Hop til indhold
Gæst

Pim fra Surin. Advarsel

Recommended Posts

Gæst

For nogle år siden var jeg nærmest stamgæst hos Surin i Smallegade ( Frederiksberg ). Jeg holdt op med at komme dér fordi jeg

var en smule træt af altid at blive masseret af Pim. Men en cirkushest kunne lugte savsmuld, så jeg lagde vejen forbi Smallegade i det lønlige håb, at

jeg blev modtaget af en anden kvinde.

Jeg mødte Pim. Suk.

 

Der gik 2 minutter før hun spurgte mig om jeg var gift. Herefter ville hun vise mig et foto af hendes "smukke veninde" fra Thailand, der ville giftes med en dansk mand.....

Mens hun ledte efter fotoet på sin telefon, lå hun halvvejs på min ryg mens hun rokkede frem og tilbage. Efter 10 minutter fandt hun endelig fotoet. Veninden var iført gigantiske solbriller, der fik hende til at minde om et insekt... Aha - sagde jeg.

Dét fik hende til fluks at ringe veninden op, men jeg blev irriteret og sagde at jeg kun ville se et foto. Ikke tale med hende.. Jeg bad hende om at slukke for sin mobil.

Hendes elendige massage gad jeg ikke fortsætte med, så jeg foreslog selv afslutning og lidt ekstra lir ... Hun var så alligevel ikke helt med på det ekstra lir....

Da hun havde givet mig HJ'et begyndte hun gudhjælpemig at udspørge mig om hvor jeg skal holde jul henne, og om hvor min familie bor.

Jeg afbrød seancen, og gik. Jeg betalte hende dog, men ikke dét hun forventede ....

Jeg håbede på en fræk oplevelse med en kvinde som Lilje, som jeg mødte for nogle år siden hos Surin, men jeg fik Pim......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Interessant oplevelse. Jeg har også besøgt Pim for nyligt.

jeg havde læst andetsteds at massagen var god, men at man ikke skulle komme der, hvis man forventede andet.

hvad fik jeg ? En fornuftig gang massage af en moden/ældre dame og det var det. Intet andet.

det var fint med mig og jeg kan sagtens komme der igen for massage til en rimelig pris.

Klodshans

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke hvor du har læst, at der ikke tilbydes "ekstra", men jeg kan godt love dig, at det sker i stort omfang. Hvorforfor du ikke fik tilbudet ved jeg ikke, men du er ikke gået glip af noget.

Forrige gang jeg var der, kom indehaveren, Adon, ind og så på, at Pim onanerede mig. Dybt underlig oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moviegoer skrev, for 8 timer siden:

Forrige gang jeg var der, kom indehaveren, Adon, ind og så på, at Pim onanerede mig. Dybt underlig oplevelse...

Plejer det ikke at koste ekstra :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Plejer det ikke at koste ekstra :grin:

At Adon så på?  Naaaarh, hun var vist frustreret over at hendes egen kunde inde ved siden af ikke kunne komme selvom hun gjorde hvad hun kunne. Så mon ikke hun var glad for at se noget sæd? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moviegoer skrev, 1 time siden:

At Adon så på?  Naaaarh, hun var vist frustreret over at hendes egen kunde inde ved siden af ikke kunne komme selvom hun gjorde hvad hun kunne. Så mon ikke hun var glad for at se noget sæd? ;-)

Humor!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været mange gange hos Surin og også Pim. Kan kun komme med gode oplevelser, rigtig god massage og ekstra ydelser der sidder lige i skabet.

Hvis man er til ældre thai og ikke går efter udseende, er Surin altid et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jakob skrev, for 2 timer siden:

Og det skriver OHar været mange gange hos Surin og også Pim. Kan kun komme med gode oplevelser, rigtig god massage og ekstra ydelser der sidder lige i skabet.

Hvis man er til ældre thai og ikke går efter udseende, er Surin altid et besøg værd

Jeg er i chok. Har Jakob en "særlig" tilknytning til Surin?

Del dette indlæg


Link til indlæg

;-) tjaa hvis mange besøg hos Surin er det samme som "særlig" tilknytning, så er jeg skyldig.

Ellers syntes jeg det er en kommentar som er yderst barnlig og måske derfor er det forståligt du har haft en dårlig oplevelse.

Men elleres en fortsat mistænkelig hverdag til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lebenschlager

Har aldrig oplevet andet end kompetent massage på det sted. Jeg mener det er noget af det bedste massage der tilbydes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

For den bedste massage sværger jeg også til Adon hos Surin.  Hun er faktisk anbefalet af min fysioterapeut, han går selv hos hende.

Adon har iøvrigt et stort flot barmparti, der er hjulpet nænsomt på vej.  Men jeg går der mest for massagen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj

Har kun prøvet Pim Pim en enkelt gang for ca. 14 dage side. Pim var ikke helt på mærkerne, så jeg tog en tur med den anden kvinde til stede.

Hun er noget yngre end Pim og leverede som hun skulle - både massagen og ekstra var i top med stor indlevelse og iver.

 

Synes måske nok at Moviegoer's sidste "bidrag" er noget upassende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi snart få klarhed over, hvor i Smallegade i kommer.

Der findes 2 klinikker i Smallegade - en i nummer 39 og en i nummer 52.

Jeg kender lidt til Smallegade 39, den hedder Pim Pim - her er glade, dejlige piger - som er lidt ældre, altid god service.

Det andet sted kender jeg ikke, men der findes tilsyneladende en "Pim" der også ??

Det kan give lidt forvirring med alle disse "Pim`er "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moviegoer skrev, den 9/11/2015 01.49.24:

Sikke nogle troværdige og ædle defensorer af Pim og Surin :-)

Det var et surt opkast der ikke er debatten værdig.   Du har skrevet om din oplevelse, og andre har skrevet om deres.  Sådan er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger
Gæst skrev, den 10/11/2015 at 17:42:

 

Jeg har skrevet om Pim fra http://www.surin.dk

Den anden Pim kender jeg ikke.

 

 

 

Hende der står ved siden af Adon er det Pim ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massage er ganske fin, men hvis det primært er for massagen du kommer, ville jeg nok vælge et andet sted

 

Ps! Adon giver supermassage, men tror hvis hun er i Thailand nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...