Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Berlin tæt på East side Gallery

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Gerne åbent efter kl.23.00 :)

 

Hey jeg skal et smuttur til Berlin og bo ved East side galley tæt på warschauer strasse station - Er der noget der kan give det gode tip til god massage med bade mulighed før/efter og et godt BJ som en festlig afslutning, og had hedder SF på Tysk?

 

BH

Alko

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren

Du får svært ved at finde en thaimassage klinik der holder åbent efter kl. 20. Hvis du finder en, er du til gengæld næsten sikker på at på tilbudt " fuld pakke". Går du ind i Google Maps og skriver thaimassage Berlin, kan du finde beliggenheder og hjemmesider. Jeg besøgte  duangthawan.de  i august, (lukker kl. 20 hvis ikke andet kan aftales). Massagen var rigtig god, det samme var den efterfølgende sex. Jeg betalte 100 € for seancen som varede 1 1/2 time, da indehaveren startede massagen mens hun via telefon tilkaldte en kollega til at tage over, fordi hun selv havde en kunde der var på vej. Stedet ligger et stykke fra din adresse, men U1 kører til Uhlandstrasse hvorfra der er 1 1/2- 2 km ad Kurfürstendamm som er en spadser tur værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
flensborgeren skrev, den ‎08‎-‎11‎-‎2015‎ ‎19‎:‎35‎:‎39:

Du får svært ved at finde en thaimassage klinik der holder åbent efter kl. 20. Hvis du finder en, er du til gengæld næsten sikker på at på tilbudt " fuld pakke". Går du ind i Google Maps og skriver thaimassage Berlin, kan du finde beliggenheder og hjemmesider. Jeg besøgte  duangthawan.de  i august, (lukker kl. 20 hvis ikke andet kan aftales). Massagen var rigtig god, det samme var den efterfølgende sex. Jeg betalte 100 € for seancen som varede 1 1/2 time, da indehaveren startede massagen mens hun via telefon tilkaldte en kollega til at tage over, fordi hun selv havde en kunde der var på vej. Stedet ligger et stykke fra din adresse, men U1 kører til Uhlandstrasse hvorfra der er 1 1/2- 2 km ad Kurfürstendamm som er en spadser tur værd.

 

Google:  farang.de

og vupti så kommer alle thaimassage stederne i Berlin frem

med foto priser osv og der findes mange der har åbent efter kl. 20

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak Butterfly - jeg kvitterer med en anmeldelse efter jeg har besøgt et eller flere steder :)

 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

ærgeligt men planerne i Berlin blev ændret så meget at jeg ikke kunne komme afsted på besøg - men tak for info

 

vh

 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...