Hop til indhold
MrBodyLover

Gamle GP fotos

Recommended Posts

En ting er at man skal lægge moms på alderen i GP annoncerne. Men hvad er ideen med at bruge meget gamle fotos ? Det er ikke helt så slemt som fake fotos, men der er lidt blind date følelse når billederne helt åbenlyst er på den forkerte side af 10 år gamle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrBodyLover skrev, for 6 minutter siden:

En ting er at man skal lægge moms på alderen i GP annoncerne. Men hvad er ideen med at bruge meget gamle fotos ? Det er ikke helt så slemt som fake fotos, men der er lidt blind date følelse når billederne helt åbenlyst er på den forkerte side af 10 år gamle.

Ahhh.. men for pokker da. Der skal jo både betales til skat, moms, alfons og hvad ved jeg, så der er da ikke råd til nye billeder. IKKE forlange urimeligheder vel. biggrin.pngbiggrin.png

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
MrBodyLover skrev, for 58 minutter siden:

1. Men hvad er ideen med at bruge meget gamle fotos ? Det er ikke helt så slemt som fake fotos, 2. men der er lidt blind date følelse når billederne helt åbenlyst er på den forkerte side af 10 år gamle.

Ad 1. Enten mener vedkommende at de stadig ligner eller også er det for at spare penge til fotografen.

Ad 2. Det er måske nok at stramme den, der er vist  ikke ret mange, der har +10 år på bagen i denne branche i det hele taget,og nok slet ikke uden at opdatere billederne.

Men jeg formoder, at du kan dokumentere din påstand i punkt 2 med mere flere eksempler, når du nu er så generaliserende ????:?

Del dette indlæg

Link til indlæg
comeback skrev, for 3 timer siden:

Ad 1. Enten mener vedkommende at de stadig ligner eller også er det for at spare penge til fotografen.

Ad 2. Det er måske nok at stramme den, der er vist  ikke ret mange, der har +10 år på bagen i denne branche i det hele taget,og nok slet ikke uden at opdatere billederne.

Men jeg formoder, at du kan dokumentere din påstand i punkt 2 med mere flere eksempler, når du nu er så generaliserende ????:?

Det var ikke min hensigt at hænge enkelte GPere ud. I så fald ville det ske under rubrikken falsk markedsføring.

Er jeg den eneste der ganske ofte ikke kan genkende pigen fra fotos i annoncen? I så fald kan det vel være ligegyldigt om billederne er 1, 5 eller 10 år gamle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
MrBodyLover skrev, for 4 minutter siden:

Det var ikke min hensigt at hænge enkelte GPere ud. I så fald ville det ske under rubrikken falsk markedsføring.

Er jeg den eneste der ganske ofte ikke kan genkende pigen fra fotos i annoncen? I så fald kan det vel være ligegyldigt om billederne er 1, 5 eller 10 år gamle.

Hvorfor skriver du det så?. Det er da værre (eller pinligt) at hænge alle ud som en stor gruppe, der laver plat.

At du ikke kan genkende fotos betyder da ikke nødvendigvis, at billederne er op til 10 år gamle, som du skrev i dit 'oplæg eller at de ikke er vellignende Jeg ved da, at der er piger, der bruger fotos som er 6-7 år gamle (eller måske mere), som stadig er vellignende.

Og selvfølgelig er det ikke noget nyt i, at der er nogen, der bruger 'modelfotos'. Men  .......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
comeback skrev, for 10 timer siden:

Hvorfor skriver du det så?. Det er da værre (eller pinligt) at hænge alle ud som en stor gruppe, der laver plat.

At du ikke kan genkende fotos betyder da ikke nødvendigvis, at billederne er op til 10 år gamle, som du skrev i dit 'oplæg eller at de ikke er vellignende Jeg ved da, at der er piger, der bruger fotos som er 6-7 år gamle (eller måske mere), som stadig er vellignende.

Og selvfølgelig er det ikke noget nyt i, at der er nogen, der bruger 'modelfotos'. Men  .......

Ah.. Han har nu ret.. Der er rigtigt mange piger, der bruger photos der er mange år gamle.
Jeg syntes det er helt fair og pænt af ham, at han ikke lige vælger at hænge enkelte piger ud her, da tråden så bare vil handle om enkelte personer og ikke problemet ang. misvisende billeder generelt..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Os Danskere er da normalt pænt hysteriske med falsk markedsføring, så jeg synes tråden er relevant.

" Gudinder " skal ikke hæves over denne regel.

Jeg er altid nervøs når jeg har en aftale med en ny ukendt pige, netop fordi man ofte får fat i " Katten i Sækken ", og jeg er desværre for høflig til bare at vende i døren og skride igen.

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 4 timer siden:

Ah.. Han har nu ret.. Der er rigtigt mange piger, der bruger photos der er mange år gamle.
Jeg syntes det er helt fair og pænt af ham, at han ikke lige vælger at hænge enkelte piger ud her, da tråden så bare vil handle om enkelte personer og ikke problemet ang. misvisende billeder generelt..

Claire er jo her et kæmpe forbildede. Skyd fotos selv der er forførende friske og tilmed kunstnerisk sublime. Så sparer hun også moms, skat mm :-D:-D:-D

Hvis der er GPere der mangler en fotograf tager jeg gerne mod naturalieafregning :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
MrBodyLover skrev, for 2 timer siden:

Claire er jo her et kæmpe forbildede. Skyd fotos selv der er forførende friske og tilmed kunstnerisk sublime. Så sparer hun også moms, skat mm :-D:-D:-D

Hvis der er GPere der mangler en fotograf tager jeg gerne mod naturalieafregning :x

Altså.. moms er jo en af de ting der kan betale sig, når man får taget fotos, annoncer mm. ;)
Men ellers ja :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Claire skrev, for 10 timer siden:

når billederne helt åbenlyst er på den forkerte side af 10 år gamle.. skriver trådstarter i sit oplæg.. Nu skal du ikke hænge nogen ud, men har du virkelig kendskab til at dette er tilfældet??? Og i bekræftende fald hvor almindeligt er det?

Men hvis ja, er det så et stort problem i branchen? Det har jeg svært ved at forstå, da langt de fleste piger er opmærksomme på, at det er nødvendigt med korrekt info, som er up-to-date og 'retvisende', ligesom din egen info nok er.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...