Hop til indhold
Fick

hvorlangt vil du køre..

Recommended Posts

Hvorlangt er i villige til at køre efter et godt slag fisse?..det koster jo både tid og penge,og der er jo mange andre dejlige fisser,man kan besøge.

Jeg selv ,har engang kørt til Hamborg en fredag i myldertiden,og det gør jeg nok ikke igen.det var for lang en tur,selv om hun da var dejlig.

       Fick...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fick skrev, for 8 minutter siden:

og der er jo mange andre dejlige fisser,man kan besøge.

... Og her stod jeg af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fick skrev, for 26 minutter siden:

Hvorlangt er i villige til at køre efter et godt slag fisse?..det koster jo både tid og penge,og der er jo mange andre dejlige fisser,man kan besøge.

Jeg selv ,har engang kørt til Hamborg en fredag i myldertiden,og det gør jeg nok ikke igen.det var for lang en tur,selv om hun da var dejlig.

       Fick...

Jeg har kørt til Berlin og NRW for fisse... så det... :D har lige været i Frankfurt for at besøge nogle piger :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville nok ikke rejse ret langt for "fisse", men for den rigtige kvinde rejser jeg gerne langt. Har ofte fløjet til London, og både fra Kbh til Rom og Milano og den anden vej, for et godt besøg. Altså, det er jo som regel bare to timer og 500 kr hver vej? 

Hellere det end besøge en pige der ikke er lidt længere rejsetid værd.

Som de siger i Michelinguiden - 2 stjernede restauranter er en omvej værd, 3 stjernede er hele rejsen værd.

Redigeret af MikkelHart

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelHart skrev, for 42 minutter siden:

Jeg ville nok ikke rejse ret langt for "fisse", men for den rigtige kvinde rejser jeg gerne langt. Har ofte fløjet til London, og både fra Kbh til Rom og Milano og den anden vej, for et godt besøg. Altså, det er jo som regel bare to timer og 500 kr hver vej? 

Hellere det end besøge en pige der ikke er lidt længere rejsetid værd.

Som de siger i Michelinguiden - 2 stjernede restauranter er en omvej værd, 3 stjernede er hele rejsen værd.

Det er ikke rejseomkostningerne som koster, det er ski da besøgene som løber op hvis man book pigerne i mange timer :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fick skrev, 1 time siden:

Ja,du er nok meget følsom

Vi har nok bare forskellige syn på kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalvis går grænsen ved.. grænsen.

Men finder jeg en dag ud af at Zuzana er startet som GP, så ér jeg allerede på vej til Prag :)

zuzana-zel-149159.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 3 timer siden:

... Og her stod jeg af.

Det gjorde jeg også... Sikke en nedladende måde at omtale kvinder på, som "fisser".

Det er mennesker og ikke objekter, Hr. Fickerstein ;)  

Fick skrev, for 3 timer siden:

.det koster jo både tid og penge,og der er jo mange andre dejlige fisser,man kan besøge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 7 minutter siden:

Det gjorde jeg også... Sikke en nedladende måde at omtale kvinder på, som "fisser".

Det er mennesker og ikke objekter, Hr. Fickerstein ;)  

 

Nu rejser jeg langt for personlighed og udseende, "fisse" er en bi-ting, men ej at forglemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da et par gange taget tog og bus til Slaglille. De har bl.a. en flot romansk kirke dér.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 1 minut siden:

Med dit slagbor ? ...... :lol:

Det følger altid med – af helt naturlige årsager :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
KF skrev, for 3 timer siden:

Normalvis går grænsen ved.. grænsen.

Men finder jeg en dag ud af at Zuzana er startet som GP, så ér jeg allerede på vej til Prag :)

zuzana-zel-149159.jpg

Laver du fis med os :-) ? Kan man købe en date med Zuzana Zeleznovova ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har kørt til Lübeck (fra Århus) for at besøge en helt speciel pige der - to gange. Det var i den grad det hele værd. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Du har måske ikke noget pas :roll:

Vi har hver vores grænser :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 1 time siden:

Vi har hver vores grænser :wink:

Men lige ved grænsen til Tyskland?, når der af til står en Wohnmobil med friske piger 100 m fra grænsen - og det sådan set er gammel dansk land :)

Eller du mener måske grænsen til Sverige?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

når der af til står en Wohnmobil med friske piger 100 m fra grænsen - og det sådan set er gammel dansk land

Ok, visse græser er lettere flydende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...