sørgede for at de fik kondom og glidecreme på. Det var virkelig en fræk oplevelse og det der overraskede mig mest var hvor stramt det blev styret og at alle rettede sig efter det, ingen forsøgte at mase sig frem og ingen gjorde noget de ikke blev bedt om. Alle der ville deltage skulle have tøjet af men man var meget velkommen til bare at kigge på men skulle så holde sig i baggrunden. Jeg lagde mærke til at masteren diskret undgik at ikke-nordiske typer kom til, det kan man så lide eller ej. Undervejs i hele forløbet blev forskellige fyre kaldt hen for at sprøjte hende i munden, noget som hun helt tydeligt kunne lide. Masteren endte med at fiste hende så hun skreg i orgasme. Dette var en oplevelse der bare må gentages.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gav 100 kr for at komme ind og det var annonceret på deres hjemmeside af de to profiler som lavede det at de søgte tyre så det var nogle af klubbens gæster som stod bag. Virkelig frækt set-up, så jeg vil prøve at holde øje med om de laver noget igen -)))))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Velkommen til Buller :D

XXDark har en diskretionsregel, som hedder: "What happens in Vegas stays in Vegas". Derfor er det fint du ikke nævner profilnavne på arrangørerne, havde du ikke nævnt datoen for arrangementet havde det været endnu bedre, men det er i småtingsafdelingen :)

Anyway...

Jeg synes det er en rigtig fin beskrivelse af et fedt og et frækt setup du giver - og fedt du havde en god oplevelse!!. Jeg bliver utroligt glad når jeg læser om sådan et arrangement hvor alting bare spiller. Når fyrene har pli og har forstået de/vi er der for pigens og parrets skyld, når stemningen er fed og når alle deltagende har forstået reglerne... så fedt.. har også selv prøvet det.

Jeg vil som altid når der bliver snakket om XXDark lige understrege at det er en sexklub og IKKE et bordel. Man betaler ikke 100 kr for arrangementet, men for at komme ind og bruge faciliteterne. De udøvende er privatpersoner, der bestemmer 100% hvem der skal deltage i deres arrangementer

 

Håndtegn fra aben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så godt at de helst ikke vil have man nævner profilnavne, havde så ikke lige tænkt over det med datoen. Helt korrekt at de 100 kr var for indgangen til klubben, det frække par var almindelige gæster som selv havde arrangeret det. Under alle omstændigheder en rigtig god oplevelse og kun ekstra pirrende når det er ægte sexglade mennesker som ved hvad de gør. Giver en lyst til at komme meget længere ind i det frække univers!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buller5 skrev, den 8/11/2015 19.31.22:

Jeg lagde mærke til at masteren diskret undgik at ikke-nordiske typer kom til, det kan man så lide eller ej.

Men kunne jo også spørge, hvornår de tager deres egne dejlige mørklødede skønheder med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Men kunne jo også spørge, hvornår de tager deres egne dejlige mørklødede skønheder med :)

Du kunne jo stille det samme spørgsmål til alle de single mænd der kommer ind på xxDark, uanset "lød".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der var nu ikke så mange ikke-nordiske typer, har indtryk af at de sortere å en eller anden måde. Under alle omstændigheder kom de ikke til, men det er vel kvinden som valgte det sådan og det er jo hendes gode ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, den 10/11/2015 13.51.01:

Du kunne jo stille det samme spørgsmål til alle de single mænd der kommer ind på xxDark, uanset "lød".

Vrøvl.  Det er jo en kendt sag at muslamerne ikke tillader deres døtre at gå med danske mænd, ikke at gå på diskotek, osv.osv.  Det startede dengang, og er ikke blevet bedre.  Den dag muslamerne frigiver deres døtre så de kan behandles på lige fod med danske, den dag vil mange af diskriminationsproblemerne være løst.  For hver muslamsk mand der lukkes ind i klubben skal der en ditto pige med.  Så kan de lære det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 9 timer siden:

Kunne være helt fint om vi kunne få et par unge muslimske piger, med tørklæde og hele uniformen, til at lægge sig på briksen i xxdark.

Lidt i tvivl om det ville være en fordel eller bagdel :)

Billedresultat for nihab

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...