Hop til indhold
Guest nyder det

en hjælpende hånd

Recommended Posts

Guest nyder det

syntes det er synd for de piger der mangler et sted at tage imod os mænd. Kender en del piger som I den grad ville være glade for et værelse som kunne bruges til formålet

har selv lånt et værelse ud,men desv fik naboerne ondt et vist sted:cool: selv om det kun var af og til det blev brugt . er jeg ene om den oplevelse ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyder det skrev, for 15 minutter siden:

syntes det er synd for de piger der mangler et sted at tage imod os mænd. Kender en del piger som I den grad ville være glade for et værelse som kunne bruges til formålet

har selv lånt et værelse ud,men desv fik naboerne ondt et vist sted:cool: selv om det kun var af og til det blev brugt . er jeg ene om den oplevelse ???

Skal jeg IKKE kunne sige. Jeg derimod, har vendt det med mine naboer da det blev aktuelt, samt de har endda hilst på pigerne, når der af den ene eller anden grund har været en årsag til dette. 
Så jeg kender ikke til det problem, men ja det undrer mig overhovedet ikke, at der er nogen imellem der har ondt et vist sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nyder det

takker for dit indlæg BigDick...må være rart med naborer der har det okay med det der foregår De steder hænger ikke på træerne .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyder det skrev, for 32 minutter siden:

takker for dit indlæg BigDick...må være rart med naborer der har det okay med det der foregår De steder hænger ikke på træerne .

Mange tak. Ja jeg har nogle fantastiske naboer, trods det at det er et lille lokalsamfund jeg opholder mig i, har jeg kun fået få hentydninger,som er fremsat i spøg og i festligt lag, det bliver opfattet i samme ånd som det siges.
 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyder det skrev, for 14 minutter siden:

Takker for dit indlæg BigDick...må være rart med naborer der har det okay med det der foregår De steder hænger ikke på træerne .

Derfor er det også vigtigt  at vi optræder diskret, når vi besøger pigerne:

Ikke parkerer foran naboens indkørsel.

Ikke går frem og tilbage flere gange og prøver at se uskyldige ud, men går lige ind - og her kunne pigerne godt være med behjælpelige med en bedre vej-/adgangsbeskrivelse.

Ikke offentliggør adressen på privat/diskrete piger.

Bor pigen i en opgang, støjer det altså noget mindre om man tager 2 trin ad gangen op ad trappen og ikke i glæde efter besøget hopper ned ad trappen.

Begge steder gælder det desuden at man max. ringer på 3 gange - med god mellemrum - og kun ganske kort - tænk på om det nu var en selv der lå derinde og hyggede og der så kom en idiot og kimede huset ned. Er pigen derimod ledig, skal hun såmænd nok komme og lukke op, men hun kan jo være i bad. Er hun optaget, må man jo gå en tur - eller huske at lave en aftale pr. telefon næste gang.

:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nyder det

Kan ikke være mere enig Jernsvinet .selv overvejer jeg kraftigt at finde et sted at bo hvor der er temmelig diskret så jeg kunne hjælpe dem af pigerne som mangler stedet

at være når der måtte være brug for det .

ser der er en del piger som søger værelse eller lignende

(det er da også lidt synd for os:grin: at de mangler stedet)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...