Hop til indhold
Guest SweetRelief

Et par hurtige anmeldelser

Recommended Posts

Gæst
SweetRelief skrev, den 11/8/2015, 1:17:17:

Et par lynanmeldelser:

Katja fra Polen - 10/10 sutter som en drøm, våd og villig - lækker dame

Jade (Thai) - 10/10 super massage med hele pakken, dejlig stram fisse, godt blow lækker olie body2body

Naomi (Cuba) - 7/10 godt blow, fin sex, god anal, lækker brun hud, ok kys men lidt for maskinel, afslutning i mund

Anabel (Vesterbro Latina Heaven) - 9/10 god attitude, vådt blow, vild svedig sex i alle stillinger god aflsutning i munden

Gina (Best Girlfriend Exp.) - 6/10 billederarrow-10x10.png passer fint, middel service, sørgede for at jeg ikke kunne støde dybt, kom dog i hendes mund

Dantes Plads 1 (Thai) - Har været sammen med to af de tre piger, derarrow-10x10.png er i huset pt. - begge ydede top service den lysere pige 10/10 den mørkere i orange 8/10

Nanja (DK Latina) - 6/10 fræk pige at se på, dog mere indisk end latina... Lav karakter fordi: Betalte for en time, var ude efter 15 min. YMMV kom dog i hendes ansigt med hende på knæ, dejligt nok!

Mina - 9/10 lækkert lille nips, fræk attitude, sutter som en drøm, knepper som en vildkat

Adele (Thai Sølvgade) - 10/10 super service på alle leder og kanter, fræk ungpige

Macha (Thai Aalborggade) - 9/10 bedste blow nogensinde (lang tid), sex er dog hurtigt overstået

Andria (Thai Aalborgg./Sølvgade) - 6/10 sød pige, ok service, dog noget urutineret  

Angelique - 7/10 god service, ser ok ud ikke noget særligt dog, blow var bedste ydelse

 

    Thank you for your grade Sweet Relief but before to give these grades think that there are girls who are doing this job for a long time and there are girls ( like me) who are new in this ! And maybe u should make a difference and give us some time because i have 4 months here ( and this is my first job of this kind ) and there are girls who are doing this for 2 years maybe or more....so thank you anyway! Have a nice day !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Højden på 175 cm. passer meget godt. Mina er en relativ høj pige. Hun er i min optik tynd og har været det lige siden, at jeg fik besøg af hende første gang. Brysterne er også ganske små.

Mina nyder virkelig sex. Har aldrig set hende bruge glidecreme. Hun klynker endda efter mere, når jeg gennempuler hende ganske brutalt i doggy style. Har med en finger konstateret, at fissen er pjaskvåd bagefter. Desværre er hun blevet lidt mere sart med andre ting med tiden, synes jeg. Men Mina er stadig et sikkert valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk anmeldelse! Kort og præcis. Den ville få 10/10 hvis der også stod priser for hvert sted ;) 

Hvad måtte du slippe hos pigerne på Dantes Plads?

/JL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetRelief
AlfaN skrev, for 11 timer siden:

Hvad gav du hos Macha?

gad godt man kunne invitere Mina hjem

Man kan skam godt invitere Mina hjem ;) 1.500 hos Macha...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetRelief
Jlasian skrev, for 12 timer siden:

Fantastisk anmeldelse! Kort og præcis. Den ville få 10/10 hvis der også stod priser for hvert sted ;) 

Hvad måtte du slippe hos pigerne på Dantes Plads?

/JL

1.500

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetRelief skrev, for 7 timer siden:

Man kan skam godt invitere Mina hjem ;) 1.500 hos Macha...

I know. Men ville hellere møde hende andet steds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...